Auteur Topic: Dit forum  (gelezen 5672 keer)

Does

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #50 Gepost op: november 20, 2003, 06:06:04 pm »
Sneller inderdaad! Maar toch blijft het nog steeds Netevenniet (Netivity)
Live vanuit de luie stoel

cheese

• de waarheid zal u vrijmaken
    • Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #51 Gepost op: november 21, 2003, 10:37:16 am »
even voor de statistieken, ja ook bij mij (adsl-light) is de verbinding aanzienlijk sneller geworden

ik zag trouwens op een ander forum de mogelijkheid om een tekst te highlighten en vervolgens te kiezen of dat bold of italic of quote moest worden etc,
wel iets simpeler als tot nu toe hier, want je kunt dat ook achteraf nog makkelijk doen
Want de wijsheid dezer wereld is dwaasheid voor God

Wilhelmina

• Want uit Hem, en door Hem en t
    • Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #52 Gepost op: november 21, 2003, 03:27:42 pm »
Heh, eindelijk merk ik dat we een nieuwe computer aangeschaft hebben. Seller dan het licht bijna.

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #53 Gepost op: november 21, 2003, 03:28:29 pm »
quote:
op 21 Nov 2003 15:27:42 schreef Wilhelmina:
Heh, eindelijk merk ik dat we een nieuwe computer aangeschaft hebben. Seller dan het licht bijna.

Die computer heb je toch niet speciaal voor de snelheid van dit forum gekocht hè .
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Wilhelmina

• Want uit Hem, en door Hem en t
    • Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #54 Gepost op: november 21, 2003, 03:34:00 pm »
quote:
op 21 Nov 2003 15:28:29 schreef Harm:
[...]

Die computer heb je toch niet speciaal voor de snelheid van dit forum gekocht hè .

Voor een verslaving schijnt men veel over te hebben  Roken is duurder.

cheese

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #55 Gepost op: november 24, 2003, 11:02:30 am »
Uw zoekbewerking - site:217.115.197.218 Jezus - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd

Suggesties:
- Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
- Probeer andere zoektermen.
- Maak de zoektermen algemener.
- Gebruik minder zoekwoorden.

de zoekfunktie om met google in dit forum te zoeken werkt momenteel niet,
want als zoekwoord _Jezus_ had er minstens wel een hitje moeten zijn

Pulpeet

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #56 Gepost op: november 24, 2003, 11:11:28 am »
Vervang site:217.115.197.218 door site:forum.gkv.nl en je zult versteld staan

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #57 Gepost op: november 24, 2003, 12:05:55 pm »
quote:
op 24 Nov 2003 11:02:30 schreef cheese:
Uw zoekbewerking - site:217.115.197.218 Jezus - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd

Suggesties:
- Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
- Probeer andere zoektermen.
- Maak de zoektermen algemener.
- Gebruik minder zoekwoorden.

de zoekfunktie om met google in dit forum te zoeken werkt momenteel niet,
want als zoekwoord _Jezus_ had er minstens wel een hitje moeten zijn

Dat is niet ons probleem eigenlijk . Dat ligt aan Google en daar kunnen wij verder niets aan doen. Als je in het forum wil zoeken, kan dat via de aanwezige zoekfunctie maar ondersteuning voor andere zoekmachines doen we niet aan.
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

cheese

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #58 Gepost op: november 24, 2003, 12:52:11 pm »
quote:
op 24 Nov 2003 12:05:55 schreef Harm:
[...]

Dat is niet ons probleem eigenlijk . Dat ligt aan Google en daar kunnen wij verder niets aan doen. Als je in het forum wil zoeken, kan dat via de aanwezige zoekfunctie maar ondersteuning voor andere zoekmachines doen we niet aan.

desalnietemin werkt pulpeets opmerking wel  

Mart

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #59 Gepost op: januari 07, 2004, 06:58:00 pm »
quote:
op 23 Oct 2003 14:58:33 schreef _Mart_:
Ik weet niet zo goed in welk topic ik mijn opmerking moet plaatsen. Het gaat hierom:

In het subforum leer en leven zijn de laatste tijd erg veel nieuwe onderwerpen verschenen. Erg boeiende onderwerpen ook, daar gaat het niet om. Topics waarop ik doel zijn onder andere de volgende: De bijbel, Gods woord?; De angst van God | 1 2 ;post-christelijke maatschappij pas menswaardig; enz..

