Auteur Topic: israel nieuws dat de linkse media niet bereikt  (gelezen 17777 keer)

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Gepost op: januari 17, 2013, 01:28:17 pm »
Hier zal ik opmerkelijke nieuws zaken plaatsen mbt Israël die onze linkse (anti-zionistische/antisemitische) media niet bereikt.

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel

tin

  • Berichten: 71
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #2 Gepost op: januari 17, 2013, 02:29:09 pm »

quote:

learsi schreef op 17 januari 2013 om 13:28:
Hier zal ik opmerkelijke nieuws zaken plaatsen mbt Israël die onze linkse (anti-zionistische/antisemitische) media niet bereikt.


Gelukkig zijn we allemaal mensen, zoals ook in de gestuurde link staat.  In die zin vebaasd me de inhoud van de gestuurde link (gelukkig) niet.
Wat me wel verbaasd is dit op een forum te vinden dat zoekt naar religieuse waarheid.  De reden dat het je het stukje stuurt is volgens mij om partij kiezen -en dus in feite ook meedoen- met het menselijk gekrakeel, dat al sind mensenheugenis aan de gang is en dat zonder dat de mens eindelijk eens tot (religieuze) bezinning komt nooit zal stoppen.
Jammer dus zelfs van het stukje zelf, dat het hiervoor gebruikt wordt.
En het hoort hier dus in ieder geval niet thuis.
Ahdoeb

Riemer Lap

  • was: okidoki
  • Berichten: 8804
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #3 Gepost op: januari 17, 2013, 02:55:10 pm »

quote:

learsi schreef op 17 januari 2013 om 13:28:
Hier zal ik opmerkelijke nieuws zaken plaatsen mbt Israël die onze linkse (anti-zionistische/antisemitische) media niet bereikt.
Ofwel: hier ga je gekleurde pro-Israel propagandistische teksten plaatsen :+
Mail me maar als je wat wilt weten

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #4 Gepost op: januari 17, 2013, 03:05:36 pm »

quote:

tin schreef op 17 januari 2013 om 14:29:
De reden dat het je het stukje stuurt is volgens mij om partij kiezen -en dus in feite ook meedoen- met het menselijk gekrakeel, dat al sind mensenheugenis aan de gang is en dat zonder dat de mens eindelijk eens tot (religieuze) bezinning komt nooit zal stoppen.

Het is helemaal geen aardse strijd om een stukje land, maar juist een geestelijke strijd tussen de satan en zijn islam tegen G-d en Zijn beloofde land Israël.

Onze linkse media laat alleen negatieve zaken zien van Israël richting de "palestijnen", waarvan heelaas maar al te vaak klakkeloos overgenomen islamitische leugen-propaganda is.
Helaas lezen vele broeders en zusters niet meer dan deze linkse reguliere media.

Als tegenhanger plaats ik hier dus stukken positief Israël nieuws, welke de linkse media niet wil plaatsen.

callista

  • Berichten: 529
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #5 Gepost op: januari 17, 2013, 03:28:03 pm »
als er één krant is die eenzijdig en vertekend nieuws brengt is het het [christelijke, zionistische] Israël Today wel.

maar ja, voor sommigen is het de waarheid....

een wat betere,neutralere krant [voor zover mogelijk]  is de Ha'aretz en anders kijken naar het nieuws op Al Jazeera. [ook engelstalig]

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #6 Gepost op: januari 17, 2013, 03:40:27 pm »

quote:

callista schreef op 17 januari 2013 om 15:28:
als er één krant is die eenzijdig en vertekend nieuws brengt is het het [christelijke, zionistische] Israël Today wel.

maar ja, voor sommigen is het de waarheid....

een wat betere,neutralere krant [voor zover mogelijk]  is de Ha'aretz en anders kijken naar het nieuws op Al Jazeera. [ook engelstalig]

Grappig, links blijft links, ook in Israël !
Israel today is juist opgericht om enig tegengas te geven.

