Auteur Topic: [Weblog Vivine] Begint al interessant...  (gelezen 34252 keer)

Vivine

  • Berichten: 956
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Gepost op: april 21, 2004, 10:01:28 pm »
Ik zag die weblogs van iedereen en bedacht dat ik ook weleens een eigen weblog kon beginnen...maar net nu ik er een heb heb ik niks te vertellen..maar dat komt nog wel :)

Promtus

  • Berichten: 744
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #1 Gepost op: april 21, 2004, 10:02:24 pm »
Ben benieuwd!

Marloes

  • Berichten: 4175
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #2 Gepost op: april 21, 2004, 10:03:59 pm »
Heel veel succes :D
Hoop dat je nog inspiratie krijgt. ;)
[Prediker 7:29]

lonneke

  • Berichten: 2566
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #3 Gepost op: april 21, 2004, 10:09:45 pm »
Pepperdepep, misschien kun je beginnen met te vertellen wie je bent?

Vivine

  • Berichten: 956
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #4 Gepost op: april 21, 2004, 10:13:01 pm »
Hmmm ik weet wel iets trouwens :)
Toen ik dat icoontje wat ik nu heb ging gebruiken, zei Mientje het volgende:
 
"Zie je dat op de helm het kruis op z.n kop staat ?
Dit is het kruis van Nero (of het vredesteken) bestaat uit een omgekeerd kruis waarvan de armen in neerwaartse positie gebroken zijn.
Dit duidt op de overwinning van het satanisme op het christendom."

En dat terwijl ik het gewoon zie als een peace-button en hippieteken, en ik vroeg me af waarom de hippies en satanistisch teken zouden gebruiken terwijl ze juist zo voor vrede waren en volgens mij waren ze ook helemaal niet satanistisch...
Maar dat vroeg ik me dus af...misschien dat iemand een nieuw licht op de zaak kan werpen?

Oh ja trouwens...mijn tekentje staat niet met de armen omlaag maar het staat op zijn kop...dus helemaal niet satanistisch bedoeld...

Vivine

  • Berichten: 956
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #5 Gepost op: april 21, 2004, 10:14:46 pm »

quote:

Marloes schreef op 21 april 2004 om 22:03:
Heel veel succes :D
Hoop dat je nog inspiratie krijgt. ;)
dank je :)

Mart

  • Berichten: 2450
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #6 Gepost op: april 21, 2004, 10:19:52 pm »
waarom heet jij peepppperdeppppeppperdepepp of zoiets?

Vivine

  • Berichten: 956
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #7 Gepost op: april 21, 2004, 10:22:00 pm »

quote:

lonneke schreef op 21 april 2004 om 22:09:
Pepperdepep, misschien kun je beginnen met te vertellen wie je bent?


Oh ja natuurlijk... :)
ehmmm wat moet ik vertellen...ik ben een meisje, 16 jaar (bijna 17 :) ), zit op school...houdt van muziek, speel gitaar, internet veel, lees en teken ook wel graag, kijk veel films, en ga af en toe uit en naar concerten...  
Ik weet niet wat ik zo verder nog kan vertellen...maar dat was het wat mijn hobbies betreft...als iemand iets wil vragen...vraag maar raak :)

Vivine

  • Berichten: 956
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #8 Gepost op: april 21, 2004, 10:25:15 pm »

quote:

Mart schreef op 21 april 2004 om 22:19:
waarom heet jij peepppperdeppppeppperdepepp of zoiets?


:D...ik weet niet meer hoe ik daarop gekomen ben...
De Red Hot Chili Peppers zijn een van mijn favorite bands, dus daar heeft het mee te maken...

