Topic: There are things known, there are things unknown. - 3 pagina's
Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 4 weken oud!
- Geplaatst op zaterdag 09 juni 2007 01:35Between in is: The Doars!
Aangezien ik tegenwoordig op hyves voor bijna niemand een soort van blogje bijhoud leek het mij wel aardig om mijn belevenissen en hersenspinselen met 'het ware forum' te delen. - Geplaatst op zaterdag 09 juni 2007 01:36Daarom hierbij het blogje van vandaag:
Sol omnibus lucet
Zo, die nachtploeg zit erop. Op zich is zo'n vrijdag na de nacht best aangenaam, om 10 uur het bed al weer uitgedreven was ik zomaar midden in het weekend aanbeland!
Opmerkelijk wakker na 2 uur slaap een heerlijke morgen gehad.
Lekker rustig met een paar bakken koffie en verder niets... Maar oh zo veel!
Om 12 uur Ruben maar van de oppas gebeld die na een broodje keurig thuis werd gebracht. Nina was inmiddels door (mijn zus) Brenda van school gehaald.
Toen ik haar met Ruben wilde ophalen was ze daar al in het zwembad gedoken dus ging ik alleen met Ruben naar de Formido in Vroomshoop om een stuk antiworteldoek te halen voor onderin zijn zandbak.
Ruben zong op de fiets luidkeels over pinksteren en de Heilige Geest.
Thuisgekomen besloten we om maar weer naar Vroomshoop te fietsen om even wat bij de C1000 te halen, op de een of andere manier kwamen we bij de SuperCoop terecht.
Wederom thuisgekomen belde (o)pa Dam, meestal is er dan iets aan de hand met zijn pc of hij heeft wat lekkers.
Het laatste was het geval, hollandsche nieuwe! Heerlijk.
Omdat het binnen beter was dan buiten hebben we een heerlijke pot tennis gezien, voorzien van het bevlogen commentaar van mijn vader.
Geke maar gemeld dat we daar zaten.
Toen Geke daar ook aankwam ging ik met Ruben maar weer eens naar de Formido, deze keer om zand te halen.
Omdat het zo warm was en Geke zo zwanger is en zo hard moest werken voor een klas vol oververhitte kinderen hebben we maar een bloemetje meegenomen. *respect!*
Ik weet niet wie het meest verbaast was, Geke of ikzelf.
Om mezelf ook maar te belonen heb ik eindelijk mijn visvergunning maar eens opgehaald. Ik heb alle visspullen bij elkaar gezocht en ga dus lekker vissen.
Vanavond nog of morgen vroeg, ik denk het laatste.
Heerlijk genieten aan de waterkant.
Sjonge... ik typ te veel.Doarsie wijzigde dit bericht op 09-06-2007 02:02 met 8%Doarsie denkt... - Geplaatst op zaterdag 09 juni 2007 02:05
God heeft het land aan de woestijnen,
aan droge, saaie, humorloze praat,
aan preken waar geen letter poëzie in staat;
hij houdt van avontuur, muziek en donderjagen -
diep in zijn hart is God een ouwe zeepiraat. - Geplaatst op zaterdag 09 juni 2007 10:20Ik neem aan dat een regenjas ook bij alle visspullen hoort en dat je weet dat onweer en vissen niet samengaan.
Life is a terminal disease. And don't forget sexually transmitted. - Geplaatst op zaterdag 09 juni 2007 18:56
Bijna niemandquote:
Doarsie schreef op 09 juni 2007 om 01:35:
Between in is: The Doars!
Aangezien ik tegenwoordig op hyves voor bijna niemand een soort van blogje bijhoud leek het mij wel aardig om mijn belevenissen en hersenspinselen met 'het ware forum' te delen.
Nein! - Geplaatst op zondag 10 juni 2007 14:12Heb je tegenwoordig nog een visvergunning. Dat heet toch anders??
- Geplaatst op zondag 10 juni 2007 14:14
- Geplaatst op maandag 11 juni 2007 00:13Zomaar zo'n dag
Nee, het gewoon posten van mijn blogjes die ik op Hyves neerkalk is misschien toch niet zo'n heel goed idee. Het niveau van dit forum ligt natuurlijk vele malen hoger dan dat van mijn bescheiden vriendenlijstje op Hyves. Daarom heb ik besloten om hier maar eens af en toe een beetje hard op te gaan zitten denken. Meestal denk ik niet hardop, ik denk best veel maar laat bijna niemand mijn diepste gedachten horen. Waarschijnlijk is het ook beter dat ik mijn hersenspinselen voor een groot deel voor mezelf houd, maar soms zit er best een kronkel in mijn brein die zomaar de wereld een piepklein beetje mooier zou kunnen maken! Nou ja, mijn wereld dan.
Waar ik zoal over nagedacht heb de laatste dagen? Tja, van alles en nogwat, zoals die G8 knakkers in Duitsland, ik dacht na over de doop, het avondmaal kan dan nooit ver weg zijn natuurlijk. Verder denk ik vaak na over 'asielzoekers'. Het weer, mijn verleden, heden en toekomst zijn ook altijd iets om even over na te denken. Werken, carrière maken, geld en goed, ook daar kan ik over mijmeren. En Godzijdank denk ik zelfs na over wat God voor mij heeft gedaan en doet.
Van dit stukje wordt waarschijnlijk niemand iets wijzer, maar ja... "There are things known, there are things unknown." Voorlopig weet alleen ikzelf wat ik denk
- Geplaatst op maandag 11 juni 2007 15:27
Laten je vrienden van Hyves het niet horen.quote:
Doarsie schreef op 11 juni 2007 om 00:13: Het niveau van dit forum ligt natuurlijk vele malen hoger dan dat van mijn bescheiden vriendenlijstje op Hyves.
- Geplaatst op maandag 11 juni 2007 17:08Ach, dat mogen ze best horen. Waarschijnlijk (ik weet het wel zeker) begrijpen ze mij wel.
- Geplaatst op zaterdag 16 juni 2007 23:48Even kort..
Wat ik me al een poosje zit af te vragen... Hoe ziet de eikenprocessievlinder er eigenlijk uit? - Geplaatst op zondag 17 juni 2007 09:41mottig

