Auteur Topic: israel nieuws dat de linkse media niet bereikt  (gelezen 17640 keer)

Peter68

  • Berichten: 477
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #50 Gepost op: januari 21, 2013, 11:56:13 pm »

quote:

learsi schreef op 21 januari 2013 om 20:27:
[...]

Omdat al deze islam stromingen allemaal uit dezelfde bron putten, de haat dragende en haat-zaaiende koran en hun Hadith. De basis van de islam is daarmee dus gewelddadig en haat-zaaiend.....

Net als de basis van het Christendom de bijbel is.

Net als de bass voor het Jodendom de Tenach is en in het bijzonder de Torah.

De horror-winter-revolutie in de islamitische landen is dan ook voornamelijk een strijd tussen om macht Soennieten en Sjiieten. Zo is het ene machtige bolwerk Turkije voornamelijk Soennitisch en het andere Iran Sjiitisch.

En onze meia ons maar wijs maken dat men daar voor democratie strijdt... :)

De beide hoofd stromingen Soennieten en Sjiieten verschillen heel weinig tov van elkaar voor een buitenstaander. Vergelijkbaar met de gereformeerden en de hervormden bijvoorbeeld. De grote basis is hetzelfde.
Dan zijn wij ook gelijk want wij putten ook uit dezelfde bron Learsi! En zijn veel van de discussies die we op dit forum met elkaar voeren overbodig. We kunnen alle Christenen dan net als alle Islamieten toch ook over een kam scheren.
« Laatst bewerkt op: januari 21, 2013, 11:57:37 pm door Peter68 »

Riemer Lap

  • was: okidoki
  • Berichten: 8804
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #51 Gepost op: januari 22, 2013, 12:40:20 am »

quote:

learsi schreef op 21 januari 2013 om 20:27:
[...]

Omdat al deze islam stromingen allemaal uit dezelfde bron putten, de haat dragende en haat-zaaiende koran en hun Hadith. De basis van de islam is daarmee dus gewelddadig en haat-zaaiend.....

Net als de basis van het Christendom de bijbel is.

Net als de bass voor het Jodendom de Tenach is en in het bijzonder de Torah.

De horror-winter-revolutie in de islamitische landen is dan ook voornamelijk een strijd tussen om macht Soennieten en Sjiieten. Zo is het ene machtige bolwerk Turkije voornamelijk Soennitisch en het andere Iran Sjiitisch.

En onze meia ons maar wijs maken dat men daar voor democratie strijdt... :)

De beide hoofd stromingen Soennieten en Sjiieten verschillen heel weinig tov van elkaar voor een buitenstaander. Vergelijkbaar met de gereformeerden en de hervormden bijvoorbeeld. De grote basis is hetzelfde.

En hier zegt de persoon die vloek na vloek roept over de Palestijnen (gegrond op  zijn inleg en uitleg van de Bijbel) dat de koran een agressief boek is.
Werkelijk Learsi: je spreekt jezelf steeds meer tegen.
« Laatst bewerkt op: januari 22, 2013, 01:12:38 am door Riemer Lap »
Mail me maar als je wat wilt weten

Riemer Lap

  • was: okidoki
  • Berichten: 8804
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #52 Gepost op: januari 22, 2013, 01:14:58 am »

quote:

Peter68 schreef op 21 januari 2013 om 23:56:
[...]


Dan zijn wij ook gelijk want wij putten ook uit dezelfde bron Learsi! En zijn veel van de discussies die we op dit forum met elkaar voeren overbodig. We kunnen alle Christenen dan net als alle Islamieten toch ook over een kam scheren.

En christenen zijn derhalve mensen die de palestijnen de dood in wensen. Dat doen ze (a la Learsie) met een boekje in de hand.
EXACT wat de Taliban ook doen!!!!

Learsi vertegenwoordigt een extreem christendom wat imho ver staat van wat de bijbelse opdracht is: verkondig Mijn evangelie en heb je naaste lief.
(kort door de bocht, weet ik....)
Mail me maar als je wat wilt weten

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #53 Gepost op: januari 23, 2013, 10:45:38 am »

quote:

Peter68 schreef op 21 januari 2013 om 23:56:

Dan zijn wij ook gelijk want wij putten ook uit dezelfde bron Learsi! En zijn veel van de discussies die we op dit forum met elkaar voeren overbodig. We kunnen alle Christenen dan net als alle Islamieten toch ook over een kam scheren.


Neer Peter, want er is een heel groot verschil tussen de Schrift en de koran.
De koran is juist de anti-Schrift, waarin alles wordt verdraaid of ontkent.

Christenen en Joden geloven in JHWH, Vader G'd van Israel, waar de islamieten in afgod allah geloven.

Je kunt eskimo's ook niet vergelijken met woestijnbewoners, ook al dragen beiden kleren ter bescherming. De een tegen de zon, de andere tegen de koude......

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #54 Gepost op: januari 23, 2013, 11:00:57 am »

quote:

Riemer Lap schreef op 22 januari 2013 om 01:14:
[...]

En christenen zijn derhalve mensen die de palestijnen de dood in wensen. Dat doen ze (a la Learsie) met een boekje in de hand.