Mart

  • Berichten: 2450
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #9 Gepost op: april 21, 2004, 10:30:07 pm »

quote:

Pepperdepep schreef op 21 april 2004 om 22:22:
[...]


ehmmm wat moet ik vertellen...ik ben een meisje, 16 jaar (bijna 17 :) ),


..als iemand iets wil vragen...vraag maar raak :)
foto's?  :P  B)

Marloes

  • Berichten: 4175
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #10 Gepost op: april 21, 2004, 10:30:42 pm »
* titeledit
[Prediker 7:29]

Vivine

  • Berichten: 956
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #11 Gepost op: april 21, 2004, 10:32:17 pm »

quote:



ehmmmm :X
misshcien nog eens ooit... :P

Vivine

  • Berichten: 956
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #12 Gepost op: april 21, 2004, 10:41:32 pm »

quote:

Wat bedoel je? Moet ik iets aan mijn titel toevoegen?
« Laatst bewerkt op: april 21, 2004, 10:41:58 pm door Vivine »

Marloes

  • Berichten: 4175
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #13 Gepost op: april 21, 2004, 10:44:12 pm »
Nee, ik heb je titel aangepast.
[Prediker 7:29]

Tave

  • Berichten: 3067
  • schaap
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #14 Gepost op: april 21, 2004, 10:47:40 pm »
Wat vind je van Dr. Pepper?
"Geef de schapen te drinken en laat ze verder grazen." - Genesis 29:7b (Groot Nieuws)

Sarah

  • Berichten: 1749
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #15 Gepost op: april 21, 2004, 10:49:07 pm »
wat lees je graag?
Vrijgemaakt :D (Rom. 8:2)

Mientje

  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1690
  • Hij is opgestaan !
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #16 Gepost op: april 21, 2004, 10:49:57 pm »
Pepperdepep,
Ik heb wat voor je opgezocht over dat vredesteken, en kun je zien dat het toch een occulte achtergrond heeft.
Maar die van jou staat ondersteboven, en dan maken we er maar van dat je met je handen omhoog Prijst de Heer roept  O-)
....................................................

redaktie Spiritueel Trefpunt 5 februari 2004
 Iedereen kent wel het ‘Ban de Bom’ symbool met 4 spaken. Dit symbool is in 1957 ontworpen door Gerald Holtom voor de Aldermaston-mars tegen atoomwapens. De ontwerper kwam tot dit ontwerp door zijn wanhoop. Hij vertelde:"Ik tekende mijzelf - als wanhopige enkeling - met de handen, palmen naar buiten en naar beneden uitgestrekt op de manier van Goya's boer voor het vuurpeloton. Ik bracht de tekening terug tot lijnen en trok er een cirkel omheen.“

De ontwerper realiseerde zich dat dit symbool omgedraaid de levensboom! op zijn kop was. Daar waar de levensboom een symbool van hoop en herrijzenis is, geeft zijn symbool weinig hoop en is dan ook unilateraal te noemen.

Het symbool van ’Ban de Bom’ met de vierspaken is numerologisch te verklaren via het getal 4, dat het getal van de aarde, vormgeving, de materiele wereld en ons denken is. Het is de materie die door de vier elementen wordt getransformeerd tot bouwstenen in onze stoffelijk evolutie. Het getal 4 echter is dan ook een materieel getal omdat het meetbaar is door hoogte, breedte, lengte, temperatuur, gewicht en tijd. Het geeft bovendien onze communicatie weer die via talloze wegen tot uitdrukking gebracht wordt door woord, gebaar, aanraking en strijd.

Via het kristallisatieproces komt vorm tot manifestatie en door groei tot leven en haar 32 vormen van symmetrie die samen (3 + 2) het getal 5 te zien geeft. Het getal 5 is het getal van vrijheid, bevrijding, ruimte en verbonden met de ethersfeer of wel de hogere frequentie van denken waar wij spreken over het verlichte denken.

Het " Peace, the third way" symbool met zijn 6 spaken straalt hoop uit omdat het verbindingen vanuit het centrum in alle richtingen heeft. Numerologisch gezien is het getal zes, het getal van de heilige voltooide schoonheid in harmonie, van vrede. Het wordt ook wel het volmaakte getal genoemd, aangezien zes gelijk is aan de som van 1 + 2 + 3 = 6 en eveneens deelbaar door 1 - 2 en 3. Het even- en het oneven getal, zodat het de onevenwichtigheid oplost. Het evenwicht, maakt een einde aan de spanning als gevolg van de dualiteit (negativiteit contra positiviteit), waardoor oorlogen tot het verleden behoren.
« Laatst bewerkt op: april 21, 2004, 10:51:19 pm door Mientje »
Wees blij in de Heer en zingt verheugd, Amen, Halleluja !