Het gaat hier om onderwerpen die te maken hebben met 'basale' christelijke onderwerpen/leerstukken. Door 'gewone' gereformeerden worden deze onderwerpen als bijna vanzelfsprekend ervaren/aangenomen. Niettemin kan het goed zijn om ook hierover inhoudelijk te blijven discussieren.

Ik tel echter 19 topics waarop de laatste 2 dagen is gereageerd. M.I zijn dat er echt teveel. Bovendien, een subforum met 287 (!) topics, is dat sowieso niet een beetje veel?

Ten eerste, voor eventuele nieuwkomers wordt het subforum leer en leven erg ondoorzichtig/moeilijk in te haken op de discussies.
Ten tweede, in eerder genoemde topics komen veel discussies op hetzelfde neer (acceptatie van de Bijbel als geinspireerd Woord van God)
Ten derde, discussies over 'echt' gereformeerde leer en leven komen hiermee op een secundaire plaats te staan.

Ik pleit daarom ook voor het openen van een nieuw subforum.
Dit subforum kan onder de kop 'Kerk zijn in een moderne tijd'
Titel van dit nieuw te maken subforum zou kunnen zijn: 'Basis van het christelijk geloof.'  (Ik geef maar een voorbeeld)

Topics uit leer en leven die over onderwerpen als God-Liefde, God-angst, Post-christelijke maatschappij, Jezus God-Mens, Doodstraf, Uitverkiezing, Atheisme, Satanisme en dergelijke gaan, zouden hier volgens mij perfect in thuis horen.

Onderwerpen die meer met de gereformeerde leer en leven te maken hebben, kunnen dan mooi in dit topic blijven staan. Bijvoorbeeld: Wedergeboorte, Leven met de Geest, kerkscheuring, evangelischen, echtscheiding, de wet, doop, avondmaal, enz..

Ik hoop dat jullie wat met deze opmerking doen, want ik vind het zelf ook nog al lastig om elke dag uit 19 of meer onderwerpen te moeten kiezen waarop ik nou weer zal gaan reageren.
Houdt het overzichtelijk alstublieft!

dit had ik dus eerder geschreven.

de update vandaag vind ik niet zo goed.

korte toelichting:

de frontpage is te klein en compact voor een forum van deze omvang.

gereformeerd leven heeft over de 500 topics, en over de 19000 posts.

voor nieuwkomers wordt het veel te onoverzichtelijk.

voor oude garde kan het zo best overzichtelijker zijn dan het eerst was, maar voor nieuwkomers lijkt me dit duidelijk niet zo.

liefst zie ik gewoon een stuk of 20-25 subfora.

een frontpage is er niet voor niets, nu lijkt het vooral zo te zijn of voor velen de AT lijst als frontpage dient.

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #60 Gepost op: januari 07, 2004, 07:00:16 pm »
wordt meegenomen
Pinkeltjefan

Does

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #61 Gepost op: januari 07, 2004, 07:02:40 pm »
_Mart_ heeft gelijk. Jammer dat daar niet over nagedacht is trouwens. Schoonheidsfoutje..

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #62 Gepost op: januari 07, 2004, 07:05:05 pm »

quote:

op 07 Jan 2004 19:02:40 schreef Does:
_Mart_ heeft gelijk. Jammer dat daar niet over nagedacht is trouwens. Schoonheidsfoutje..
Het is wel besproken, we dachten dat dit duidelijker zou zijn..... maar blijkbaar zien de users dat dus anders. Denk dat dit met een paar weken wel gaat veranderen dan. (maar dat is mijn inschatting maar ;) )
Pinkeltjefan

Does

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #63 Gepost op: januari 07, 2004, 07:10:53 pm »

quote:

op 07 Jan 2004 19:05:05 schreef Alfredt:
[...]