Waar heb ik dit geschreven Riemer, deze stelling is en leugen van jou !
Tussen als Christen de Beloften en Liefde van G'd voor Israël erkennen en hun Beloofd Land Israël erkennen als het Eeuwige Land van de Joden is heel iets anders dan het vijandige volk dood wensen.

Je bent denk ik in de war met de "palestijnen" die alle Joden dood wensen, gelijk de islam dat voorschrijft.

quote:

EXACT wat de Taliban ook doen!!!!

Exact wat de islam doet en voorschrijft in haar koran en hadith.

quote:

Learsi vertegenwoordigt een extreem christendom wat imho ver staat van wat de bijbelse opdracht is: verkondig Mijn evangelie en heb je naaste lief.
(kort door de bocht, weet ik....)


-Learsi houdt vast aan wat G'd zegt in Zijn Woord, namelijk het land Israël beloven aan de Joden voor Eeuwig en negeert dat niet zoals Riemer dat doet.
-Learsi maakt niet zoals Riemer van G'd geen onbetrouwbare G'd Die Zijn Woord niet houdt en Zijn Eeuwige Beloften niet nakomt.
- Learsi verwerpt niet zoals Riemer delen van het OT, omdat deze Hem niet bevallen.
- Learsi eigent zich als christen geen Beloften van G'd voor de Joden toe, zoals Roemer dat doet.
- Riemer is daarmee geen bijbel-gertrouwe christen, die niet de liefde misbruikt, en Learsi niet.

Riemer, je gaat geheel voorbij dat we als christen ook in liefde kunnen duidelijk maken, dat JHWH, onze Vader G'd van Israël het Beloofde Land Israël voor Eeuwig heeft beloofd aan de Joden en niet aan "palestijnen". Dat kan je zonder haat doen.
Wel dien je dan duidelijk te zijn dat we als waar christen op geen enkele wijze  meehelpen met acties/activiteiten tegen het uitverkoren volk van G'd.

Dat getuigd van meer Liefde voor G'd/Jezus dan onder de valse dekmantel van liefde ten kwade meehelpen en meeheulen met de vijanden van Israël en dus van G'd. Datgene waar de Schrift nota bene zoveel voor waarschuwt, om niet te doen, opdat het tot G'd Zijn toorn zal leiden.

callista

  • Berichten: 529
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #55 Gepost op: januari 23, 2013, 11:04:58 am »

quote:

learsi schreef op 23 januari 2013 om 10:45:
[...]


Neer Peter, want er is een heel groot verschil tussen de Schrift en de koran.
De koran is juist de anti-Schrift, waarin alles wordt verdraaid of ontkent.

Christenen en Joden geloven in JHWH, Vader G'd van Israel, waar de islamieten in afgod allah geloven.

Je kunt eskimo's ook niet vergelijken met woestijnbewoners, ook al dragen beiden kleren ter bescherming. De een tegen de zon, de andere tegen de koude......


zeer opmerkelijk learsi, dat je Joden, Christenen, de  Schrift en de Bijbel met een Hoofdletter schrijft en de Islam, Islamieten, Allah en de Koran met een kleine letter. ;(

gelukkig weet ik [en velen met mij]  dat niet elke christen zo extreem fundamentalistisch is, net zoals niet elke moslim een extremist of een terrorist is.
 
er is dus nog hoop.

en Allah is gewoon een andere naam voor God.
de Arabische christenen gebruiken ook de naam Allah.

Riemer Lap

  • was: okidoki
  • Berichten: 8804
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #56 Gepost op: januari 23, 2013, 11:46:24 am »
Het wordt steeds grappiger om de teksten van Learsi te lezen _O_
Wat een onzinnigheden kan er uit één persoon komen.

Eerst maar weer zorgen dat hij de beentjes op aarde zet.
Ik raad je aan om te lezen : "De Ongekende Rijkdom van de Bijbel".
Mogelijk dat je dan meer ontdekt dan de kokervisie die er nu is.

Los daarvan beweer je (zonder onderbouwing!) dat ik zeg dat het beloofde land niet meer beloofd is.
Dat echter heb je mij niet zien schrijven :)
Wel goed bij de les blijven dus.

Ik zal het eens kort neerzetten: de huidige seculiere staat is NIET het beloofde land. Ook de regering is geen beloofd leiderschap. En de palestijnen zijn geen mensen die je in massa moet uitmoorden.

Snapt ge da?
Mail me maar als je wat wilt weten

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #57 Gepost op: januari 23, 2013, 12:15:36 pm »

quote:

callista schreef op 23 januari 2013 om 11:04:
 
er is dus nog hoop.

en Allah is gewoon een andere naam voor God.
de Arabische christenen gebruiken ook de naam Allah.


Nee allah is een afgod ! heb je de koran ook gelezen?bestudeerd?
Lees de koran en leg de Schrift ernaast en schrik van het anti-Goddelijke karakter, van de geest der antichrist in de koran.

Daarom geen eer voor allah en schrijf ik deze afgoden-nnaam niet met hoofdletter, zoals ik ook met satan doe. Maar die schrijf je ook gerust met hoofdletter en geeft hem daarmee meer eer dan hij verdient.

Elke valse religie aanbidt zijn afgod toch als de god, is het niet?
Duik eens in de geschiedenis van islam dan zie je duidelijk dat allah voorheen 1 van meerere afgoden was die in Arabië werden geëerd. De maaggod allah.