Pleun

  • Berichten: 5704
  • Burp
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #17 Gepost op: april 21, 2004, 10:57:56 pm »
In de weblog van Pepperdepep mis ik tot nu toe 1 belangrijk iemand... O wacht, die is al naar bed natuurlijk.

Maar veel plezier Pepperdepep.  :)

Ga je nog naar Pinkpop eigenlijk?
« Laatst bewerkt op: april 21, 2004, 11:00:09 pm door Pleun »
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Vivine

  • Berichten: 956
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #18 Gepost op: april 21, 2004, 11:11:57 pm »

quote:

Marloes schreef op 21 april 2004 om 22:44:
Nee, ik heb je titel aangepast.


oh :)

quote:

Tave schreef op 21 april 2004 om 22:47:
Wat vind je van Dr. Pepper?

Lekker!
Iig lekkerder dan dat andere kersencola-merk waar ik de naam even van kwijt ben... en misschien lekkerder zelfs dan Coca cola... maar ik dacht dat Dr. Pepper alweer helemaal uit was sinds de Spice Girls er nog reclame voor maakten in hun film...

quote:



Van alles eigenlijk... romans, thrillers, horror, detectives, avontuur, (muziek)tijschriften...   Stephen King vind ik een goede schrijver, hij kan van een doodnormaal iets iets heel angstaanjagends maken en dat vind ik geniaal. Maar ik vind de films die op zijn boeken gebasseerd zijn leuker dan de boeken zelf. Want die zijn soms nogal langdradig.
Ik lees eigenlijk de laatste tijd vooral voor school eigenlijk...moet binnen een maand nog twee duitse boeken lezen, en ook nog een boek voor Nederlands...
Het laatste boek dat ik heb gelezen is De Hydrograaf van Allard Schöder. Dat had ik gelezen omdat ik meedeed met de jury van de Inktaap. Samen met een paar anderen van school, en met nog meer mensen van andere scholen in Begie en Nederland, moesten we drie boeken lezen en daar cijfers aan geven... De Hydrograaf voind ik het mooiste boek; er gebeurde niet veel sensationeels, maar zat een mooie karakterontwikkeling van de hoofdpersoon in, wat het toch wel boeiend maakte om te lezen. Maar jammer genoeg had dit boek de prijs niet gewonnen.
Soms lees ik voor mijn plezier ook Engelse boeken. Het laatste Engelse boek dat ik vrijwillig (dus niet voor school) heb gelezen was The master of the moor van Ruth Rendell, was best een mooi en spannend boek, met een heel verassend einde.

Tave

  • Berichten: 3067
  • schaap
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #19 Gepost op: april 21, 2004, 11:13:26 pm »

quote:

Pepperdepep schreef op 21 april 2004 om 23:11:
Lekker!
Iig lekkerder dan dat andere kersencola-merk waar ik de naam even van kwijt ben... en misschien lekkerder zelfs dan Coca cola... maar ik dacht dat Dr. Pepper alweer helemaal uit was sinds de Spice Girls er nog reclame voor maakten in hun film...


Of het nou in of uit is ik blijf het lekker vinden :)
Now is the time, this is the taste Dr. Pepper ;)

edit: Stephen King is idd. geniaal in thrillers. Heb je Desperation gelezen?
« Laatst bewerkt op: april 21, 2004, 11:14:27 pm door Tave »
"Geef de schapen te drinken en laat ze verder grazen." - Genesis 29:7b (Groot Nieuws)

Vivine

  • Berichten: 956
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #20 Gepost op: april 21, 2004, 11:18:46 pm »

quote:

Pleun schreef op 21 april 2004 om 22:57:
In de weblog van Pepperdepep mis ik tot nu toe 1 belangrijk iemand... O wacht, die is al naar bed natuurlijk.

Maar veel plezier Pepperdepep.  :)

Ga je nog naar Pinkpop eigenlijk?


Oh! die weet nog niet eens dat ik een eigen web-log heb volgens mij...dat was ik vergeten te vertellen...maar dat ziet ze morgen vast wel...