Het is wel besproken, we dachten dat dit duidelijker zou zijn..... maar blijkbaar zien de users dat dus anders. Denk dat dit met een paar weken wel gaat veranderen dan. (maar dat is mijn inschatting maar ;) )

Bespreek je nooit iets met de users dan? |:(
Dat wisten we al hoor dat jullie dat niet deden, als jullie dat nu wel eens zouden doen eehj n.a.v. een poll oid dan word het misschien echt beter! Neem dit ook maar mee naar achteren en open dan een poll of iemand met dit idee eens is.

Samen op weg.

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #64 Gepost op: januari 07, 2004, 07:13:53 pm »

quote:

op 07 Jan 2004 19:10:53 schreef Does:
[...]

Bespreek je nooit iets met de users dan? |:(
Dat wisten we al hoor dat jullie dat niet deden, als jullie dat nu wel eens zouden doen eehj n.a.v. een poll oid dan word het misschien echt beter! Neem dit ook maar mee naar achteren en open dan een poll of iemand met dit idee eens is.

Samen op weg.
eh??
dit hele gedoe komt voort uit een discussie in feedback.... ga maar zoeken, was een vrij grote discussie in november geloof ik.
De meeste veranderingen komen (in)direct bij de users vandaan. Alleen zijn er altijd wel een paar niet mee eens... en die moeten dan zo nodig weer met veel grote woorden verhaal komen halen.
Pinkeltjefan

Does

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #65 Gepost op: januari 07, 2004, 07:17:15 pm »
Nee je snapt me niet. Iedereen wilde een nieuwe lay-out e.d. na aanleiding van aantal gebeurtenissen enz bla bla.

Maar open dan eens een topic voor alles users waarin ze aangeven of ze dat ook willen. En dan ga je met ze allen rond de tafel wat het beste zou zijn (indeling enz.) en die uitkomst leg je eerst voor aan de users alvorens het al gelijk in gebruik te gaan nemen. Tja van zo'n aanpak als nu krijg je kwade gezichten! En dat is vrij logisch.

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #66 Gepost op: januari 07, 2004, 07:22:14 pm »

quote:

op 07 Jan 2004 19:17:15 schreef Does:
Nee je snapt me niet. Iedereen wilde een nieuwe lay-out e.d. na aanleiding van aantal gebeurtenissen enz bla bla.

Maar open dan eens een topic voor alles users waarin ze aangeven of ze dat ook willen. En dan ga je met ze allen rond de tafel wat het beste zou zijn (indeling enz.) en die uitkomst leg je eerst voor aan de users alvorens het al gelijk in gebruik te gaan nemen. Tja van zo'n aanpak als nu krijg je kwade gezichten! En dat is vrij logisch.

wat een onzin!

ik zie alleen kwade gezichten van de mensen die bij elke verandering naar feedback rennen dat het zo slecht is. Verder hebben we inderdaad een aantal opbouwende opmerkingen gehad ja, die worden ook meegenomen. Maar het is echt onzinnig om te denken dat je op een groot forum als deze als user een echte inspraak krijgt. Dat heb je op Fok! ook niet, dat heb je op geen enkel groot forum. Ja je kan tips aandragen, als het goede tips zijn zullen ze heus wel overgenomen worden. Maar het blijft de crew die beslissingen neemt. net als in elke normale organisatie.
Pinkeltjefan

arend

• opstijgende
    • Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #67 Gepost op: januari 07, 2004, 07:23:40 pm »
hé doessie!
wat betaal je nou eigenlijk om van dit forum gebruik te maken? welk recht heb je eigenlijk op al die veranderingen die je zo graag wilt? Ga lekker een eigen betaald forum opzetten, ofzo.  
...