Adinomis

  • Berichten: 1813
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #7 Gepost op: januari 17, 2013, 03:41:04 pm »

quote:

tin schreef op 17 januari 2013 om 14:29:

Gelukkig zijn we allemaal mensen, zoals ook in de gestuurde link staat.  In die zin vebaasd me de inhoud van de gestuurde link (gelukkig) niet.
Wat me wel verbaasd is dit op een forum te vinden dat zoekt naar religieuse waarheid.  De reden dat het je het stukje stuurt is volgens mij om partij kiezen -en dus in feite ook meedoen- met het menselijk gekrakeel, dat al sind mensenheugenis aan de gang is en dat zonder dat de mens eindelijk eens tot (religieuze) bezinning komt nooit zal stoppen.
Jammer dus zelfs van het stukje zelf, dat het hiervoor gebruikt wordt.
En het hoort hier dus in ieder geval niet thuis.
Het "menselijk gekrakeel" wordt ook in de bijbel beschreven. Het staat niet los van de strijd in de hemelse gewesten: de heersers en de machthebbers van de duisternis,de kwade geesten in de hemelsferen. Het is dus zaak om achter het menselijk gekrakeel de machten te herkennen die daarop invloed hebben. Wij zelf hoeven niet te vechten tegen "vlees en bloed", maar tegen hemelse vorsten, de heersers en de machthebbers van de duisternis, tegen de kwade geesten in de hemelsferen die de strijd op aarde beïnvloeden. Deze invloed maakt o.a. gebruik van leugens in de media. Wij moeten ons omgorden met de waarheid.

Het is nodig dat we ons laten informeren van twee kanten. Hoor- en wederhoor.

Onze strijd is geestelijk. Onze strijd moet gevoerd worden op onze knieën.
Rom.12:21 Laat u niet overwinnen door het kwade, maar overwin het kwade door het goede.

pjotr

  • Berichten: 388
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #8 Gepost op: januari 17, 2013, 03:51:31 pm »

callista

  • Berichten: 529
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #9 Gepost op: januari 17, 2013, 03:59:11 pm »

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #10 Gepost op: januari 17, 2013, 04:59:51 pm »
Persoonlijk vind ik de foto op de website al niet echt objectief.
Israëlische militairen en een zogenaamde islam vrouw die daar de dupe van is.
Ik mis op de foto dan ook de bom die ze stiekem probeert in het Beloofde land te smokkelen.

Hoe zou Amnesty of de kranten hebben gerapporteerd bij de vele malen dat JHWH, de G-d van Israël Hoogst Persoonlijk streed voor Zijn volk Israël? l hun vijanden doodde? Vrouwen, kinderen en dieren?

Of het volk Israël er direct opdracht toe gaf, de vijand uit te roeien tot op de laatste kind of vrouw toe. Waar G-d Zelfs Israël strafte wanneer het niet deed uit medelijden, tegen de opdracht van G-d in, Hij had opgedragen.

Amnesty en de kranten zouden over schande schrijven.
De Verenigde Nazi's (VN) zouden moord en brand gillen. Ze zouden Israël en G-d veroordelen, notabene in ons eigen Den-Haag.

Maar het was nu eenmaal G-d Zijn Wil dat van hun vijanden niets bleef leven.
En als G-d dat wil dan is dat rechtvaardig, ook al begrijpen we dat misschien moeilijk.

gaitema

  • Berichten: 10169
  • Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #11 Gepost op: januari 17, 2013, 05:14:11 pm »

quote:

learsi schreef op 17 januari 2013 om 15:05:
[...]

Het is helemaal geen aardse strijd om een stukje land, maar juist een geestelijke strijd tussen de satan en zijn islam tegen G-d en Zijn beloofde land Israël.

Onze linkse media laat alleen negatieve zaken zien van Israël richting de "palestijnen", waarvan heelaas maar al te vaak klakkeloos overgenomen islamitische leugen-propaganda is.
Helaas lezen vele broeders en zusters niet meer dan deze linkse reguliere media.


Hiermee maken jullie jezelf niet meer seieus te nemen. Laatst was uitvoerig in het nieuws dat door de palestijnen ik weet niet hoe veel rakketen op Israël gevuurd wordt en meerdere joden heb ik in de media hun verhaal zien vertellen.
Het is dus absoluut een leugen dat de media zo pro-palestijns altijd kleurt.
Vooral in een tijd waarin juist de weerzin tegen de Islam in Nederland enorm sterk is. Wat overgens in mijn ogen doorgeslagen vormen heeft aangenomen.
« Laatst bewerkt op: januari 17, 2013, 05:15:02 pm door gaitema »
Een nieuwe start is een nieuw begin

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #12 Gepost op: januari 17, 2013, 05:22:57 pm »

quote:

gaitema schreef op 17 januari 2013 om 17:14:
[...]


Hiermee maken jullie jezelf niet meer seieus te nemen. Laatst was uitvoerig in het nieuws dat door de palestijnen ik weet niet hoe veel rakketen op Israël gevuurd wordt en meerdere joden heb ik in de media hun verhaal zien vertellen.
Het is dus absoluut een leugen dat de media zo pro-palestijns altijd kleurt.

Wat je bij het laatste conflict hebt gezien was een vervulling van vele gebeden gedaan door ware christenen gaitema.