Nee, ik denk het niet... de bands die komen vind ik niet zo leuk, er komen dit jaar extra veel dance-acts en dat is niet helemaal mijn ding. Maar ik zit nu te twijfelen tussen Rock Am Ring en Lowlands. Op RAR komen de Peppers en nog een aantal andere bands die ik graag live zou willen zien... maar vriendinnen van mij willen weer naar Lowlands, dus ik weet nog niet wat ik zal doen... eerst maar eens afwachten tot het totale programma van Lowlands bekend is en dan zie ik wel weer verder... :)

Ga jij naar Pinkpop of een ander festival dan?

Roodkapje

  • Berichten: 6523
  • Semper reformanda
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #21 Gepost op: april 21, 2004, 11:24:35 pm »
Je kunt ook allemaal verhaaltjes verzinnen voor je weblog, dat doe ik ook :)
Zeg maar de wereld door jouw bril.
Maar nu, alzo zegt de HEERE, uw Schepper, o Jakob! en uw Formeerder, o Israël! vrees niet, want Ik heb u verlost; Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. (Jes. 43:1)

Vivine

  • Berichten: 956
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #22 Gepost op: april 21, 2004, 11:26:16 pm »

quote:

Mientje schreef op 21 april 2004 om 22:49:
Pepperdepep,
Ik heb wat voor je opgezocht over dat vredesteken, en kun je zien dat het toch een occulte achtergrond heeft.
Maar die van jou staat ondersteboven, en dan maken we er maar van dat je met je handen omhoog Prijst de Heer roept  O-)

.


Zoiets ja :)
Maar iig bedankt voor de informatie :)
Het is een beetje ingewikkeld allemaal, maar het is me toch iets duidelijker geworden...
het is idd wel een beetje occult... maar daar heb ik gelukkig allemaal niks mee te maken...

Vivine

  • Berichten: 956
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #23 Gepost op: april 21, 2004, 11:30:41 pm »

quote:

Tave schreef op 21 april 2004 om 23:13:

[...]


Of het nou in of uit is ik blijf het lekker vinden :)
Now is the time, this is the taste Dr. Pepper ;)

edit: Stephen King is idd. geniaal in thrillers. Heb je Desperation gelezen?


Is dat de officiële slogan of heb je die zelf bedacht? heel pakkend, dat wel :P

Desperation heb ik, maar ik heb er nog maar een paar bladzijdes uit gelezen, omdat ik De Beproeving 900 blz (!) nog uit moest lezen... maar als ik tijd heb is dat het eerste boek dat ik ga lezen.
Is het mooi trouwens?
En heb jij films van Stephen King gezien?

Vivine

  • Berichten: 956
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #24 Gepost op: april 21, 2004, 11:34:07 pm »

quote:

Roodkapje schreef op 21 april 2004 om 23:24:
Je kunt ook allemaal verhaaltjes verzinnen voor je weblog, dat doe ik ook :)
Zeg maar de wereld door jouw bril.


Dat komt nog :)
als ik morgen een spannend avontuur beleef zal ik er in geuren en kleuren verslag van doen :)

Pleun

  • Berichten: 5704
  • Burp
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #25 Gepost op: april 21, 2004, 11:36:14 pm »

quote:

Pepperdepep schreef op 21 april 2004 om 23:18:
[...]
.

Ga jij naar Pinkpop of een ander festival dan?
M'n broertje gaat een dag naar Pinkpop, dat lijkt me ook wel wat. De Sugababes komen, die wil ik niet missen natuurlijk.  :/
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Vivine

  • Berichten: 956
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #26 Gepost op: april 21, 2004, 11:43:32 pm »

quote:

Pleun schreef op 21 april 2004 om 23:36:
[...]


M'n broertje gaat een dag naar Pinkpop, dat lijkt me ook wel wat. De Sugababes komen, die wil ik niet missen natuurlijk.  :/


Vanwege hun 'goede' muziek zeker natuurlijk... en helemaal niet voor de meisjes zelf O-)

Of was het sarcastisch bedoeld en wil je helemaal niet naar Pinkpop? :)
« Laatst bewerkt op: april 21, 2004, 11:45:03 pm door Vivine »

Pleun

  • Berichten: 5704
  • Burp
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #27 Gepost op: april 21, 2004, 11:59:24 pm »

quote:

Pepperdepep schreef op 21 april 2004 om 23:43:
[...]