Vandaar de maan en ster!.... symbool van islam.
Denk na, de maandgod, de god van de nacht. Wie leert de Schrift ons dat de meestre der duisternis is? precies de satan !

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #58 Gepost op: januari 23, 2013, 12:21:11 pm »

quote:

Riemer Lap schreef op 23 januari 2013 om 11:46:[/bD de palestijnen zijn geen mensen die je in massa moet uitmoorden.

Snapt ge da?

Nergens roep ik op of schrijf ik dat ik wens dat de "palestijnen" uitgemoord dienen te worden.
Nergens ook blijkt dat de Joden de "palestijnen" willen uitmoorden. Joden zijn doorgaans veel meer Godsvrezend dan christenen namelijk. Zeker in vergelijking met broeders die de Schrift niet al te nauw nemen.

Je schets dus wederom een vals beeld van mijn bedoelingen mbt de "palestijnen".

Ik begrijp dat jij het Israël van nu niet wil erkennen als gelijke van het bijbelse Israël. Maar op mijn vele vragen aan jou geef je nooit antwoord !

- wie deze mensen in Israël dan wel zijn?
- waar zijn de ware Joden volgens jou dan nu?
- zijn er nog wel echte Joden volgens jou?

Ik begrijp dat jij het Israël van nu niet wil erkennen als gelijke van het bijbelse Israël, omdat het de enige optie is die overblijft om de Eeuwige Beloften van g'd aan hen te onttrekken?

callista

  • Berichten: 529
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #59 Gepost op: januari 23, 2013, 01:12:19 pm »

quote:

learsi schreef op 23 januari 2013 om 12:15:
[...]


Nee allah is een afgod ! heb je de koran ook gelezen?bestudeerd?
Lees de koran en leg de Schrift ernaast en schrik van het anti-Goddelijke karakter, van de geest der antichrist in de koran.

Daarom geen eer voor allah en schrijf ik deze afgoden-nnaam niet met hoofdletter, zoals ik ook met satan doe. Maar die schrijf je ook gerust met hoofdletter en geeft hem daarmee meer eer dan hij verdient.

Elke valse religie aanbidt zijn afgod toch als de god, is het niet?
Duik eens in de geschiedenis van islam dan zie je duidelijk dat allah voorheen 1 van meerere afgoden was die in Arabië werden geëerd. De maaggod allah.

Vandaar de maan en ster!.... symbool van islam.
Denk na, de maandgod, de god van de nacht. Wie leert de Schrift ons dat de meestre der duisternis is? precies de satan !



als je toch in de geschiedenis wilt duiken moet je ook eerlijk zijn en dan weet je waarschijnlijk ook dat Jahweh oorspronkelijk een  stamgod en krijgsgod[oorlogsgod]  was
wat ook duidelijk te merken is aan de vele bloederige oorlogsteksten in het OT

verder schrijf je G'd ipv. God en als je joods zou zijn zou je ook weten dat Satan een aanklager is aan het hof van God, die voor alles toestemming moet vragen aan God  [lees Job] en geen tegenstander, geen aparte macht [zoals de duivel]

dus ik snap eigenlijk niet waarom je voor  de Joodse benaming voor God kiest als je een christen bent.
hou je je ook aan de spijswetten of lust je wel een fricandel of varkenslapje?
of een biefstuk waar het bloed nog uit druipt?
zo ja, dan weet je ook dat dat verboden is.

verder geloof je in de antichrist en dat is nu echt niet joods - geen jood die daar waarde aan hecht.
dus het komt mij allemaal nogal tegenstrijdig over.

Riemer Lap

  • was: okidoki
  • Berichten: 8804
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #60 Gepost op: januari 23, 2013, 01:26:09 pm »

quote:

Kun je mij ook maar één reden noemen waar ik iemand die mij zo'n beetje voor nazi uitmaakt een antwoord zou moeten geven?

quote:

learsi schreef op 23 januari 2013 om 12:26:

Die leugen die je in mijn mond legt is gelijk als wanneer ik zou schrijven dat jij erop uit bent het karwei van de nazi's af te maken om alle Joden uit te roeien en te vermoorden..... ...
« Laatst bewerkt op: januari 23, 2013, 01:46:49 pm door Riemer Lap »
Mail me maar als je wat wilt weten

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #61 Gepost op: januari 23, 2013, 02:49:12 pm »

quote:

callista schreef op 23 januari 2013 om 13:12:

als je toch in de geschiedenis wilt duiken moet je ook eerlijk zijn en dan weet je waarschijnlijk ook dat Jahweh oorspronkelijk een  stamgod en krijgsgod[oorlogsgod]  was
wat ook duidelijk te merken is aan de vele bloederige oorlogsteksten in het OT

verder schrijf je G'd ipv. God en als je joods zou zijn zou je ook weten dat Satan een aanklager is aan het hof van God, die voor alles toestemming moet vragen aan God  [lees Job] en geen tegenstander, geen aparte macht [zoals de duivel]

dus ik snap eigenlijk niet waarom je voor  de Joodse benaming voor God kiest als je een christen bent.
hou je je ook aan de spijswetten of lust je wel een fricandel of varkenslapje?
of een biefstuk waar het bloed nog uit druipt?
zo ja, dan weet je ook dat dat verboden is.

verder geloof je in de antichrist en dat is nu echt niet joods - geen jood die daar waarde aan hecht.
dus het komt mij allemaal nogal tegenstrijdig over.


