Topic: Opmerkingen Mod - 1 pagina
Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 4 weken oud!
- Geplaatst op woensdag 10 februari 2010 10:22In het draadje Opnieuw een scheuring???
wordt er mi door Pooh te ongenuanceerd gereageerd vanuit zijn functie binnen dit forum.
Dat je het ergens niet mee eens bent prima,maar dat zo benoemen binnen je hoedanigheid is mi niet correct.rtfm08 wijzigde dit bericht op 10-02-2010 10:23 met 24%: Aanvulling - Geplaatst op woensdag 10 februari 2010 10:38Wat is het probleem precies? Er wordt gesteld dat er in de acta iets zou staan, en dan blijkt dat een gekleurde verdraaiing van wat er in een deputatenrapport staat. Hij stelde dat er nog 2 dingen in de acta zouden staan, ik kon ze niet vinden, maar als dat ook gekleurde verdraaingen zijn, dan snap ik wat hij bedoelde.
Verder reageer ik daar niet als mod, maar gewoon als user. Het is geen modbreak, ik maak geen gebruik van middelen die mij als mod beschikbaar zijn (editten van posts van anderen, berichten verwijderen). Als user mag ik gewoon reageren (al geef ik toe dat er een voorbeeldfunctie is).
edit: Ik geef toe dat 'rest van je uitspraken' hier nogal breed staat. Ik doelde natuurlijk op de andere 2 stellingen ergens eerder, niet op alles wat hij zegt. Excuus voor verwarring daar, mocht die er zijn.Pooh wijzigde dit bericht op 10-02-2010 10:40 met 14%Who needs tranquilizers when there is Cohen? - Geplaatst op woensdag 10 februari 2010 10:42Dan je pas je post toch aan zodat het duidelijk is dat je die twee andere uitspraken bedoeld? Is dit probleem ook weer uit de wereld.Life is a terminal disease. And don't forget sexually transmitted.
- Geplaatst op woensdag 10 februari 2010 10:46Dat heb ik allang gedaanWho needs tranquilizers when there is Cohen?
- Geplaatst op woensdag 10 februari 2010 12:14
quote:
Pooh schreef op 10 februari 2010 om 10:38:
Wat is het probleem precies? Hij stelde dat er nog 2 dingen in de acta zouden staan, ik kon ze niet vinden, maar als dat ook gekleurde verdraaingen zijn, dan snap ik wat hij bedoelde.
Verder reageer ik daar niet als mod, maar gewoon als user. Het is geen modbreak, ik maak geen gebruik van middelen die mij als mod beschikbaar zijn (editten van posts van anderen, berichten verwijderen). Als user mag ik gewoon reageren (al geef ik toe dat er een voorbeeldfunctie is).
edit: Ik geef toe dat 'rest van je uitspraken' hier nogal breed staat. Ik doelde natuurlijk op de andere 2 stellingen ergens eerder, niet op alles wat hij zegt. Excuus voor verwarring daar, mocht die er zijn.
Duidelijk.Misschien loopt bij mij de user en mod funktie wat door elkaar
Laat de persoon in kwestie de 2 zaken gewoon aantonen resp middels quote benoemen dan weet je of het al dan niet gekleurd is. - Geplaatst op woensdag 10 februari 2010 12:16
Alsof ondergetekende ze zou zoekenquote:
dingo schreef op 10 februari 2010 om 10:42:
Dan je pas je post toch aan zodat het duidelijk is dat je die twee andere uitspraken bedoeld? Is dit probleem ook weer uit de wereld.
Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 4 weken oud!