Of was het sarcastisch bedoeld en wil je helemaal niet naar Pinkpop? :)
Haha, ik bedoelde dat ik wel naar Pinkpop zou willen, maar niet voor de Sugababes. Niet dat ik ze slecht vind, maar ik vind de dames niet passen op zo'n festival. Maar ja, wie ben ik?  :)
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Tave

  • Berichten: 3067
  • schaap
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #28 Gepost op: april 22, 2004, 12:08:45 am »

quote:

Pepperdepep schreef op 21 april 2004 om 23:30:
Is dat de officiële slogan of heb je die zelf bedacht? heel pakkend, dat wel :P


Nee, dat was in Amerika altijd het reclame deuntje van Dr. Pepper. Zou het voor kunnen zingen, maar dan hoor je weinig ;)

quote:

Is het mooi trouwens?


Ik vind Desperation misschien wel beste boek wat ik van Stephen King heb gelezen. Zit volgens mij ook een christelijke boodschap in. Heel veel Bijbelverhalen worden aangehaald. Ook een lekkere thriller, het mooie van die boeken van Stephen King is dat je er zo lekker makkelijk in zit :).

quote:

En heb jij films van Stephen King gezien?


Verfilmingen wel ja (voorbeelden: Needful Things, It, Dreamcatcher), maar vind de meeste niet echt goed. Alleen 'The Shawshank Redemption' en 'The Green Mile' zijn erg goed verfilmd. Nu heb ik The Shawshank Redemption (kort verhaal van Stephen King) nooit gelezen, maar de film is fantastisch! :)
"Geef de schapen te drinken en laat ze verder grazen." - Genesis 29:7b (Groot Nieuws)

Bumblebee

  • Berichten: 6100
  • Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #29 Gepost op: april 22, 2004, 09:22:44 am »
De Sugababes op Pinkpop? Dat holt ook achteruit... (spreekt een oude wijf  O-)  )

In mijn tijd (*schraapt keel*) kwamen Soulfly, Rage against the Machine en Skunk Anansie. Niet dat ik zo dol ben op dat soort rochelmuziek maar het was wel een belevenis zeg maar...

Okee, genoeg ouwewijvenpraat... leuk dat je een weblog hebt, P. Ben benieuwd!
Bombus terrestris Reginae

Roodkapje

  • Berichten: 6523
  • Semper reformanda
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #30 Gepost op: april 22, 2004, 09:29:21 am »

quote:

Bumblebee schreef op 22 april 2004 om 09:22:
De Sugababes op Pinkpop? Dat holt ook achteruit... (spreekt een oude wijf  O-)  )

In mijn tijd (*schraapt keel*) kwamen Soulfly, Rage against the Machine en Skunk Anansie. Niet dat ik zo dol ben op dat soort rochelmuziek maar het was wel een belevenis zeg maar...

Okee, genoeg ouwewijvenpraat... leuk dat je een weblog hebt, P. Ben benieuwd!


Ik wou het ook al zeggen, maar je was me voor. Vroegâh was Pinkpop een rockerig festival, ben benieuwd hoe het nu is...

Rage Against The Machine is trouwens geen 'rochelmuziek' :(
« Laatst bewerkt op: april 22, 2004, 09:30:02 am door Roodkapje »
Maar nu, alzo zegt de HEERE, uw Schepper, o Jakob! en uw Formeerder, o Israël! vrees niet, want Ik heb u verlost; Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. (Jes. 43:1)

Bumblebee

  • Berichten: 6100
  • Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #31 Gepost op: april 22, 2004, 09:49:44 am »

quote:

Roodkapje schreef op 22 april 2004 om 09:29:
Rage Against The Machine is trouwens geen 'rochelmuziek' :(
Nee je hebt gelijk, Skunk Anansie ook niet, maar Soulfly, Sepeltura (die hebben dezelfde zanger toch?) en Korn wel. Daardoor zit in mijn hoofd een beetje de associatie: o ja, Pinkpop, daar rochelen ze. Snap je  ;)  ?
Bombus terrestris Reginae

Vivine

  • Berichten: 956
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #32 Gepost op: april 22, 2004, 04:41:55 pm »

quote:

Pleun schreef op 21 april 2004 om 23:59:
[...]


ik vind de dames niet passen op zo'n festival. Maar ja, wie ben ik?  :)
helemaal mee eens, ze zijn een van de meidengroepjes die ik wel kan uitstaan...maar ze passen idd niet op zo'n festival...