Dat heb ik al heel vaak uitgelegd, maar zal het voor jou nogmaals doen.

Omdat de satan middels afgoden als allah op de zetel van G'd probeert te zitten en daarbij zichzelf met God laat aanspreken, maak ik het duidelijke onderscheid.

Door duidelijk G'd te schrijven op de Joodse wijze, is duidelijk dat we het over G'd van Israël, JHWH, G'd van Abraham, Isaac (niet ismael) en Jacob (niet Esau) hebben, de Vader van Jezus Christus. We zetten daarmee satan en al zijn afgoden buitenspel.

Uiteraard hekelt de satan het gebruikt van deze schrijfwijze van G'd, want hij wordt ermee buiten spel gezet.
Kijk naar islam, die erkennen allah als god, maar niet als G'd en al helemaal niet als de G'd van Israël, van Abraham, Isaac en Jacob.
Eigenlijk zou ik ook Yeshua moeten schrijven ipv Jezus, want Jezus is een Griekse verwijzing naar de vele Griekse afgoden, die allen op zus eindigende. Je-zus. (Je-sus)

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #62 Gepost op: januari 23, 2013, 02:51:02 pm »

quote:

Riemer Lap schreef op 23 januari 2013 om 13:26:
[...]

Kun je mij ook maar één reden noemen waar ik iemand die mij zo'n beetje voor nazi uitmaakt een antwoord zou moeten geven?

[...]


Ik maak je niet voor nazi uit, ik laat zien hoe ernstig jou valse beschuldiging richting mij is, dat ik alle "palestijnen" wil laten uitmoorden!

Dat is net zo erg dan wanneer ik jou zou beschuldigen een nazi te zijn.

De impact van je beschuldiging pak je nu tenminste, nu nog de reden ervan.

Peter68

  • Berichten: 477
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #63 Gepost op: januari 23, 2013, 07:15:47 pm »

quote:

learsi schreef op 23 januari 2013 om 10:45:
[...]


Neer Peter, want er is een heel groot verschil tussen de Schrift en de koran.
De koran is juist de anti-Schrift, waarin alles wordt verdraaid of ontkent.

Christenen en Joden geloven in JHWH, Vader G'd van Israel, waar de islamieten in afgod allah geloven.

Je kunt eskimo's ook niet vergelijken met woestijnbewoners, ook al dragen beiden kleren ter bescherming. De een tegen de zon, de andere tegen de koude......
Dus doordat er een groot verschil is tussen de Schrift en de Koran mogen we de Christenen niet maar de Islamieten wel over één kam scheren. Dat moet je me uitleggen, dit is een onderbouwing van niks.

Eskimo's en woestijnbewoners kun je wel degelijk met elkaar vergelijken want het zijn beiden mensen, en afhankelijk van waar ze geboren zijn en leven (ge)dragen ze zich anders dus dit onderbouwd je reactie ook niet.

Peter68

  • Berichten: 477
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #64 Gepost op: januari 23, 2013, 07:17:05 pm »

quote:

learsi schreef op 23 januari 2013 om 14:51:
[...]


Ik maak je niet voor nazi uit, ik laat zien hoe ernstig jou valse beschuldiging richting mij is, dat ik alle "palestijnen" wil laten uitmoorden!

Dat is net zo erg dan wanneer ik jou zou beschuldigen een nazi te zijn.

De impact van je beschuldiging pak je nu tenminste, nu nog de reden ervan.
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat Geert W. hier op het forum actief is!

Peter68

  • Berichten: 477
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #65 Gepost op: januari 23, 2013, 07:22:53 pm »

quote:

learsi schreef op 23 januari 2013 om 14:49:
[...]


Dat heb ik al heel vaak uitgelegd, maar zal het voor jou nogmaals doen.

Omdat de satan middels afgoden als allah op de zetel van G'd probeert te zitten en daarbij zichzelf met God laat aanspreken, maak ik het duidelijke onderscheid.

Door duidelijk G'd te schrijven op de Joodse wijze, is duidelijk dat we het over G'd van Israël, JHWH, G'd van Abraham, Isaac (niet ismael) en Jacob (niet Esau) hebben, de Vader van Jezus Christus. We zetten daarmee satan en al zijn afgoden buitenspel.

Uiteraard hekelt de satan het gebruikt van deze schrijfwijze van G'd, want hij wordt ermee buiten spel gezet.
Kijk naar islam, die erkennen allah als god, maar niet als G'd en al helemaal niet als de G'd van Israël, van Abraham, Isaac en Jacob.
Eigenlijk zou ik ook Yeshua moeten schrijven ipv Jezus, want Jezus is een Griekse verwijzing naar de vele Griekse afgoden, die allen op zus eindigende. Je-zus. (Je-sus)
Als je al de energie die je hier op forum steekt in het afbranden van Palestijen en het de hemel in prijzen van het huidige Israel nu eens zou steken in het evangeliseren onder Moslims. Want zal het overgrote deel van hen waarschijnlijk gewoon niet beter weten omdat ze nu eenmaal zo opgevoed en onderwezen zijn? Ik weet niet of je dan direct over de bevoorrechte positie van Israel moet beginnen...