Er is gecoördineerd massaal gebeden voor Israël en dat G-d de media zal beïnvloeden. De diverse linkse media is veelvuldig aangeschreven door deze christenen om hen erop te attenderen dat er objectief nieuws dient te zijn.

Zoek maar eens terug dan bij het conflict in 2008 met Gaza. Hoeveel objectief nieuws je daar vindt?

Dat heeft gelukkig sommige seculieren de ogen doen openen over de positie van Israël, terwijl helaas teveel broeders nog doorslapen.

quote:

Vooral in een tijd waarin juist de weerzin tegen de Islam in Nederland enorm sterk is. Wat overgens in mijn ogen doorgeslagen vormen heeft aangenomen.

Het is goed om weerzin tegen afgoderij als islam te hebben, zo lang de weerzin maar niet tegen de mensen is die deze afgoderij aanhangen.

Maar het gaat om positief nieuws gaitema, zoals de link die ik plaatste, dat zie je nooit op linkse media.
« Laatst bewerkt op: januari 17, 2013, 05:27:18 pm door learsi »

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #13 Gepost op: januari 17, 2013, 05:53:56 pm »

Ozombi

  • Berichten: 716
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #14 Gepost op: januari 17, 2013, 07:04:22 pm »
Kan dit geneuzel over het huidige land Israel eens stoppen? Duidelijk is dat de leiding van dit landje niet deugt en dat veel van de huidige bewoners ervan niet deugen. Als Israel vandaag in de zee wegzakt, zal niemand dat heel erg vinden.  (behalve learsi)
« Laatst bewerkt op: januari 17, 2013, 07:04:48 pm door Ozombi »

gaitema

  • Berichten: 10169
  • Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #15 Gepost op: januari 17, 2013, 07:34:23 pm »
De reden dat ik ooit mijn lidmaatschap op "christenen voor Israël" heb opgezegd, is vanwege hun kwaadsprekerij over de kerken. Ik werd er zo bang van, dat ik er niets meer van wilde horen.

Dat heb ik meer dan tien jaar vol gehouden. Nu volg ik een nieuwe kijk hier op.
De waarheid ligt vaak in het midden. Je moet het niet in de flanken zoeken.
Een nieuwe start is een nieuw begin

Riemer Lap

  • was: okidoki
  • Berichten: 8804
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #16 Gepost op: januari 17, 2013, 07:50:05 pm »

quote:

learsi schreef op 17 januari 2013 om 16:59:
Persoonlijk vind ik de foto op de website al niet echt objectief.
Israëlische militairen en een zogenaamde islam vrouw die daar de dupe van is.
Ik mis op de foto dan ook de bom die ze stiekem probeert in het Beloofde land te smokkelen.

Hoe zou Amnesty of de kranten hebben gerapporteerd bij de vele malen dat JHWH, de G-d van Israël Hoogst Persoonlijk streed voor Zijn volk Israël? l hun vijanden doodde? Vrouwen, kinderen en dieren?

Of het volk Israël er direct opdracht toe gaf, de vijand uit te roeien tot op de laatste kind of vrouw toe. Waar G-d Zelfs Israël strafte wanneer het niet deed uit medelijden, tegen de opdracht van G-d in, Hij had opgedragen.

Amnesty en de kranten zouden over schande schrijven.
De Verenigde Nazi's (VN) zouden moord en brand gillen. Ze zouden Israël en G-d veroordelen, notabene in ons eigen Den-Haag.

Maar het was nu eenmaal G-d Zijn Wil dat van hun vijanden niets bleef leven.
En als G-d dat wil dan is dat rechtvaardig, ook al begrijpen we dat misschien moeilijk.
Dus gaan we lekker zeggen dat het Gods wil is en kunnen we ons daar achter verschuilen.
Gij zult mijn naam niet ijdel gebruiken....

Nu al mijn buik vol van dit topic :X
Mail me maar als je wat wilt weten

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #17 Gepost op: januari 17, 2013, 08:18:18 pm »

quote:

Ozombi schreef op 17 januari 2013 om 19:04:
Kan dit geneuzel over het huidige land Israel eens stoppen? Duidelijk is dat de leiding van dit landje niet deugt en dat veel van de huidige bewoners ervan niet deugen. Als Israel vandaag in de zee wegzakt, zal niemand dat heel erg vinden.  (behalve learsi)
G-d zal het erg vinden en met hem de ware christenen. Antisemieten zullen er inderdaad om juichen of net doen of het hen om het even is. Klopt !