Does

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #68 Gepost op: januari 07, 2004, 07:27:38 pm »

quote:

op 07 Jan 2004 19:23:40 schreef arendpleysier:
hé doessie!
wat betaal je nou eigenlijk om van dit forum gebruik te maken? welk recht heb je eigenlijk op al die veranderingen die je zo graag wilt? Ga lekker een eigen betaald forum opzetten, ofzo.  :9
Hee Arie, rot op ofzo. :|

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #69 Gepost op: januari 07, 2004, 07:29:54 pm »

quote:

op 07 Jan 2004 19:27:38 schreef Does:
[...]

Does, beetje vriendelijk aub.
Pinkeltjefan

dingo

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #70 Gepost op: januari 07, 2004, 07:30:39 pm »

quote:

op 07 Jan 2004 19:27:38 schreef Does:
[...]
Mag ik kiezen wie van jullie beide oprot?  :r

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #71 Gepost op: januari 07, 2004, 07:31:55 pm »

quote:

op 07 Jan 2004 19:30:39 schreef dingo:
[...]

ook dingo, graag iets vriendelijker.

Jongens we zitten op een christelijk forum, kunnen we dan ook gewoon normaal met elkaar omgaan?
Pinkeltjefan

Does

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #72 Gepost op: januari 07, 2004, 07:32:21 pm »

quote:

[...]

Dat mag jij van mij hoor. Ik geef er geen zak om wat jij eigenlijk kiest. Dat je het even weet. :z

cochise

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #73 Gepost op: januari 07, 2004, 07:33:16 pm »

quote:

op 07 Jan 2004 19:31:55 schreef Alfredt:
[...]

ook dingo, graag iets vriendelijker.

Jongens we zitten op een christelijk forum, kunnen we dan ook gewoon normaal met elkaar omgaan?
wat heeft dat nou met "christelijk" te maken lijkt me niet meer dan normaal en menselijk
So pardon me while I burst into flames.
I've had enough of the world, and it's people's mindless games
So pardon me while I burn, and rise above the flame

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #74 Gepost op: januari 07, 2004, 07:34:22 pm »

quote:

op 07 Jan 2004 19:33:16 schreef cochise:
[...]

wat heeft dat nou met "christelijk" te maken lijkt me niet meer dan normaal en menselijk
Je hebt gelijk hoor... :)
Pinkeltjefan

Does

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #75 Gepost op: januari 07, 2004, 07:34:35 pm »

quote:

[...]

trouwens, jij was toch al pleite?

Edit: Huilie. :D :'( :D

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #76 Gepost op: januari 07, 2004, 07:35:57 pm »

quote:

op 07 Jan 2004 19:34:35 schreef Does:
[...]

trouwens, jij was toch al pleite?

Edit: Huilie. :D :'( :D
Does, echt alsjeblieft... laat het nou gewoon lekker gaan verder. kom me anders op de chat verrot schelden als je je moet afreageren of zo. Maar laat feedback nou gewoon lekker gaan.
Pinkeltjefan

Does

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #77 Gepost op: januari 07, 2004, 07:37:07 pm »

quote:

op 07 Jan 2004 19:35:57 schreef Alfredt:
[...]

Does, echt alsjeblieft... laat het nou gewoon lekker gaan verder. kom me anders op de chat verrot schelden als je je moet afreageren of zo. Maar laat feedback nou gewoon lekker gaan.

Waarom zou ik jou verrot schelden? :?
Scheld niemand oud, dit is gewoon een vraag aan hem. Mag ik hem nog wel een huilie vinden maar dat is geen schelden.

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #78 Gepost op: januari 07, 2004, 08:36:09 pm »

quote:

op 07 Jan 2004 19:17:15 schreef Does:

Onzin. Een forum is geen eigendom van de users en het is hier ook geen democratie. Altijd maar dat gezemel, je lijkt wel een oud wijf.  :P
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #79 Gepost op: januari 07, 2004, 10:30:06 pm »

quote:

op 07 Jan 2004 20:36:09 schreef Pleun:
[...]