Vivine

  • Berichten: 956
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #33 Gepost op: april 22, 2004, 04:47:17 pm »

quote:

Roodkapje schreef op 22 april 2004 om 09:29:
[...]


Ik wou het ook al zeggen, maar je was me voor. Vroegâh was Pinkpop een rockerig festival, ben benieuwd hoe het nu is...

Rage Against The Machine is trouwens geen 'rochelmuziek' :(


idd vroeger was Pinkpop nog leuk, niet dat ik er toen kwam, maar aan de verhalen van mijn moeder te horen was het heel erg leuk... maar nu is het commercieler geworden en er is veel meer dance...

leuke uitdrukking trouwens 'rochelmuziek' :)

Crystal

  • Berichten: 149
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #34 Gepost op: april 22, 2004, 04:50:54 pm »
:w

Coole weblog Peppie :P

Wanneer komt er een spannend verhaal? ;)

HaJee

  • Berichten: 1339
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #35 Gepost op: april 22, 2004, 05:01:00 pm »
Zodra ze iets spannends meemaakt, denk ik.

Het is trouwens wel rustig mbt de andere vrouwelijke bloggers. Waar blijven de avonturen Triple B en Kapje eigenlijk?
Where is the wisdom we lost in knowledge?

Vivine

  • Berichten: 956
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #36 Gepost op: april 22, 2004, 05:11:06 pm »

quote:

Crystal schreef op 22 april 2004 om 16:50:
:w

Coole weblog Peppie :P

Wanneer komt er een spannend verhaal? ;)


dank u :)

ehhhmmm idd als ik iets spannends meemaak...of hmm toen ik vandaag bij wiskunde eruit gestuurd werd...dat was wel spannend maar niet echt boeiend om te vertellen :)
« Laatst bewerkt op: april 22, 2004, 05:14:57 pm door Vivine »

Vivine

  • Berichten: 956
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #37 Gepost op: april 22, 2004, 05:27:48 pm »

quote:

Tave schreef op 22 april 2004 om 00:08:



Verfilmingen wel ja (voorbeelden: Needful Things, It, Dreamcatcher), maar vind de meeste niet echt goed. Alleen 'The Shawshank Redemption' en 'The Green Mile' zijn erg goed verfilmd. Nu heb ik The Shawshank Redemption (kort verhaal van Stephen King) nooit gelezen, maar de film is fantastisch! :)


Die moet ik nog een keer zien :)

Alle andere films heb ik wel gezien...de mooiste vond ik denk ik The Storm of the Century en The Stand (duren ook lekker lang) en the Shining (miniserie en film met Jack Nicholson, een van mijn favorite spelers)...The Green Mile was ook heel mooi en van It heb ik een hele tijd moeilijk kunnen slapen, omdat ik nog net iets te jong was toen ik hem voor het eerst had gezien...maar daar ben ik gelukkig nu wel overhen ;)
Oh ja, Dolores Claiborne en Misery vond ik ook heel goed....zijn meer drama's dan thrillers, maar wel heel spannend.  
Pet Cemetary (sp?) vond ik ook best spannend... en verder vond ik Hearts in Atlantis, Dreacatcher en Rose Red ook best leuk.
« Laatst bewerkt op: april 22, 2004, 05:28:27 pm door Vivine »

Tave

  • Berichten: 3067
  • schaap
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #38 Gepost op: april 22, 2004, 08:15:48 pm »

quote:

Pepperdepep schreef op 22 april 2004 om 17:27:
 Misery vond ik ook heel goed....