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #18 Gepost op: januari 17, 2013, 08:22:40 pm »

quote:

gaitema schreef op 17 januari 2013 om 19:34:
De reden dat ik ooit mijn lidmaatschap op "christenen voor Israël" heb opgezegd, is vanwege hun kwaadsprekerij over de kerken. Ik werd er zo bang van, dat ik er niets meer van wilde horen.

Christenen voor Israël spreekt nooit kwaad over de kerk, want ze zijn zelf de kerk. Wat ze wel doen is in de kerk (waarvan zij deel uitmaken) de slapers wakker schudden. Gelukkig schudden ze vele broeders wakker, net als Bart Repro, Jan van Barneveld en Dirk van Generen.

Het is tijd om hard te bidden voor onze kerken en eens te beginnen naar g-d te luisteren, zoals laatstgenoemde dat zo mooi omschrijft in dit artikel.
« Laatst bewerkt op: januari 17, 2013, 08:23:27 pm door learsi »

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #19 Gepost op: januari 17, 2013, 08:24:26 pm »

quote:

Riemer Lap schreef op 17 januari 2013 om 19:50:
[...]
Dus gaan we lekker zeggen dat het Gods wil is en kunnen we ons daar achter verschuilen.
Gij zult mijn naam niet ijdel gebruiken....
Nee, we wijzen op de schrift waaruit dat duidelijk blijkt, Riemer, we zeggen dus niet zomaar lukraak dingen, dat is iets anders.
« Laatst bewerkt op: januari 17, 2013, 08:24:56 pm door learsi »

Riemer Lap

  • was: okidoki
  • Berichten: 8804
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #20 Gepost op: januari 17, 2013, 10:35:19 pm »

quote:

learsi schreef op 17 januari 2013 om 20:24:
[...]

Nee, we wijzen op de schrift waaruit dat duidelijk blijkt, Riemer, we zeggen dus niet zomaar lukraak dingen, dat is iets anders.
Verhip, vergat ik even dat alleen de Learsi uitleg geldig is in deze draad. Sorry. En doei daarom....
Mail me maar als je wat wilt weten

Zolderworm

  • Berichten: 638
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #21 Gepost op: januari 18, 2013, 12:37:15 am »
Tjonge dit is wel de meest zinloze discussie die ik hier tot nu toe heb gezien. Aan de ene kant een stelletje halve zolen die denken dat God en de Satan zich persoonlijk met de kwestie bezighouden, en aan de andere kant een stel mensen die maar niet begrijpen dat de eersten simpele zielen zijn, die nu eenmaal door een gebrek aan hersenkronkels niet anders kunnen dan simplistisch denken. Hoe lang kan dit nog doorgaan? Je kunt net zo goed tegenover een stel apen gaan klagen dat ze geen verstand van wiskunde hebben. Totaal zinloos.
« Laatst bewerkt op: januari 18, 2013, 12:38:50 am door Zolderworm »
Tato na vicikitsate

Riemer Lap

  • was: okidoki
  • Berichten: 8804
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #22 Gepost op: januari 18, 2013, 12:42:03 am »

quote:

Zolderworm schreef op 18 januari 2013 om 00:37:
Tjonge dit is wel de meest zinloze discussie die ik hier tot nu toe heb gezien. Aan de ene kant een stelletje halve zolen die denken dat God en de Satan zich persoonlijk met de kwestie bezighouden,
Dat snap ik nog :)
Ik zie ook mensen (geen halve zolen!) die een beperking hebben op visionair gebied....

quote:

en aan de andere kant een stel mensen die maar niet begrijpen dat de eersten een stel simpele zielen zijn, die nu eenmaal door een gebrek aan hersenkronkels niet anders kunnen dan simplistisch denken.
Dat soort kwalificatie zul je mij niet zien geven. Het is voor Learsi erg belangrijk dat hij dit doet. Respect voor zijn vasthoudendheid daarin, anderzijds van mijn kant de vraagtekens of zijn grondmotivatie juist is maar daar is al een ander forumdeel voor.

quote:

Hoe lang kan dit nog doorgaan? Je kunt net zo goed tegenover een stel apen gaan klagen dat ze geen verstand van wiskunde hebben. Totaal zinloos.
Ik vrees dat apen sneller leren maar heb geen behoefte om hier les te geven  _O_
Mail me maar als je wat wilt weten

HarryK

  • Berichten: 288
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #23 Gepost op: januari 18, 2013, 01:05:11 am »

quote:

Ozombi schreef op 17 januari 2013 om 19:04:
Kan dit geneuzel over het huidige land Israel eens stoppen? Duidelijk is dat de leiding van dit landje niet deugt en dat veel van de huidige bewoners ervan niet deugen. Als Israel vandaag in de zee wegzakt, zal niemand dat heel erg vinden.  (behalve learsi)
Als Israël vandaag in de zee wegzakt, zal de hele wereld verstijfd van schrik staan. Want dat is niet zomaar even een natuurramp als dat zou gebeuren.

quote:

Zolderworm schreef op 18 januari 2013 om 00:37:
Tjonge dit is wel de meest zinloze discussie die ik hier tot nu toe heb gezien. Aan de ene kant een stelletje halve zolen die denken dat God en de Satan zich persoonlijk met de kwestie bezighouden, en aan de andere kant een stel mensen die maar niet begrijpen dat de eersten simpele zielen zijn, die nu eenmaal door een gebrek aan hersenkronkels niet anders kunnen dan simplistisch denken. Hoe lang kan dit nog doorgaan? Je kunt net zo goed tegenover een stel apen gaan klagen dat ze geen verstand van wiskunde hebben. Totaal zinloos.

Weet je wat zinloos is?
In een (volgens jou) zinloze discussie zulke zinloze reacties plaatsen.

Ozombi, Zolderworm:
Doe niet zo ontzettend kinderachtig.
Je bent hier nu eenmaal op een christelijk/gereformeerd forum.
Als je een discussie onzinnig vind, bemoei je er dan niet mee.
Laat degenen die dat wel zinnig vinden, hun gang gaan.
En als dat alleen Learsi is, dan heeft hij zijn eigen topic.
so what ...
Dear Jesus, i have a problem ... it's me

Dear child, I have the answer ... it's Me

Ozombi

  • Berichten: 716
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #24 Gepost op: januari 18, 2013, 03:49:46 am »
@HarryK ::
Het is niet kinderachtig. Dit is al de zoveelste pro-Israel + anti-Palestijnen draad en het is elke keer nog onzinniger als daarvoor. Doelloos en ergerlijk. Forum-spam.

gaitema

  • Berichten: 10169
  • Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #25 Gepost op: januari 18, 2013, 07:58:14 am »

quote:

learsi schreef op 17 januari 2013 om 20:22:
[...]

Christenen voor Israël spreekt nooit kwaad over de kerk, want ze zijn zelf de kerk. Wat ze wel doen is in de kerk (waarvan zij deel uitmaken) de slapers wakker schudden. Gelukkig schudden ze vele broeders wakker, net als Bart Repro, Jan van Barneveld en Dirk van Generen.

Het is tijd om hard te bidden voor onze kerken en eens te beginnen naar g-d te luisteren, zoals laatstgenoemde dat zo mooi omschrijft in dit artikel.


Learsi: we hebben er genoeg over gehad.
Het is wel een keer mooi zo.
Een nieuwe start is een nieuw begin

Zolderworm

  • Berichten: 638
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #26 Gepost op: januari 18, 2013, 10:10:55 am »

quote:

HarryK schreef op 18 januari 2013 om 01:05:
[...]
Als Israël vandaag in de zee wegzakt, zal de hele wereld verstijfd van schrik staan. Want dat is niet zomaar even een natuurramp als dat zou gebeuren.

Nou, stijf van schrik? Maar de gezamenlijke hulpdiensten zullen wel weer tot actie komen, dan. Al zullen een hoop mensen denken: Ver van m'n bed. Ik ga weer verder met hamburgertjes bakken.

quote:

Weet je wat zinloos is?
In een (volgens jou) zinloze discussie zulke zinloze reacties plaatsen.

Dat het zinloos is wat ik doe, is geheel jouw opvatting. Zo hebben we allemaal onze mening. En dat is fijn.

quote:

Ozombi, Zolderworm:
Doe niet zo ontzettend kinderachtig.
Je bent hier nu eenmaal op een christelijk/gereformeerd forum.
Als je een discussie onzinnig vind, bemoei je er dan niet mee.
Dan bemoeien wij er ons juist mee. Want dan wordt het pas echt leuk om je ermee te bemoeien. Ik merk wel dat je mij nog niet zo goed kent. Misschien moet je eens even wat informatie over mij inwinnen bij Small Brother.

quote:

Laat degenen die dat wel zinnig vinden, hun gang gaan.
En als dat alleen Learsi is, dan heeft hij zijn eigen topic.
so what ...
Ja, lekker gelijkgestemden onder elkaar. Nou ja, de leiding van dit forum heeft voor die optie niet gekozen. En daar hebben ze gelijk in, want een forum met andersdenkenden erbij is veel interessanter.
Tato na vicikitsate

Zolderworm

  • Berichten: 638
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #27 Gepost op: januari 18, 2013, 10:17:33 am »

quote:

gaitema schreef op 18 januari 2013 om 07:58:
[...]Learsi: we hebben er genoeg over gehad.
Het is wel een keer mooi zo.

