Auteur Topic: Conflict  (gelezen 8646 keer)

elle

  • Moderator
  • Berichten: 7583
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
Conflict
« Gepost op: november 25, 2011, 10:25:38 am »
Allen,

Naar aanleiding van de onsmakelijkheden die door diverse mensen over en weer geponeerd zijn nu nogmaals voor de duidelijkheid:
Wij mods denken de situatie niet te kunnen oplossen. Wij willen het ook niet oplossen. Zoals ik heb meegedeeld in de modbreak in de boom zien we het als jullie eigen verantwoordelijkheid. Maar het geschil oplossen gaat vanaf nu buiten het forum om. De afgelopen weken is er veel ruimte gegeven om 't via het forum te doen, en dat werkte jammer genoeg niet.*
Kortom, we verwachten dat men voor/op het forum de strijdbijl begraaft en discussieert zonder rancune. Posts die herinneren aan verwijten -al dan niet terecht- gaan richting prullenbak. Posts in discussies waarin men meent nog even het laatste woord te moeten roepen, al is het maar een excuus (niet dat daar veel kans op is geloof ik), idem.
Dit is een discussieforum, met bijzondere aandacht voor theologie en christen zijn. Niet een forum waarbij we elkaars geloof of discussietechniek beoordelen, waarin we elkaar de maat nemen of proberen op te voeden. Maar vragen waarom iemand iets gelooft of waarom iemand ergens blij van wordt, dat is prima; maar dan zonder waarde-oordeel.

Groet,
elle
(voor mailadres: zie FAQ)

* Wanneer de één ruimhartiger werd bleef een ander gepikeerd, wanneer een ander excuses aanbood zag de één het weer niet. Een derde gooide -al dan niet per ongeluk- nog wat olie op het vuur. En ondertussen werden weer andere users geacht scheidsrechter te spelen; daar is het forum niet voor bedoeld.
"Ask not what the Body can do for you. Ask what you can do for the Body."[/]

Piebe

  • Berichten: 6200
  • oud katholiek
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #1 Gepost op: november 25, 2011, 10:51:53 am »
Ik heb vorige week al voorgesteld om het buiten het forum uit te praten, maar dat wilde Gaitema niet. Hoe dan ook, ik vind dat we conflicten die hier ontstaan zijn ook hier moeten kunnen uitpraten en anders kan het onderdeel feedback wel dicht.
'Wie van zijn bezit of zijn werk leeft heeft het goed, maar wie een schat vindt heeft het beter.'

elle

  • Moderator
  • Berichten: 7583
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #2 Gepost op: november 25, 2011, 10:57:22 am »
De boom en de diverse discussiedraden zijn er iig niet voor. En ik moet zeggen dat ik er, gezien de stijl in de afgelopen weken, ook weinig voor voel om het in FeedBack een kans te geven. Ook FeedBack is ip niet voor relatietherapie.
Wanneer mensen er niet over willen mailen, dan mag men imho 't stof van zijn voeten kloppen.
"Ask not what the Body can do for you. Ask what you can do for the Body."[/]

Riemer Lap

  • was: okidoki
  • Berichten: 8804
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #3 Gepost op: november 25, 2011, 11:04:54 am »
Soms moet je dingen gewoon loslaten, hoe lastig ook.
Dat mensen niet via mail willen reageren staat hun vrij, hoe lastig ook voor de persoon die het contact wél wil.
Strijdbijlen begraven lijkt derhalve lastiger dan het is omdat er heel snel weer gerefereerd wordt aan gedane zaken. Vaak ongewild en onbewust.
Ik denk (nee, weet) dat we daar gewoon allemaal beter om moeten denken. Een grapje kan ook verkeerd vallen en ook daarin moeten we het hoofd erbij houden.
De actie van Elle waardeer ik dan ook maar wel met de opmerking dat dit deel fb wel dicht kan want voor je het weet is er wederom een oorlog gaande hier.
Koffie???? Dan kun je altijd nog de Boom in  :+
Mail me maar als je wat wilt weten

penguin1978

  • Berichten: 555
  • Kind van de Alverzoener !!!
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #4 Gepost op: november 25, 2011, 11:12:41 am »

quote:

Riemer Lap schreef op 25 november 2011 om 11:04:
Soms moet je dingen gewoon loslaten, hoe lastig ook.
Dat mensen niet via mail willen reageren staat hun vrij, hoe lastig ook voor de persoon die het contact wél wil.
Strijdbijlen begraven lijkt derhalve lastiger dan het is omdat er heel snel weer gerefereerd wordt aan gedane zaken. Vaak ongewild en onbewust.
Ik denk (nee, weet) dat we daar gewoon allemaal beter om moeten denken. Een grapje kan ook verkeerd vallen en ook daarin moeten we het hoofd erbij houden.
De actie van Elle waardeer ik dan ook maar wel met de opmerking dat dit deel fb wel dicht kan want voor je het weet is er wederom een oorlog gaande hier.
Koffie???? Dan kun je altijd nog de Boom in  :+
Het hele conflict kan me weinig boeien ... maar koffie, jaaa! Voel me aardig verrot en moet vanmiddag ook nog een verjaardagsfeestje doen met 10 jongedames ... ooh bale, de koffie is niet hier, moet eerst nog naar de boom lopen
fil 2:9- 11 Daarom heeft God Hem ook uitermate verhoogd en Hem de naam boven alle naam geschonken, opdat in de naam van Jezus zich alle knie zou buigen van hen, die in de hemel en die op de aarde en die onder de aarde zijn, en alle tong zou belijden:

gaitema

  • Berichten: 10169
  • Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #5 Gepost op: november 25, 2011, 02:01:34 pm »
Piebe: ik wilde best bellen of mailen, maar meende dat het niet nodig was op het moment, omdat er met wat humor van jou toen wat mij betreft geen conflict meer was. Maar je mag me wel mailen op ghkollenstaart@hotmail.com.
« Laatst bewerkt op: november 25, 2011, 02:04:24 pm door gaitema »
Een nieuwe start is een nieuw begin

Piebe

  • Berichten: 6200
  • oud katholiek
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #6 Gepost op: november 25, 2011, 02:14:07 pm »
Nee daar heb ik nog weinig behoefte aan dank je. :)
'Wie van zijn bezit of zijn werk leeft heeft het goed, maar wie een schat vindt heeft het beter.'

gaitema

  • Berichten: 10169
  • Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #7 Gepost op: november 25, 2011, 02:26:17 pm »
Mooi, proost!
http://us.123rf.com/400wm/400/400/slidezero/slidezero0705/slidezero070500004/920284-hand-die-het-glas-bier.jpg
Een nieuwe start is een nieuw begin

Trajecto

  • Berichten: 4990
  • Nulla aetas ad discendum sera
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #8 Gepost op: november 26, 2011, 11:53:19 am »

quote:

Piebe schreef op 25 november 2011 om 10:51:
Ik heb vorige week al voorgesteld om het buiten het forum uit te praten, maar dat wilde Gaitema niet. Hoe dan ook, ik vind dat we conflicten die hier ontstaan zijn ook hier moeten kunnen uitpraten en anders kan het onderdeel feedback wel dicht.


Ik ben nogal ongelukkig met de gang van zaken. Het is wel zo dat dingen die hier openbaar op het internet gezet zijn, er dus voortaan staan, en dat dat zijn moeilijke kanten heeft bij een emotioneel gebeuren.
Niettemin ben ik onaangenaam getroffen door de gang van zaken van donderdag die een grote opruim-actie van post inhoudt.
Weliswaar loopt De Boom nu weer voort, zo ongeveer in zijn vertrouwde gangetje, maar of dat op zich nou een primair doel is waarnaar we streven moeten...(?). Ik vind van niet en ik heb dan ook maar niet meer gepost daar (en ook niet in een ander topic) tot nu toe, na donderdag. Ik moest dit eens overdenken.
Bij problemen oplossen stel ik me wat anders voor (al geef ik toe dat het uit de hand leek te gaan lopen).
Voor mij heeft de zin in het forummen toch wel een knauw gekregen. Maar mogelijk kunnen de rechtstreeks betrokkenen bij de onenigheden wel vrede hebben met hoe er ingegrepen is.