Boek vond ik ook geweldig. Maar film nooit gezien. Welk King boek vind je het best?
"Geef de schapen te drinken en laat ze verder grazen." - Genesis 29:7b (Groot Nieuws)

Roodkapje

  • Berichten: 6523
  • Semper reformanda
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #39 Gepost op: april 22, 2004, 08:42:08 pm »
Ik vind het wel leuk om te lezen hoe het leven van een scholier nou is. Dus, vertel de sappige details van het eruit sturen maar. :)
Ik maak ook nooit iets spannends mee, dus weblog ik maar over mijn huisgenote. Die is daar niet altijd even blij mee trouwens :+
Maar nu, alzo zegt de HEERE, uw Schepper, o Jakob! en uw Formeerder, o Israël! vrees niet, want Ik heb u verlost; Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. (Jes. 43:1)

Crystal

  • Berichten: 149
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #40 Gepost op: april 22, 2004, 08:49:18 pm »
Ja vertel!
Ik moet zeggen, het was best spannend... ik schrok wel een beetje namelijk :).
Maar goed...
« Laatst bewerkt op: april 22, 2004, 08:49:41 pm door Crystal »

Vivine

  • Berichten: 956
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #41 Gepost op: april 22, 2004, 11:36:09 pm »
Nou ja hoewel het dus eigenlijk niet zo heel boeiend was...zal ik er toch maar even over vertellen :)

We hebben op school dus een wiskundeleraar...meneer J. en die is, zoals de meeste wiskundeleraren nogal verstrooid en een beetje exentriek (no offence aan de eventuele wiskundeleraren die dit lezen)... Als je je vinger opsteekt om iets te vragen kun je de hele les blijven wachten want hij ziet je gewoon niet, en als je hem aanspreekt zegt ie; ik kom zo bij je...wat ie dus vergeet... ook zijn uitleg is vaak nogal wazig, en hij maakt ook regelmatig fouten. Ik ben nogal slecht in wiskunde (sta een 4,3), en zo'n leraar helpt mij dus ook niet echt.

Maar vandaag dus ging hij de klas rond om te kijken hoe het stond met het huiswerk. En paar mensen die het niet af hadden schreef hij meteen op de lijst van mensen die vrijdagmiddag moeten nakomen om studielasturen in te halen, zonder dat ze uit konden leggen waarom ze het niet af hadden, hij kapte hen gewoon bot af en wilde er niks van horen.

Toen kwam hij dus bij mij, en schreef mijn naam al bij voorbaat al op de lijst, terwijl ik dus wel hw had gemaakt, maar er niks van snapte en het dus daarom niet af had... Maar dat kon ik niet laten zien omdat ik mijn spullen jammer genoeg was vergeten... En ik vroeg dus om een paar losse ruitjesblaadjes die hij altijd heeft, zodat ik verder zou kunnen werken, maar hij luisterde niet eens en kapte mij ook nogal bot af...
En toen vroeg ik nog een keer of ik een paar blaadjes mocht, maar toen werd ie boos en zei ie dat ie eerst zijn rondje door de klas af ging maken en dat ie daarna nog wel terug zou komen... Omdat ik wist dat dat wel een halve les kon duren probeerde ik nog een keer uit te leggen dat ik alleen maar een blaadje wilde... En toen zei ie dat ik moest vertrekken en me bij de conrector moets gaan melden om te gaan vertellen dat ik er geen zin meer in had, en mijn hw nooit maakte en dat ik dacht; ik heb nu een bijleraar en die legt het wel uit (ik heb namelijk bijles voor wiskunde), vertrek maar...
En toen was ik boos en liep de klas uit :w ...waarbij ik nogal hard met de deur smeet, wat eigenlijk niet de bedoeling was... wel luid maar ook weer niet zó hard... En achteraf hoorde ik dat ik de klas daarmee nogal geschokt had achter gelaten, omdat ik normaal als een engeltje overkom... O-)

Maar goed, toen was ik maar naar de conrector gegaan, en ik moest een verwijderingsbrief invullen en aan het einde van het lesuur bij meneer J. inleveren.
Dat deed ik dus...maar meneer J. gaf mij een klap op mijn schouder en zei dat ie niet meer boos was en vroeg of ik nog boos was...ik, verbaasd over zoveel mildheid, antwoordde nee..en toen hadden we afgesproken dat ik voortaan een extra les wiskunde ga volgen.... Woei.... :/

Maar goed...ik zei al dat het niet boeiend was, maar op aandringen van Crystal, en Roodkapje heb ik er toch maar iets over geschreven :)
« Laatst bewerkt op: april 22, 2004, 11:41:33 pm door Vivine »

Doarsie

  • Berichten: 4450
  • Wijze uit 't oosten
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #42 Gepost op: april 22, 2004, 11:44:13 pm »
Hij was waarschijnlijk al weer vergeten waarvoor hij je weggestuurd had....
Ik vind je verhaal boeiend genoeg.