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #66 Gepost op: januari 23, 2013, 09:53:38 pm »

quote:

Peter68 schreef op 23 januari 2013 om 19:15:

Dus doordat er een groot verschil is tussen de Schrift en de Koran mogen we de Christenen niet maar de Islamieten wel over één kam scheren. Dat moet je me uitleggen, dit is een onderbouwing van niks.

Niet de islamieten (mensen) maar de islam (afgoderij) gaat het over, onthoud dat nu eens.
Uiteindelijk is er maar Een Christendom en Een Gemeente van Christus, bestaande uit Joden en Christenen. De mens zelf maakt verschillen die niet staan in de Schrift.

Ook zo met de koran, er is 1 koran, maar vele hadiths, door zogenaamde koran geleerden geschreven en verschillend van aard. Maar inzake allah, mohamed en  Israël hebben ze allemaal dezelfde strekking, zoals wij christenen dat hebben over Jezus.

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #67 Gepost op: januari 23, 2013, 09:55:57 pm »

quote:

Peter68 schreef op 23 januari 2013 om 19:17:

Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat Geert W. hier op het forum actief is!

Geert Wilders geloofd niet, maar heeft op sommige punten veel beter inzicht dan christenen onder ons, helaas.
Wanneer G'd geen christen kan gebruiken zal Hij zelfs een ongelovige inzetten, die het hart op de goede plek heeft. De christenpartijen (op de SGP na) verloochenen allemaal Jezus Christus en Israël. Die partijen maken het christendom ten schande.

Peter68

  • Berichten: 477
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #68 Gepost op: januari 23, 2013, 09:58:36 pm »

quote:

learsi schreef op 23 januari 2013 om 21:55:
[...]

Geert Wilders geloofd niet, maar heeft op sommige punten veel beter inzicht dan christenen onder ons, helaas.
Wanneer G'd geen christen kan gebruiken zal Hij zelfs een ongelovige inzetten, die het hart op de goede plek heeft. De christenpartijen (op de SGP na) verloochenen allemaal Jezus Christus en Israël. Die partijen maken het christendom ten schande.
Ja, de SGP is geweldig.......

Peter68

  • Berichten: 477
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #69 Gepost op: januari 23, 2013, 10:00:25 pm »

quote:

learsi schreef op 23 januari 2013 om 21:53:
[...]

Niet de islamieten (mensen) maar de islam (afgoderij) gaat het over, onthoud dat nu eens.
Uiteindelijk is er maar Een Christendom en Een Gemeente van Christus, bestaande uit Joden en Christenen. De mens zelf maakt verschillen die niet staan in de Schrift.
En de mens maakt geen verschillen die niet staat in de Koran?

gaitema

  • Berichten: 10169
  • Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #70 Gepost op: januari 23, 2013, 10:01:52 pm »
De SGP zonder G vind ik wel weer interessant.
Een nieuwe start is een nieuw begin

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #71 Gepost op: januari 23, 2013, 10:06:22 pm »

quote:

Peter68 schreef op 23 januari 2013 om 19:22:

Als je al de energie die je hier op forum steekt in het afbranden van Palestijen en het de hemel in prijzen van het huidige Israel nu eens zou steken in het evangeliseren onder Moslims.

Weet je wat, ik doe mijn ding, doe jij dit? Als moslimknuffelaar ga jij ze dan het evangelie brengen. Ik heb gewoon zoveel vrije tijd over Peter; 4 dagen weekend per week die ik zelf naar eigen hand kan inzetten. Een dag per week de boel fysiek op kantoor controleren en de andere 2 thuis "werken".

quote:

Want zal het overgrote deel van hen waarschijnlijk gewoon niet beter weten omdat ze nu eenmaal zo opgevoed en onderwezen zijn? Ik weet niet of je dan direct over de bevoorrechte positie van Israel moet beginnen...

Inderdaad, maar wederom voor jou: het gaat mij niet om de islamieten mens, maar om de afgoderij islam. Ik heb niets tegen de islamiet, wel alles tegen de afgoderij islam. Islamieten zie ook ik als een slachtoffer van afgoderij.

De bevoorrechte positie van de Joden en Israël mag dan niet het startgesprek zijn, maar ze komen er snel op is mijn ervaring. Dan mag je niet liegen en moet je ze de waarheid erover in de Schrift tonen.
Praat met welke willekeurige islamiet over het conflict gaza-Israel, laat weten dat je Israël steunt vanuit de Schrift en hebt er een vijand bij. ;)

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #72 Gepost op: januari 23, 2013, 10:10:48 pm »

quote:

gaitema schreef op 23 januari 2013 om 22:01:
De SGP zonder G vind ik wel weer interessant.

Wat staat je tegen dan? Het gereformeerde?

De SP is helaas ook een antisemitische atheisten-club, met een Harry van Bommel die liep mee te roepen in een demonstratie tegen Israël dat de Joden aan het gas moesten. Maar uiteraard ontkende Harry in alle toonaarden.
« Laatst bewerkt op: januari 23, 2013, 10:11:22 pm door learsi »

Peter68

  • Berichten: 477
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #73 Gepost op: januari 23, 2013, 10:15:12 pm »

quote:

learsi schreef op 23 januari 2013 om 22:06:
[...]