Onzin. Een forum is geen eigendom van de users en het is hier ook geen democratie. Altijd maar dat gezemel, je lijkt wel een oud wijf.  :P

De users maken wel het forum, dus lijkt me het logisch dat men toch een mate van inspraak heeft. Alleen hebben hier somige mensen meer gelijk dan andere mensen.
Maar de meeste problemen komen omdat men neteveniet de medewerking krijgen van de forum ontwikkelaar. Dat is heel gemakelijk te omzeilen door met een ander in zee te gaan.
Maar in de GKV heerst er ook een soort van decentralisatie van diensten, zodat we lekker samen op weg kunnen gaan.
Ik heb een beugel en een buikje
Liefde is vreemd
Het is geen toeval de voorzienigheid.

Marloes

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #80 Gepost op: januari 07, 2004, 11:42:12 pm »

quote:

op 07 Jan 2004 18:58:00 schreef _Mart_:
gereformeerd leven heeft over de 500 topics, en over de 19000 posts.

Er is nog een subforum bijgekomen.
Geref Lev heeft nog steeds te veel topics idd, maar die moeten met de hand worden verplaatst (1 voor 1) en dan moet er ook naar de inhoud worden gekeken. Dat kost gewoon veel tijd. Er zijn nog erg veel topics die verplaatst moeten worden naar bijv Levensbeschouwing (als je tijd hebt mag je wel een lijstje maken :p) maar dat redden we vandaag niet meer.
[Prediker 7:29]

Marloes

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #81 Gepost op: januari 07, 2004, 11:50:37 pm »
HarmW, kleine opm nog over je policy in GerLev: je verwijst dmv een link over de 3FvE naar de GKV-site, maar daar wordt gesproken over 6 belijdenisgeschriften. Dit kan verwarring zaaien bij leken denk ik, misschien handiger als jij jouw formulering wat aanpast?
[Prediker 7:29]

Does

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #82 Gepost op: januari 08, 2004, 12:58:36 am »

quote:

op 07 Jan 2004 20:36:09 schreef Pleun:
[...]

Hehe, niet zeuren over de koffie want je word zelf ook oud en slap. Maar even ontopic:

Is het hier geen democratie?

Citaat

quote:

op 07 Jan 2004 22:47:20 schreef Harm:
[...]

Nee, het was de bedoeling om het overgrote deel van de minder serieuze discussies uit het zicht te halen voor de meeste bezoekers. Daarnaast wil maar een beperkte groep CHT in de AT en dus houden we rekening met de wensen van de grootste groep; dat heet nu democratie enzo.
Harm vind van wel. Zitten jullie wel op 1 lijn daar bij de crew? :?

Does

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #83 Gepost op: januari 08, 2004, 01:00:28 am »

quote:

op 07 Jan 2004 22:30:06 schreef Picardijn:
[...]

De users maken wel het forum, dus lijkt me het logisch dat men toch een mate van inspraak heeft.

Wacht, nu komen ze dat er feedback is en dat ze alles mee nemen naar achteren en daarmee gaan ze aangeven dat ze de users wel betrekken. (maar die kennen we nu wel en daar is de user het niet mee eens). Dit alles dringt niet echt door.

quote:

Maar de meeste problemen komen omdat men neteveniet de medewerking krijgen van de forum ontwikkelaar. Dat is heel gemakelijk te omzeilen door met een ander in zee te gaan.
Maar in de GKV heerst er ook een soort van decentralisatie van diensten, zodat we lekker samen op weg kunnen gaan.
Wel met je eens is.

Does

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #84 Gepost op: januari 08, 2004, 01:02:33 am »

quote:

op 07 Jan 2004 23:42:12 schreef Marloes:
[...]

Er is nog een subforum bijgekomen.
Geref Lev heeft nog steeds te veel topics idd, maar die moeten met de hand worden verplaatst (1 voor 1) en dan moet er ook naar de inhoud worden gekeken. Dat kost gewoon veel tijd. Er zijn nog erg veel topics die verplaatst moeten worden naar bijv Levensbeschouwing (als je tijd hebt mag je wel een lijstje maken :p) maar dat redden we vandaag niet meer.

Je hebt dus eigenlijk een product neergezet dat niet af is zeg maar.