Nou, hoewel ik het altijd verre van eens ben met Learsi, vind ik wel die jij, Gaitema, niet de aangewezen persoon bent om tegen Learsi te zeggen dat hij moet stoppen. Ik bedoel maar: hoeveel megabyte geheugen neemt het nou eigenlijk op dit forum in beslag, als hij gewoon doorgaat? Dat zal toch, al met al, niet zoveel zijn. Daar ligt toch niemand wakker van.
En als jij genoeg hebt van zijn opmerkingen in deze draad, dan open je de draad toch gewoon niet. Ik vind de opmerkingen van Learsi en die van Harmoniezoeker psychologisch beschouwd juist zo interessant. Met name Harmoniezoeker. Je krijgt er dan een goed beeld van hoe de menselijke geest werkt. En dat is boeiend. Laat deze mensen toch vooral niet stoppen. Ik wil ze horen! Net zoals ik zo graag de vleermuizen en doeroecoeli's wil zien in het nachtdierenhuis in Burgers Zoo.
« Laatst bewerkt op: januari 18, 2013, 10:32:11 am door Zolderworm »
Tato na vicikitsate

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #28 Gepost op: januari 18, 2013, 12:40:45 pm »

quote:

Riemer Lap schreef op 17 januari 2013 om 22:35:
[...]

Verhip, vergat ik even dat alleen de Learsi uitleg geldig is in deze draad. Sorry. En doei daarom....
:w Riemer!

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #29 Gepost op: januari 18, 2013, 12:59:47 pm »

gaitema

  • Berichten: 10169
  • Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #30 Gepost op: januari 18, 2013, 04:50:57 pm »

quote:

Zolderworm schreef op 18 januari 2013 om 10:17:
[...]

Nou, hoewel ik het altijd verre van eens ben met Learsi, vind ik wel die jij, Gaitema, niet de aangewezen persoon bent om tegen Learsi te zeggen dat hij moet stoppen. Ik bedoel maar: hoeveel megabyte geheugen neemt het nou eigenlijk op dit forum in beslag, als hij gewoon doorgaat? Dat zal toch, al met al, niet zoveel zijn. Daar ligt toch niemand wakker van.
En als jij genoeg hebt van zijn opmerkingen in deze draad, dan open je de draad toch gewoon niet. Ik vind de opmerkingen van Learsi en die van Harmoniezoeker psychologisch beschouwd juist zo interessant. Met name Harmoniezoeker. Je krijgt er dan een goed beeld van hoe de menselijke geest werkt. En dat is boeiend. Laat deze mensen toch vooral niet stoppen. Ik wil ze horen! Net zoals ik zo graag de vleermuizen en doeroecoeli's wil zien in het nachtdierenhuis in Burgers Zoo.


Het zou een hoop schelen als hij niet zo zou oordelen over anderen hier.
Keer op keer oordeeld hij over anderen op het forum.
Dat maakt dat ik nu geen zin meer heb om nog met hem de discussie aan te gaan.
Een nieuwe start is een nieuw begin

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #31 Gepost op: januari 18, 2013, 05:17:17 pm »

quote:

gaitema schreef op 18 januari 2013 om 16:50:
[...]


Het zou een hoop schelen als hij niet zo zou oordelen over anderen hier.
Keer op keer oordeeld hij over anderen op het forum.
Dat maakt dat ik nu geen zin meer heb om nog met hem de discussie aan te gaan.


Tsja, er zijn er die wijzen op de zere plek, ook al wordt dat niet gewaardeerd of in dank afgenomen. Kijk maar naar de profeten vroeger. (Ik ben geen profeet voor de duidelijkheid), maar die mochten de waarheid evenmin meedelen.

Aan de ander kant zijn er altijd de meelopers en meepraters.....
De zachte heelmeesters die stinkende wonden maken.

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #32 Gepost op: januari 18, 2013, 05:40:17 pm »
Haat speech Morsi
Haat speech islam "geestelijke"

@ Riemer, ik denk dat jij de ondertiteling niet nodig hebt, volgens mij brabbelt deze man Fries namelijk.....
« Laatst bewerkt op: januari 18, 2013, 05:48:59 pm door learsi »

Riemer Lap

  • was: okidoki
  • Berichten: 8804
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #33 Gepost op: januari 18, 2013, 05:45:28 pm »

quote:

learsi schreef op 18 januari 2013 om 17:40:
Haat speech Morsi
@ Riemer, ik denk dat jij de ondertiteling niet nodig hebt, volgens mij brabbelt deze man Fries namelijk.....
Je hoeft iemand niet te verstaan om hem wel te begrijpen _O_
Mail me maar als je wat wilt weten

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
« Laatst bewerkt op: januari 18, 2013, 05:53:47 pm door learsi »

gaitema

  • Berichten: 10169
  • Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #35 Gepost op: januari 18, 2013, 06:39:55 pm »

quote:

learsi schreef op 18 januari 2013 om 17:17:
[...]