Weet je wat, ik doe mijn ding, doe jij dit? Als moslimknuffelaar ga jij ze dan het evangelie brengen. Ik heb gewoon zoveel vrije tijd over Peter; 4 dagen weekend per week die ik zelf naar eigen hand kan inzetten. Een dag per week de boel fysiek op kantoor controleren en de andere 2 thuis "werken".


[...]

Inderdaad, maar wederom voor jou: het gaat mij niet om de islamieten mens, maar om de afgoderij islam. Ik heb niets tegen de islamiet, wel alles tegen de afgoderij islam. Islamieten zie ook ik als een slachtoffer van afgoderij.

De bevoorrechte positie van de Joden en Israël mag dan niet het startgesprek zijn, maar ze komen er snel op is mijn ervaring. Dan mag je niet liegen en moet je ze de waarheid erover in de Schrift tonen.
Praat met welke willekeurige islamiet over het conflict gaza-Israel, laat weten dat je Israël steunt vanuit de Schrift en hebt er een vijand bij. ;)
Moslimknuffelaar? waar slaat dit nu weer op? Misschien moet je één van de dagen dat je niks te doen hebt besteden aan begrijpend lezen en het fatsoenlijk benaderen van anderen!

Peter68

  • Berichten: 477
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #74 Gepost op: januari 23, 2013, 10:16:41 pm »

quote:

learsi schreef op 23 januari 2013 om 22:10:
[...]

Wat staat je tegen dan? Het gereformeerde?

De SP is helaas ook een antisemitische atheisten-club, met een Harry van Bommel die liep mee te roepen in een demonstratie tegen Israël dat de Joden aan het gas moesten. Maar uiteraard ontkende Harry in alle toonaarden.
Als er één partij synoniem staat aan kerkleer en doctrines dan is het de SGP wel!

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #75 Gepost op: januari 23, 2013, 10:23:43 pm »

quote:

Peter68 schreef op 23 januari 2013 om 22:15:
[...]
Misschien moet je één van de dagen dat je niks te doen hebt besteden aan begrijpend lezen en het fatsoenlijk benaderen van anderen!

Niks te doen? Ik heb altijd wel iets te doen, alleen datgene wat ik leuk vind om te doen. Ik verveel me nooit.

Moslimknuffelaar is iemand die met islam knuffelt. Staat zelfs in het woordenboek.

Peter68

  • Berichten: 477
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #76 Gepost op: januari 23, 2013, 10:30:00 pm »

quote:

learsi schreef op 23 januari 2013 om 22:23:
[...]

Niks te doen? Ik heb altijd wel iets te doen, alleen datgene wat ik leuk vind om te doen. Ik verveel me nooit.

Moslimknuffelaar is iemand die met islam knuffelt. Staat zelfs in het woordenboek.


Even een eerlijke mening van mijn kant:

ach laat ook maar, er valt me jou niet te praten.

Riemer Lap

  • was: okidoki
  • Berichten: 8804
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #77 Gepost op: januari 24, 2013, 02:15:24 am »
-
« Laatst bewerkt op: januari 24, 2013, 01:00:37 pm door Riemer Lap »
Mail me maar als je wat wilt weten

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #78 Gepost op: januari 24, 2013, 10:51:03 am »
Zie hier een bericht dat Israël eindelijk actief en niet alleen meer passief middels media de valse "palestijnse"propaganda gaan aanpakken in een poging het oprukkende antisemitisme in de wereld te keren.

Eindelijk tegengas vanuit Israel tegen valse anti-Israel propaganda

Peter68

  • Berichten: 477
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #79 Gepost op: januari 24, 2013, 11:17:42 am »
Dit illustreert nu precies de manier waarop je telkens weer reageert op vragen.

quote:

learsi schreef op 23 januari 2013 om 22:06:
[...]

Weet je wat, ik doe mijn ding, doe jij dit? Als moslimknuffelaar ga jij ze dan het evangelie brengen. Ik heb gewoon zoveel vrije tijd over Peter; 4 dagen weekend per week die ik zelf naar eigen hand kan inzetten. Een dag per week de boel fysiek op kantoor controleren en de andere 2 thuis "werken".


Ik ga nog een keer proberen uit te leggen waarom je manier van reageren weerstand bij me oproept.

Jij hebt een mening over een bepaalde kwestie en deponeert die hier in het forum.

Laten we voor  het gemak jou mening 'wit' noemen. Vervolgens worden er door o.a. mijzelf vraagtekens geplaatst bij 'wit'. Eigenlijk vraag ik simpelweg of er geen randen 'grijs' aan het wit zouden kunnen zitten. Vervolgens ga jij beweren dat ik het dus 'zwart' zie en staan we ineens lijnrecht tegenover elkaar.

Zo gaat het ook in dit voorbeeld: ik stel een vraag over de manier waarop Moslims zijn onderwezen en opgevoed en pats: ik ben een Moslim knuffelaar.

Ik heb al eens eerder gevraagd, zou je genegen zijn de zaken iets genuanceerder te beschrijven?

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #80 Gepost op: januari 24, 2013, 03:07:27 pm »

quote:

Peter68 schreef op 24 januari 2013 om 11:17:
Dit illustreert nu precies de manier waarop je telkens weer reageert op vragen.

Ik ga nog een keer proberen uit te leggen waarom je manier van reageren weerstand bij me oproept.