Piebe

  • Berichten: 6200
  • oud katholiek
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #9 Gepost op: november 26, 2011, 12:01:23 pm »
Het knaagt ook aan mij Trajecto, want ik voel mij ernstig te kort gedaan door Gaitema. Eveneens vind ik het heel vervelend dat Elle alles verwijderd heeft want nu kan niemand meer zien hoe hij met mijn gevoelens is omgegaan.

Het conflict is niet opgelost maar onder het kleed geveegd, kennelijk is dat voor de meesten hier de meest vruchtbare handelswijze, maar het is ook absoluut niet de mijne. Ik heb me er maar bij neergelegd en zal Gaitema verder negeren. Dit is het effect van een conflict op deze manier besluiten, het suddert door en blijft sudderen.
« Laatst bewerkt op: november 26, 2011, 12:03:41 pm door Piebe »
'Wie van zijn bezit of zijn werk leeft heeft het goed, maar wie een schat vindt heeft het beter.'

Riemer Lap

  • was: okidoki
  • Berichten: 8804
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #10 Gepost op: november 26, 2011, 12:46:50 pm »

quote:

Trajecto schreef op 26 november 2011 om 11:53:
Maar mogelijk kunnen de rechtstreeks betrokkenen bij de onenigheden wel vrede hebben met hoe er ingegrepen is.

Ondanks dat ik geen deel was van het conflict maar er wél bij betrokken ben door één van de partijen heb ik getracht dit buiten het forum om bespreekbaar te maken. Ik weet dat Piebe dat ook heeft gedaan.
Er vrede mee hebben is een groot woord en dat is wat mij betreft ook niet het geval.
Zolang het "hoge woord" er niet uit is blijven zaken nodeloos broeden.
Sorry seems to be the hardest word?
Mail me maar als je wat wilt weten

Pooh

  • Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 5794
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #11 Gepost op: november 26, 2011, 01:13:10 pm »
Dit forum is een discussieforum, geen gezellig babbel-forum, geen koffie-en-bier-drink forum, en al helemaal geen plek om ruzie te maken.

Natuurlijk mag het in Grand Cafe en 't chatforum best gezellig worden, en een topic als 'de boom' mag best z'n plek hebben, maar begrijp wel dat dat niet het hoofddoel van dit forum is. Als alleen Chat en Grand Cafe overblijven als actieve delen, is het tijd om dit hele forum van een slotje te voorzien.

In discussietopics is het vrij duidelijk: de ander is nooit het onderwerp, en dus worden ruzies verwijderd omdat ze off-topic zijn. In grand cafe en chat is dat wat minder duidelijk, maar we willen gewoon geen geruzie op het forum. Gedraag je volwassen, of vecht het buiten het forum uit, maar loop niet de sfeer hier te verzieken. Een willekeurige buitenstaander die op dit forum terechtkomt rent gillend weg als zulk geharrewar de 'actieve topics'-lijst bevuilt.