Tsja, er zijn er die wijzen op de zere plek, ook al wordt dat niet gewaardeerd of in dank afgenomen. Kijk maar naar de profeten vroeger. (Ik ben geen profeet voor de duidelijkheid), maar die mochten de waarheid evenmin meedelen.

Aan de ander kant zijn er altijd de meelopers en meepraters.....
De zachte heelmeesters die stinkende wonden maken.


Je inhoud van jouw geloof vind ik prima, maar je oordelen over anderen hier op het forum staat me ongelovelijk tegen.
Daarbij: we vallen steeds in herhaling in alles. Je krijgt er door het gevoel dat ons jouw geloof door onze strot geduwd wordt en dat daar dus "oordelend geweld" bij gebruikt moet worden. Wat echter alleen maar meer ongenoegen schept en de kloof dieper en dieper maakt tussen jou en de anderen op het forum.
Daarbij overtreed je de regels van dit forum. Op de man spelen, wat je keer op keer doet, heeft meerderen hier (onder andere ik zelf) al eens een ban op geleverd.
Je mag van geluk spreken, dat de moderators compleet uit het zicht zijn geraakt.

De toon kan vriendelijker, zoals de uitnodiging van de Israëlgroep van onze kerk die ik kreeg om hier eens heen te gaan:
http://www.beth-shalomnij...atid=79:nieuws&Itemid=484

Dus je geoordeel, zal aan mijn kont roesten. Echt waar!

Maar verder ben je okee!
http://www.cosquare.com/uploads/company/products/smileys-2.jpg
« Laatst bewerkt op: januari 18, 2013, 06:51:49 pm door gaitema »
Een nieuwe start is een nieuw begin

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #36 Gepost op: januari 19, 2013, 06:41:08 pm »
Arabieren in Israel stemmen op Joodse partijen
Merk op ! Arabieren mogen gewoon stemmen in Israël. Er zijn zelfs Arabische partijen, die alleen de Arabieren teleurstellen.

tin

  • Berichten: 71
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #37 Gepost op: januari 19, 2013, 10:25:36 pm »

quote:

Riemer Lap schreef op 17 januari 2013 om 19:50:
[...]


Nu al mijn buik vol van dit topic :X


Nou, ik ook!
Had ook even-als nieuweling op dit forum- een gevoel van: wat doe ik hier eigenlijk op dit forum, niet bepaald waarlijk religieus of inspirerend. Maar gelukkig zijn er betere topics.Ik ga eerst maar even kijken of ik nog een inspererend gedicht van jou kan vinden, om even het gemoed te verfrissen.
Ahdoeb

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #38 Gepost op: januari 20, 2013, 03:13:31 pm »
Wie oren heeft die hoort, wie ogen heeft die kijkt.

Oproep Morsi om kinderen met jodenhaat op te voeden.

tin

  • Berichten: 71
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #39 Gepost op: januari 20, 2013, 04:12:49 pm »

quote:

Tsja, dit is wel een heel erge inkopper:Hoe ben jij opgevoed? En hoe zijn nu jouw oproepen?  Vol van liefde en mededogen ?!?!?!?!?
Ahdoeb

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #40 Gepost op: januari 20, 2013, 04:30:56 pm »

quote:

tin schreef op 20 januari 2013 om 16:12:
[...]


Tsja, dit is wel een heel erge inkopper:Hoe ben jij opgevoed? En hoe zijn nu jouw oproepen?  Vol van liefde en mededogen ?!?!?!?!?

Niet om een volk te haten en met het idee om het uit te roeien.

Dat is voorgekomen bij de nazi's en komt nu voor bij de nieuwe nazi's, de islam, in het bijzonder de "palestijnen".

Zolderworm

  • Berichten: 638
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #41 Gepost op: januari 20, 2013, 07:34:59 pm »

quote:

learsi schreef op 20 januari 2013 om 16:30:
[...]

Niet om een volk te haten en met het idee om het uit te roeien.