Jij hebt een mening over een bepaalde kwestie en deponeert die hier in het forum.

Laten we voor  het gemak jou mening 'wit' noemen. Vervolgens worden er door o.a. mijzelf vraagtekens geplaatst bij 'wit'. Eigenlijk vraag ik simpelweg of er geen randen 'grijs' aan het wit zouden kunnen zitten. Vervolgens ga jij beweren dat ik het dus 'zwart' zie en staan we ineens lijnrecht tegenover elkaar.

Zo gaat het ook in dit voorbeeld: ik stel een vraag over de manier waarop Moslims zijn onderwezen en opgevoed en pats: ik ben een Moslim knuffelaar.

Ik heb al eens eerder gevraagd, zou je genegen zijn de zaken iets genuanceerder te beschrijven?


Ik zal je het uitleggen Peter.
Voor deze reactie was ik in een ander topic bezig waar men mij Israël knuffelaar noemde, waarop ik reageerde dat ik liever een Israël knuffelaar was en G'd Zijn uitverkoren Volk knuffel, dan een islam knuffelaar die satans aanhangers knuffelt.

Dat woord islam-knuffelaar zat nog in mijn hoofd en paste ik hier inderdaad ietwat te enthousiast toe op jou. Mede doordat prikkelbaar werd doordat ik wederom moest aangeven niets tegen de islamieten te hebben, maar alles tegen de afgoderij islam.

Mijn excuus bij deze dat ik het woord dat in mijn hoofd zat door de andere topic daardoor te snel op jou toepaste.
Maar voor de duidelijkheid, ik heb niets tegen de islamiet als mens, en wil ook zeker niet dat de islamieten of "palestijnen" worden uitgemoord, zoals Riemer mij geheel onterecht verweet.

Ik wil alleen maar dat de "palestijnen" :
- of israel erkennen als beloofde land van de Joden waardoor ze net als de andere arabieren in Israël gewoon kunnen leven in Israël.
- of israel geheel verlaten en elders in arabië bij hun soortgenoten gaan wonen.

Peter68

  • Berichten: 477
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #81 Gepost op: januari 24, 2013, 08:52:45 pm »

quote:

learsi schreef op 24 januari 2013 om 15:07:
[...]


Ik zal je het uitleggen Peter.
Voor deze reactie was ik in een ander topic bezig waar men mij Israël knuffelaar noemde, waarop ik reageerde dat ik liever een Israël knuffelaar was en G'd Zijn uitverkoren Volk knuffel, dan een islam knuffelaar die satans aanhangers knuffelt.

Dat woord islam-knuffelaar zat nog in mijn hoofd en paste ik hier inderdaad ietwat te enthousiast toe op jou. Mede doordat prikkelbaar werd doordat ik wederom moest aangeven niets tegen de islamieten te hebben, maar alles tegen de afgoderij islam.

Mijn excuus bij deze dat ik het woord dat in mijn hoofd zat door de andere topic daardoor te snel op jou toepaste.
Maar voor de duidelijkheid, ik heb niets tegen de islamiet als mens, en wil ook zeker niet dat de islamieten of "palestijnen" worden uitgemoord, zoals Riemer mij geheel onterecht verweet.


Excuses aanvaard!

quote:

Ik wil alleen maar dat de "palestijnen" :
- of israel erkennen als beloofde land van de Joden waardoor ze net als de andere arabieren in Israël gewoon kunnen leven in Israël.
- of israel geheel verlaten en elders in arabië bij hun soortgenoten gaan wonen.
Is dit niet te hoog gegrepen voor ons als mensen. Moeten we dit niet gewoon al biddend aan God overlaten?

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #82 Gepost op: januari 25, 2013, 12:55:59 pm »

quote:

Peter68 schreef op 24 januari 2013 om 20:52:
Is dit niet te hoog gegrepen voor ons als mensen. Moeten we dit niet gewoon al biddend aan God overlaten?


Het zou inderdaad fantastisch zijn als in alle christelijke kerkgenootschappen hiervoor massaal de gebeden tot G-d werden opgezonden. Maar daar schuilt nu juist het probleem, dat gebeurd zelden, omdat men niet inziet dat de strijd van de "palestijnen" tegen het uitverkoren volk Israël, een van satan is.

Verder zouden we als christenen massaal en openlijk de wereld moeten wijzen op de Schrift en Israël steunen in haar strijd om het Beloofde Land, ipv meehuilen als een wolf in schaapsklederen met de wereld, tegen Israël, zoals nu teveel gebeurd.

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #83 Gepost op: januari 25, 2013, 03:03:15 pm »
« Laatst bewerkt op: januari 25, 2013, 03:06:48 pm door learsi »

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #84 Gepost op: januari 25, 2013, 04:15:49 pm »

callista

  • Berichten: 529
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #85 Gepost op: januari 25, 2013, 04:20:11 pm »

quote:




laat maar learsi - de site van Ben Kok is te treurig  voor woorden. :X

zoveel discriminatie kom je maar zelden tegen. [lees ook de reacties daar]
maar iedereen kan hier zelf over oordelen.
maar ik ben niet verrast - ik had die site alleen al eerder van je verwacht.
« Laatst bewerkt op: januari 25, 2013, 04:20:51 pm door callista »

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #86 Gepost op: januari 25, 2013, 04:33:02 pm »

quote:

callista schreef op 25 januari 2013 om 16:20:

laat maar learsi - de site van Ben Kok is te treurig  voor woorden. :X
Ik begrijp heus wel dat jij je hierbij veel meer thuis voelt.
Instructie filpje op "palestijnse" TV

callista

  • Berichten: 529
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #87 Gepost op: januari 25, 2013, 04:35:18 pm »

quote:

learsi schreef op 25 januari 2013 om 16:33:
[...]