Als mensen zich niet kunnen gedragen, gaan we niet alleen posts verwijderen, maar ook users. Laat dat duidelijk zijn.
« Laatst bewerkt op: november 26, 2011, 01:13:59 pm door Pooh »

gaitema

  • Berichten: 10169
  • Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #12 Gepost op: november 26, 2011, 01:56:08 pm »
Ik deel overigens de zelfde gevoelens van Trajecto. Naar mij idee is de boodschap die aan mij gericht is er één van: "uit je geloof voor een deel niet. Zwijg over je geloof in de duivel. Zwijg over je geloof in dwaalgeesten. Zwijg over je geloof in wat Jezus volgens jou vandaag de dag aan gaven van Profetie, visioenen, bevrijdingspastoraat en gebedsgenezing doet"

Dat heeft ook bij mij een gezicht laten zien van het kwaad, waardoor ook ik er in ben gaan geloven dat Jezus niet van me vraagt op dit forum aanwezig te zijn.
Dat gezicht zag ik overigens al vanaf het eerste begin dat ik hier was. Door een conflict met een katholiek elders ben ik uit irritatie hiernaar toe gegaan. Uit stijgende ergenissen heb ik de Boom uiteindelijk opgericht, die zelfs al is afgebrand.  Ik ben getuige ervan geweest dat hier een heel sterke anti-evangelische sfeer hangt. Een poging van dictatuur over de evangelischen om hen het zwijgen op te leggen. Momenteel is het zo uit de hand gelopen, dat ik de laatste op het forum ben die openlijk mijn grevangelische geloofsovertuiging eigenwijs blijf geven, soms met steun van Grondig Christelijk en Smal Brother.

Openheid voor de evangelische tak is er gewoon niet. Ze worden geargwaand.
« Laatst bewerkt op: november 26, 2011, 01:57:05 pm door gaitema »
Een nieuwe start is een nieuw begin

grondig christelijk

  • Berichten: 3071
  • Wat was, Dat is, Zal zijn
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #13 Gepost op: november 26, 2011, 02:18:14 pm »

quote:

gaitema schreef op 26 november 2011 om 13:56:
Ik deel overigens de zelfde gevoelens van Trajecto. Naar mij idee is de boodschap die aan mij gericht is er één van: "uit je geloof voor een deel niet. Zwijg over je geloof in de duivel. Zwijg over je geloof in dwaalgeesten. Zwijg over je geloof in wat Jezus volgens jou vandaag de dag aan gaven van Profetie, visioenen, bevrijdingspastoraat en gebedsgenezing doet"

Dat heeft ook bij mij een gezicht laten zien van het kwaad, waardoor ook ik er in ben gaan geloven dat Jezus niet van me vraagt op dit forum aanwezig te zijn.
Dat gezicht zag ik overigens al vanaf het eerste begin dat ik hier was. Door een conflict met een katholiek elders ben ik uit irritatie hiernaar toe gegaan. Uit stijgende ergenissen heb ik de Boom uiteindelijk opgericht, die zelfs al is afgebrand.  Ik ben getuige ervan geweest dat hier een heel sterke anti-evangelische sfeer hangt. Een poging van dictatuur over de evangelischen om hen het zwijgen op te leggen. Momenteel is het zo uit de hand gelopen, dat ik de laatste op het forum ben die openlijk mijn grevangelische geloofsovertuiging eigenwijs blijf geven, soms met steun van Grondig Christelijk en Smal Brother.

Openheid voor de evangelische tak is er gewoon niet. Ze worden geargwaand.
amen, alle goeds verder en Gait, blijf dicht bij jezelf. Uiteraard mag je me altijd privé mailen

gaitema

  • Berichten: 10169
  • Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #14 Gepost op: november 26, 2011, 02:41:25 pm »
Het gaat de goede kant op broer. Ik heb geleerd dat ik niet alle problemen zelf kan oplossen en ook hierin ligt de sleutel bij Jezus. Dat geeft me nu vrede :)
Al betreur ik de verdeelheid en het gebrek aan warme.
Je mag me ook altijd mailen. :)
Een nieuwe start is een nieuw begin

gaitema

  • Berichten: 10169
  • Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #15 Gepost op: november 26, 2011, 02:43:31 pm »

quote:

Pooh schreef op 26 november 2011 om 13:13:
Dit forum is een discussieforum, geen gezellig babbel-forum, geen koffie-en-bier-drink forum, en al helemaal geen plek om ruzie te maken.