Dat is voorgekomen bij de nazi's en komt nu voor bij de nieuwe nazi's, de islam, in het bijzonder de "palestijnen".
Het komt mij voor dat jij altijd denkt dat mensen van een bepaalde bevolkingsgroep of een bepaald geloof, altijd allemaal precies hetzelfde denken. Volgens mij is dat het kenmerk van discriminatie.
Tato na vicikitsate

Riemer Lap

  • was: okidoki
  • Berichten: 8804
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #42 Gepost op: januari 21, 2013, 01:36:59 am »
ach, laat ook maar
« Laatst bewerkt op: januari 21, 2013, 10:14:26 am door Riemer Lap »
Mail me maar als je wat wilt weten

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #43 Gepost op: januari 21, 2013, 11:17:19 am »

quote:

Zolderworm schreef op 20 januari 2013 om 19:34:
[...]

Het komt mij voor dat jij altijd denkt dat mensen van een bepaalde bevolkingsgroep of een bepaald geloof, altijd allemaal precies hetzelfde denken. Volgens mij is dat het kenmerk van discriminatie.

Neem de moeite dan eens en lees de koran zelf eens door, afgod allah roept er namelijk toe op.
De zogenaamde extremistische islam (er bestaat maar 1 islam en die is extreem) doet exact waartoe de koran oproept namelijk.
Daarbij zul je kunnen zien dat de koran systematisch de Tenach en de Bijbel ontkent en verdraaid. iets waar jij dan weer geen problemen mee zult hebben, dat begrijp ik wel.

Uitleg mbt islam.
« Laatst bewerkt op: januari 21, 2013, 11:24:53 am door learsi »

Adinomis

  • Berichten: 1813
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #44 Gepost op: januari 21, 2013, 06:48:29 pm »
Wat vinden jullie hiervan?

http://unitedwithisrael.o...es-islam-supports-israel/
Rom.12:21 Laat u niet overwinnen door het kwade, maar overwin het kwade door het goede.

Peter68

  • Berichten: 477
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #45 Gepost op: januari 21, 2013, 07:33:41 pm »

quote:

learsi schreef op 21 januari 2013 om 11:17:
[...]

Neem de moeite dan eens en lees de koran zelf eens door, afgod allah roept er namelijk toe op.
De zogenaamde extremistische islam (er bestaat maar 1 islam en die is extreem) doet exact waartoe de koran oproept namelijk.
Daarbij zul je kunnen zien dat de koran systematisch de Tenach en de Bijbel ontkent en verdraaid. iets waar jij dan weer geen problemen mee zult hebben, dat begrijp ik wel.

Uitleg mbt islam.[afbeelding]
Is er dan ook maar 1 Christelijk geloof? Of zou het kunnen zijn dat er net als bij de Christenen verschillen zijn bij Islamieten?

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #46 Gepost op: januari 21, 2013, 07:43:17 pm »

quote:

Peter68 schreef op 21 januari 2013 om 19:33:
[...]


Is er dan ook maar 1 Christelijk geloof? Of zou het kunnen zijn dat er net als bij de Christenen verschillen zijn bij Islamieten?


Soennieten en Sjiieten en nog en paar.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Islam

Peter68

  • Berichten: 477
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #47 Gepost op: januari 21, 2013, 07:56:58 pm »

quote:

En waarom dan roepen: er is maar 1 islam en die is extreem?

Riemer Lap

  • was: okidoki
  • Berichten: 8804
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #48 Gepost op: januari 21, 2013, 08:19:37 pm »
http://www.islamitischebe...tromingen_in_de_islam.php
Mail me maar als je wat wilt weten

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #49 Gepost op: januari 21, 2013, 08:27:15 pm »

quote:

Peter68 schreef op 21 januari 2013 om 19:56:
En waarom dan roepen: er is maar 1 islam en die is extreem?

Omdat al deze islam stromingen allemaal uit dezelfde bron putten, de haat dragende en haat-zaaiende koran en hun Hadith. De basis van de islam is daarmee dus gewelddadig en haat-zaaiend.....

Net als de basis van het Christendom de bijbel is.

Net als de bass voor het Jodendom de Tenach is en in het bijzonder de Torah.

De horror-winter-revolutie in de islamitische landen is dan ook voornamelijk een strijd tussen om macht Soennieten en Sjiieten. Zo is het ene machtige bolwerk Turkije voornamelijk Soennitisch en het andere Iran Sjiitisch.

En onze meia ons maar wijs maken dat men daar voor democratie strijdt... :)

De beide hoofd stromingen Soennieten en Sjiieten verschillen heel weinig tov van elkaar voor een buitenstaander. Vergelijkbaar met de gereformeerden en de hervormden bijvoorbeeld. De grote basis is hetzelfde.