Ik begrijp heus wel dat jij je hierbij veel meer thuis voelt.
Instructie filpje op "palestijnse" TV
zielig learsi - spoor je wel?

dingo

  • Berichten: 3483
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #88 Gepost op: januari 25, 2013, 04:35:38 pm »
Als de Israeli's nou gewoon vertrekken uit Israel en pas terugkomen als Jezus terugkomt dan is het probleem ook opgelost en hoeven wij die Israel-afgoderij op dit forum niet meer te lezen.

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #89 Gepost op: januari 25, 2013, 05:33:02 pm »

quote:

dingo schreef op 25 januari 2013 om 16:35:
Als de Israeli's nou gewoon vertrekken uit Israel en pas terugkomen als Jezus terugkomt dan is het probleem ook opgelost en hoeven wij die Israel-afgoderij op dit forum niet meer te lezen.


Precies, zoals de satan het wil !
Daarbij aanbidden de Joden JHWH, de G'd van Israël, Abraham, Isaac en Jacob, de Vader van onze Jezus Christus. Of euh Dingo, geef je hiermee toe stiekem toch een andere god te aanbidden en niet JHWH, de G'd van Israël, Abraham, Isaac en Jacob, de Vader van onze Jezus Christus?

gaitema

  • Berichten: 10169
  • Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #90 Gepost op: januari 26, 2013, 02:35:03 am »

quote:

dingo schreef op 25 januari 2013 om 16:35:
Als de Israeli's nou gewoon vertrekken uit Israel en pas terugkomen als Jezus terugkomt dan is het probleem ook opgelost en hoeven wij die Israel-afgoderij op dit forum niet meer te lezen.

Kom op zeg, het is nu al minstens sinds de tweede wereldoorlog hun land. De Britten hebben het aan hen over gedragen. Je kan ook overdrijven.
Iedereen weet dat een land waar moslims in de meerderheid zijn, iedereen verplicht is te buigen onder de Islam. Ze zullen zich ook eens aanpassen en niet de Dhimies haten.
« Laatst bewerkt op: januari 26, 2013, 02:35:52 am door gaitema »
Een nieuwe start is een nieuw begin

dingo

  • Berichten: 3483
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #91 Gepost op: januari 26, 2013, 08:51:06 am »

quote:

gaitema schreef op 26 januari 2013 om 02:35:
[...]

Kom op zeg, het is nu al minstens sinds de tweede wereldoorlog hun land. De Britten hebben het aan hen over gedragen. Je kan ook overdrijven.
Iedereen weet dat een land waar moslims in de meerderheid zijn, iedereen verplicht is te buigen onder de Islam. Ze zullen zich ook eens aanpassen en niet de Dhimies haten.
Het was ook niet serieus bedoeld of toch wel want ik wilde laten zien hoe extreem het is om er vanuit te gaan dat Palestijnen die daar generaties lang gewoond hebben maar moeten vertrekken.

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #92 Gepost op: januari 26, 2013, 11:14:31 am »

quote:

dingo schreef op 26 januari 2013 om 08:51:
[...]

Het was ook niet serieus bedoeld of toch wel want ik wilde laten zien hoe extreem het is om er vanuit te gaan dat Palestijnen die daar generaties lang gewoond hebben maar moeten vertrekken.
Dat hoeft helemaal int, zolang ze Israël maar erkennen als zijnde van de Joden. Maar dat willen ze nu juist niet ! De "palestijnen" willen maar 1 ding en dat is de Joden uitroeien en het Beloofde Land onrechtmatig innemen.....

gaitema

  • Berichten: 10169
  • Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #93 Gepost op: januari 26, 2013, 11:29:51 am »

quote:

dingo schreef op 26 januari 2013 om 08:51:
[...]

Het was ook niet serieus bedoeld of toch wel want ik wilde laten zien hoe extreem het is om er vanuit te gaan dat Palestijnen die daar generaties lang gewoond hebben maar moeten vertrekken.
Okee, dat is gelukt  :D
Een nieuwe start is een nieuw begin


learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
« Laatst bewerkt op: januari 28, 2013, 11:04:02 am door learsi »

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
« Laatst bewerkt op: januari 30, 2013, 11:15:25 am door learsi »

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #97 Gepost op: januari 30, 2013, 11:18:25 am »
http://likud.nl/wp-content/uploads-plikud01/archive/children2.jpg
Moderne Hitler Jugend.... waarover de media wederom zwijgt met als in de jaren 30.

Hamas feiten
« Laatst bewerkt op: januari 30, 2013, 11:33:42 am door learsi »

learsi

  • Berichten: 2002
    • Bekijk profiel
« Laatst bewerkt op: februari 03, 2013, 06:15:25 pm door learsi »

Riemer Lap

  • was: okidoki
  • Berichten: 8804
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Mail me maar als je wat wilt weten