Natuurlijk mag het in Grand Cafe en 't chatforum best gezellig worden, en een topic als 'de boom' mag best z'n plek hebben, maar begrijp wel dat dat niet het hoofddoel van dit forum is. Als alleen Chat en Grand Cafe overblijven als actieve delen, is het tijd om dit hele forum van een slotje te voorzien.

In discussietopics is het vrij duidelijk: de ander is nooit het onderwerp, en dus worden ruzies verwijderd omdat ze off-topic zijn. In grand cafe en chat is dat wat minder duidelijk, maar we willen gewoon geen geruzie op het forum. Gedraag je volwassen, of vecht het buiten het forum uit, maar loop niet de sfeer hier te verzieken. Een willekeurige buitenstaander die op dit forum terechtkomt rent gillend weg als zulk geharrewar de 'actieve topics'-lijst bevuilt.

Als mensen zich niet kunnen gedragen, gaan we niet alleen posts verwijderen, maar ook users. Laat dat duidelijk zijn.
Ik waardeer jullie inzet en waardeer dat. Mocht het zo overkomen, ik beschuldig jullie nergens van. Als ik ergens over de schreef ga en je zou het me aangeven, dan leg ik me neer bij jullie besluiten.
Een nieuwe start is een nieuw begin

elle

  • Moderator
  • Berichten: 7583
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #16 Gepost op: november 26, 2011, 03:42:38 pm »

quote:

gaitema schreef op 26 november 2011 om 13:56:
.. Naar mij idee is de boodschap die aan mij gericht is er één van: "uit je geloof voor een deel niet. Zwijg over je geloof ... [in diverse zaken]
Mocht je dat idee hebben nav wat de mods doen/beslissen, dan vind ik dat jammer. 't Is niet zo dat bepaalde geloofsovertuigingen hier geweerd worden. Alleen staat het iedereen vrij om vragen te stellen over waarom men dingen gelooft. Een antwoord als 'Dat voel ik zo' zal inderdaad kritiek kunnen verwachten. 't Is namelijk heel gezond om gevoel te wantrouwen, zeker bij theologie.

quote:

Openheid voor de evangelische tak is er gewoon niet. Ze worden geargwaand.

Is dat echt zo? De manier waarop evangelische mensen (de 'echte arminianen') omgaan met bepaalde vraagstukken in de bijbel is nu eenmaal heel anders dan de gereformeerde (of katholieke) manier. Dat roept vragen op. Dat kun je vertalen als 'argwaan', maar het komt weer neer op de ander bevragen op het 'waarom' van zijn overtuiging. Maar dat bevragen geldt ook voor katholieken en hun visie op bijv. Maria. Wat ik typerend vind is katholieken doorgaans heel goed kunnen verdedigen waarom ze 'afwijken van de gereformeerde visie', terwijl veel evangelische mensen (al begeef ik me nu wat op glad ijs) zich alleen maar aangevallen voelen en niet verder komen dan verongelijkt in een hoekje te kruipen. Terwijl men alleen maar wil weten waarom de ander vindt wat hij vindt, en hoe de ander dat rijmt met bijbelcitaat x of y.

Dát is imho wat openheid bij discussieren inhoudt: ruimte om elkaar te bevragen. Wanneer een ander inderdaad kan uitleggen wat hij/zij vindt -en waarom-, dan kun je pas beginnen met elkaar te begrijpen.
Wanneer iemand stelselmatig de vragen van anderen negeert, dan heeft zo iemand een probleem. Wanneer iemand zegt 'ik weet het niet precies, maar zo voel ik het', dan is dat OK (en een beetje teleurstellend). Maar het is niet zo dat na uitleg de ander het eens moet zijn. Er zijn heel veel discussies die 'onbeslist' blijven, terwijl men wel meer over de bijbel weet, en meer begrip heeft voor elkaar.
"Ask not what the Body can do for you. Ask what you can do for the Body."[/]

Piebe

  • Berichten: 6200
  • oud katholiek
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #17 Gepost op: november 26, 2011, 05:35:02 pm »

quote:

Riemer Lap schreef op 26 november 2011 om 12:46:
Ondanks dat ik geen deel was van het conflict maar er wél bij betrokken ben door één van de partijen heb ik getracht dit buiten het forum om bespreekbaar te maken. Ik weet dat Piebe dat ook heeft gedaan.
Ja en het conflict is voor een groot deel ontstaan vanwege een meningsverschil over de eindtijd. Gaitema wordt pisnijdig als mensen hem van goed onderlegde repliek bedienen en daar herken ik de geest der waarheid niet in. Overigens vind ik ook dat GC weinig begrip heeft voor andersdenkenden en dat zijn toon vaak lomp en grof is tegen een ieder die het niet met hem eens is.
'Wie van zijn bezit of zijn werk leeft heeft het goed, maar wie een schat vindt heeft het beter.'

Riemer Lap

  • was: okidoki
  • Berichten: 8804
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #18 Gepost op: november 26, 2011, 05:36:53 pm »
Mail me maar als je wat wilt weten

grondig christelijk

  • Berichten: 3071
  • Wat was, Dat is, Zal zijn
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #19 Gepost op: november 26, 2011, 05:44:20 pm »

quote:

Piebe schreef op 26 november 2011 om 17:35:
 Overigens vind ik ook dat GC weinig begrip heeft voor andersdenkenden en dat zijn toon vaak lomp en grof is tegen een ieder die het niet met hem eens is.


Jouw zin is op zich al op de man en grof en lomp. Dus wat jij een ander verwijt, maar het is me best.....

hou mij er verder buiten aub.
« Laatst bewerkt op: november 26, 2011, 05:48:44 pm door grondig christelijk »

grondig christelijk

  • Berichten: 3071
  • Wat was, Dat is, Zal zijn
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #20 Gepost op: november 26, 2011, 05:47:13 pm »

quote:

Piebe schreef op 26 november 2011 om 17:35:
[...]

Ja en het conflict is voor een groot deel ontstaan vanwege een meningsverschil over de eindtijd. Gaitema wordt pisnijdig als mensen hem van goed onderlegde repliek bedienen en daar herken ik de geest der waarheid niet in.
en deze zin is helemaal aanmatigend

Piebe

  • Berichten: 6200
  • oud katholiek
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #21 Gepost op: november 26, 2011, 05:53:40 pm »
Ja klopt helemaal, zo vond ik het ook aanmatigend van hem om me te betichten van het hebben van een boze geest. Dat was een knipoog daarnaar.
'Wie van zijn bezit of zijn werk leeft heeft het goed, maar wie een schat vindt heeft het beter.'

Riemer Lap

  • was: okidoki
  • Berichten: 8804
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #22 Gepost op: november 26, 2011, 05:54:32 pm »
*


*hier had een tekst kunnen staan maar dat moet maar niet.
Slotje?????
« Laatst bewerkt op: november 26, 2011, 05:54:45 pm door Riemer Lap »
Mail me maar als je wat wilt weten

Piebe

  • Berichten: 6200
  • oud katholiek
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #23 Gepost op: november 26, 2011, 05:55:23 pm »

quote:

grondig christelijk schreef op 26 november 2011 om 17:44:
Jouw zin is op zich al op de man en grof en lomp. Dus wat jij een ander verwijt, maar het is me best.....

hou mij er verder buiten aub.
Zo'n woede kan nooit goed voor je bloeddruk zijn.
'Wie van zijn bezit of zijn werk leeft heeft het goed, maar wie een schat vindt heeft het beter.'

