quote: Marloes schreef op 31 maart 2004 @ 18:37:[...]En wanneer staat er weer forum.gkv.nl ipv gkv.react.nl in de adresbalk? Nu zijn we de binding met de moederkerk een beetje kwijt.
quote: _Mart_ schreef op 31 maart 2004 @ 13:06:http://forum.gkv.nl/ is niks meer, dit lijkt me verwarrend voor mensen die via links/bookmarks dit forum bezoeken en niet op de hoogte zijn van de wijziging. misschien een redirect-paginaatje maken?
quote: cheese schreef op 31 maart 2004 @ 23:14:e-mail notificatie, hoe gaat dat nu in zijn werk?
quote: Does schreef op 02 april 2004 @ 16:48:Kan je ook 'buddy's' verwijderen?
quote: Alfredt schreef op 02 april 2004 @ 16:52:[...]dat kan je aanzetten bij het starten van een topic..... maar ik raad het tenzeerste af. gebruik liever het bookmarksysteem.zie: Alfredt in "hoe notificatie beeindigen?"
quote: Alfredt schreef op 02 april 2004 @ 17:46:ga me nou niet vertellen dat dat er al stond?ik heb er gekeken.... en echt het stond er niet.... toch, harm? zeg alsjeblieft dat je dat pas weer hebt toegevoegd
quote: Pepperdepep schreef op 07 april 2004 om 18:07:Ik zag dat iemand ergens een bewegende tekst had geplaatst. Ik keek toen bij 'bekijk' en zag de volgende code:Hallo!!!Die nam ik over maar dat werkt dus niet...Weet iemand hoe dat dan wel werkt?
quote: Marloes schreef op 07 april 2004 om 18:10:[...]Waarschijnlijk heeft alleen de crew HTML-rechten.
quote: Mart schreef op 07 april 2004 om 18:34:[...]dus heel erg snel zorgen dat je ook crew wordt..
quote: Marloes schreef op 08 april 2004 om 08:38:Heb je geen kruisje staan rechtsboven waarmee je ze kunt verbergen?
quote: Dit bericht is niet je eigen bericht. Je hebt geen rechten om de berichten van andere gebruikers te bekijken.(interne identificatie: user::mark_pushmessage::not_allowed)