elle wijzigde dit bericht op 17-06-2007 09:42 met 2%'Life is a dream from which we all must wake'
Amys of the Nine Valleys sept of the Taardad Aiel - Geplaatst op zondag 17 juni 2007 09:42De rupsen, in processie, zijn veel leuker:
Who needs tranquilizers when there is Cohen? - Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 00:02Vandaag mogen jullie meerijden met Doarsie, Het was wel al in 2002, maar wat maakt dat nou uit. Een selectie uit een ritje Daarlerveen-Almelo...
klik! - Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 00:22Ook een manier om een weblog te vullen.

Scheelt een hoop typwerk. - Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 00:30Hm, je hebt me nu al door... Ik ben u een filmpje aan het uploaden waarin te zien is hoe enerverend mijn maandagmorgen was... Het kan ook zijn dat het al middag was maar wat maakt het uit

- Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 10:58Zo, videolog is echt veul makkelijker... En ik kan het ook niet interessanter maken dan het is. Daarom:
De enerverende maandag"noon" van Doarsie - Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 12:52
quote:
Doarsie schreef op 19 juni 2007 om 00:02:
Vandaag mogen jullie meerijden met Doarsie, Het was wel al in 2002, maar wat maakt dat nou uit. Een selectie uit een ritje Daarlerveen-Almelo...
klik!
Hmmm...je binnenspiegel is vooral voor decoratief gebruik?
Spreuken 16: 3 Vertrouw bij je werk op de HEER, en je plannen zullen slagen. - Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 12:59
- Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 17:36
Volgens mij zie ik daar links precies zo'n lamp als mijn ouders boven hun eettafel hebben hangen....quote:
Doarsie schreef op 19 juni 2007 om 10:58:
Zo, videolog is echt veul makkelijker... En ik kan het ook niet interessanter maken dan het is. Daarom:
De enerverende maandag"noon" van Doarsiecomputerfout: een vreemde een in de byte - Geplaatst op woensdag 20 juni 2007 00:06
- Geplaatst op woensdag 20 juni 2007 08:50Nee, toevallig ben ik ongeveer 4,5 keer zo oud en heb ik geen N in mn voornaam.... (wel een (korte) i en een a overigens
)computerfout: een vreemde een in de byte - Geplaatst op donderdag 21 juni 2007 00:14Ik zei dus dat een videolog veel makkelijker is, dat blijkt echter niet echt waar te zijn... Eerst een filmpje maken, dan dat filmpje op de pc zetten, even bewerken, mpeg van maken, uploaden naar Youtube... url hier plakken... Al met al kan ik in de tijd tussen het filmen en het plaatsen hier volgens mij wel een boek vol krijgen met geschreven tekst. Ik heb al meerdere malen besloten om voor mezelf eens op te schrijven hoe het komt dat ik ben wie ik nu ben, dus een soort autobio zeg maar. Maar telkens gebeurt er dan weer wat waardoor er weer een hoofdstuk aan dat boek toegevoegd zou moeten worden, dus op mijn autobio is het waarschijnlijk nog even wachten... daarom gewoon weer een zeer informatief filmpje. Deze keer ben ik zelfs even aan het werk!
Hier staat ieDoarsie wijzigde dit bericht op 21-06-2007 00:15 met 1%Doarsie denkt... - Geplaatst op woensdag 04 juli 2007 21:53Die andere log van je hou je toch iets beter bij
Nein! - Geplaatst op woensdag 04 juli 2007 22:43Ja... euh...
Goed.
Weet je wat ik zat te denken?
Je moet een huis niet bouwen op het zand, dan stort het namelijk bij de minste storm al in.
Maar als je nou een ijzersterk betonnen fundament hebt, klinkt goed toch? En je zet daar een kaartenhuis op, dan gaat het huis nog steeds bij het minste zuchtje wind tegen de vlakte. Een kaartenhuis blijft misschien wel beter staan in het zand zelfs!
Je moet altijd vertrouwen op de basis, een sterk fundament.
maar je moet nog steeds zelf een stevig huis zien te bouwen.
Zo, dat was weer een hersenspinsel des doars.
Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 4 weken oud!