Riemer Lap

  • was: okidoki
  • Berichten: 8804
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #24 Gepost op: november 26, 2011, 06:08:43 pm »
Nog maar een keer: wie de ander verwijten wil maken kan dat via de mail doen en het buiten het forum houden. Enkele users weten dat inmiddels al en maken veelvuldig van die optie gebruik (mijn mailbox zit vol met verwijten inmiddels  :+  {uitleg: :+  betekent "grapje" }

verder zou het fijn zijn dat er nu weer over de inhoud gepraat kan worden en derhalve zou ik een slotje wel fijn vinden op deze draad.
« Laatst bewerkt op: november 26, 2011, 06:09:21 pm door Riemer Lap »
Mail me maar als je wat wilt weten

grondig christelijk

  • Berichten: 3071
  • Wat was, Dat is, Zal zijn
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #25 Gepost op: november 26, 2011, 06:10:29 pm »
als er iemand behoeft heeft aan het laatste woord, ga jullie gang....

grondig christelijk

  • Berichten: 3071
  • Wat was, Dat is, Zal zijn
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #26 Gepost op: november 26, 2011, 06:12:15 pm »

quote:

Riemer Lap schreef op 26 november 2011 om 18:08:
Nog maar een keer: wie de ander verwijten wil maken kan dat via de mail doen en het buiten het forum houden. Enkele users weten dat inmiddels al en maken veelvuldig van die optie gebruik (mijn mailbox zit vol met verwijten inmiddels  :+  {uitleg: :+  betekent "grapje" }

verder zou het fijn zijn dat er nu weer over de inhoud gepraat kan worden en derhalve zou ik een slotje wel fijn vinden op deze draad.


je kunt je natuurlijk opgeven voor moderator RL, kun jij je tevens de beschermheilige voelen van je gedachtegoed.

Uh slotje?
« Laatst bewerkt op: november 26, 2011, 06:13:24 pm door grondig christelijk »

Riemer Lap

  • was: okidoki
  • Berichten: 8804
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #27 Gepost op: november 26, 2011, 06:17:48 pm »

quote:

grondig christelijk schreef op 26 november 2011 om 18:12:
[...]


je kunt je natuurlijk opgeven voor moderator RL, kun jij je tevens de beschermheilige voelen van je gedachtegoed.

Uh slotje?

Dank u, TR is maar weer aangemaakt.
Verder ga ik niet in op je verhalen aangezien dat nergens toe leidt in mijn optiek.
Mail me maar als je wat wilt weten

grondig christelijk

  • Berichten: 3071
  • Wat was, Dat is, Zal zijn
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #28 Gepost op: november 26, 2011, 06:25:48 pm »

quote:

Riemer Lap schreef op 26 november 2011 om 18:17:
[...]

Dank u, TR is maar weer aangemaakt.
Verder ga ik niet in op je verhalen aangezien dat nergens toe leidt in mijn optiek.
ook ik hoop dat ze me verwijderen, echt waar. ´t zou me denk ik rust geven. Heb jij ook je zin en wordt het hier nog interessanter. Hoeveel zijn  er eigenlijk al weg van dit forum, een heel groepje.
« Laatst bewerkt op: november 26, 2011, 06:30:49 pm door grondig christelijk »

Riemer Lap

  • was: okidoki
  • Berichten: 8804
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #29 Gepost op: november 26, 2011, 06:45:04 pm »

quote:

grondig christelijk schreef op 26 november 2011 om 18:25:
[...]


ook ik hoop dat ze me verwijderen, echt waar. ´t zou me denk ik rust geven. Heb jij ook je zin en wordt het hier nog interessanter. Hoeveel zijn  er eigenlijk al weg van dit forum, een heel groepje.
Verder ga ik niet in op je verhalen aangezien dat nergens toe leidt in mijn optiek.
Mail me maar als je wat wilt weten

gaitema

  • Berichten: 10169
  • Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #30 Gepost op: november 26, 2011, 07:54:20 pm »
Dat is ook precies de reden waarom ik niet in ga op jou Riemer.
Een nieuwe start is een nieuw begin

Pooh

  • Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 5794
    • Bekijk profiel
Conflict
« Reactie #31 Gepost op: november 26, 2011, 08:59:06 pm »
Modbreak:
Op slot. Nader bericht volgt