Vivine

  • Berichten: 956
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #43 Gepost op: april 22, 2004, 11:46:32 pm »

quote:

[message=105604,noline]Tave schreef op 22 april 2004 om 20:15[/message

Boek vond ik ook geweldig. Maar film nooit gezien. Welk King boek vind je het best?
Ik heb niet alle boeken gelezen, maar De Duistere Kant is een van de eerste boeken die ik van hem heb gelezen, en die vond ik toen heel erg goed. Ik vond dat het best goed in elkaar zat, en het was ook heel spannend. Toen ik daarna de film zag....pffff...vergeleken bij het boek is die echt slecht! 8)7 :r
Das wel jammer :|

Welk boek, dat nog niet verfilmd is, zou jij nog graag verfilmd zien?
« Laatst bewerkt op: april 22, 2004, 11:49:41 pm door Vivine »

Vivine

  • Berichten: 956
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #44 Gepost op: april 22, 2004, 11:47:25 pm »

quote:

Doarsie schreef op 22 april 2004 om 23:44:
Hij was waarschijnlijk al weer vergeten waarvoor hij je weggestuurd had....
Ik vind je verhaal boeiend genoeg.


hahaha misschien wel...ik vnd het ook nogal een stomme reden om iemand eruit te sturen...gezien hoe brutaal anderen soms kunnnen zijn...

boeiend genoeg... gelukkig :)
« Laatst bewerkt op: april 22, 2004, 11:48:47 pm door Vivine »

Crystal

  • Berichten: 149
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #45 Gepost op: april 22, 2004, 11:48:11 pm »
Even een kleine toevoeging: Zelfs wanneer ik Meneer J. vroeg om begrip te tonen, dat P. haar schrift gewoon was vergeten en dat ze enkel om een blaadje vroeg, werd ook ik afgekapt.
Een andere leerlinge, genaamd I., was ook boos op hem... Hij had haar namelijk opgeschreven terwijl zij haar huiswerk wel had gemaakt, maar ze was haar spullen ook vergeten. Ze kreeg niet eens de kans om het uit te leggen. De rest van de les heeft ze Meneer J. boos aangekeken en nors geantwoord op zijn vragen.  d:)b

Wat hebben wij toch een leuk wiskundeleraar... :/

En achteraf maar slijmen dat ie er niet tegen kan wanneer vrouwen boos op hem zijn  |:(
« Laatst bewerkt op: april 22, 2004, 11:49:39 pm door Crystal »

Roodkapje

  • Berichten: 6523
  • Semper reformanda
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #46 Gepost op: april 22, 2004, 11:50:40 pm »
Ik vond wiskunde vroeger ook zo'n ramp. Eigenlijk vond ik school gewoon een ramp. Wiskunde is alleen maar leuk als het snapt. En voordat het kwartje valt kan dat heel lang duren: bij mij zo een jaar of 10 :+
Maar nu, alzo zegt de HEERE, uw Schepper, o Jakob! en uw Formeerder, o Israël! vrees niet, want Ik heb u verlost; Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. (Jes. 43:1)

Pleun

  • Berichten: 5704
  • Burp
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #47 Gepost op: april 22, 2004, 11:52:21 pm »
Leuk verhaal! Doet me denken aan m'n eigen schooltijd.  O-)
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Vivine

  • Berichten: 956
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #48 Gepost op: april 22, 2004, 11:53:10 pm »
ehmm foutje
« Laatst bewerkt op: april 22, 2004, 11:56:30 pm door Vivine »

Vivine

  • Berichten: 956
    • Bekijk profiel
[Weblog Vivine] Begint al interessant...
« Reactie #49 Gepost op: april 22, 2004, 11:56:06 pm »
nog een foutje :X
« Laatst bewerkt op: april 22, 2004, 11:57:07 pm door Vivine »