Voorbeeld:

Philips maakt een lampje en brengt het in productie. Het lampje geeft geen licht, Philips wist dit maar dacht van: De mensen verwachten het lampje dus gooi het maar op de markt. Mensen gaan klagen en Philips laat lampje op de markt en gaat aan een upgrade werken.

Conclusie: Philips krijgt slechte naam, gaat nog meer verlies leiden. Etc.

Hier heb je mijn punt.

Zijnkind

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #85 Gepost op: januari 08, 2004, 01:11:05 am »

quote:

op 08 Jan 2004 01:02:33 schreef Does:
Je hebt dus eigenlijk een product neergezet dat niet af is zeg maar.
Een forum zal nooit ideaal zijn..maar niet af? Das wel erg overdreven. Het is ff wennen.
Spreuken 16: 3 Vertrouw bij je werk op de HEER, en je plannen zullen slagen.

Does

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #86 Gepost op: januari 08, 2004, 01:14:34 am »

quote:

op 08 Jan 2004 01:11:05 schreef Zijnkind:
[...]

Een forum zal nooit ideaal zijn..maar niet af? Das wel erg overdreven. Het is ff wennen.
Nee, ze voeren een upgrade door maar zien nu dat ze nog topics moeten verplaatsen! Nee dan is het lekker af! Das gewoon users opschepen met half werk! Als het nu 1 topics was ofzo. Maar het schijnen er veel te zijn, vind ik een slechte zaak.

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #87 Gepost op: januari 08, 2004, 01:24:39 pm »

quote:

op 08 Jan 2004 01:14:34 schreef Does:
[...]

Nee, ze voeren een upgrade door maar zien nu dat ze nog topics moeten verplaatsen! Nee dan is het lekker af! Das gewoon users opschepen met half werk! Als het nu 1 topics was ofzo. Maar het schijnen er veel te zijn, vind ik een slechte zaak.
Heb je misschien een idee hoe we dit in de toekomst anders kunnen doen? Waarbij er wel rekening gehouden moet worden met het feit dat uiteindelijk de topics van in ieder geval de laatste vier weken in het juiste forum staan? Daar zou je ons best wel een plezier mee doen eigenlijk :).

Pulpeet

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #88 Gepost op: januari 08, 2004, 01:42:13 pm »

quote:

op 08 Jan 2004 01:14:34 schreef Does:
[...]

Of zou je even willen uitleggen hoe je topics kunt verplaatsen voordat de forumindeling uitgevoerd is?

Does

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #89 Gepost op: januari 08, 2004, 01:52:24 pm »

quote:

op 08 Jan 2004 13:42:13 schreef Pulpeet:
[...]

Of zou je even willen uitleggen hoe je topics kunt verplaatsen voordat de forumindeling uitgevoerd is?

Dat kan niet maar er is wel een manier om het afgewerkt af te leveren!
Haal het forum gewoon even uit de lucht! En doe dan al je aanpassingen.

(nog niet aan gedacht zeker?)

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #90 Gepost op: januari 08, 2004, 01:55:43 pm »
quote:
op 08 Jan 2004 13:52:24 schreef Does:
[...]

Dat kan niet maar er is wel een manier om het afgewerkt af te leveren!
Haal het forum gewoon even uit de lucht! En doe dan al je aanpassingen.

(nog niet aan gedacht zeker?)

Wij kunnen zonder de medewerking van Netivity de boel niet uit de lucht halen.
Ik zie geen voordeel van het uit de lucht halen boven het on the run wijzigen. Ik zie het juist graag dat een crew wijzigingen aanbrengt en mij gewoon lekker ondertussen door laat gaan.
Pinkeltjefan

Does

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #91 Gepost op: januari 08, 2004, 01:58:15 pm »
quote:
op 08 Jan 2004 13:55:43 schreef Alfredt:
[...]

Slechte zaak.

quote:
Ik zie geen voordeel van het uit de lucht halen boven het on the run wijzigen. Ik zie het juist graag dat een crew wijzigingen aanbrengt en mij gewoon lekker ondertussen door laat gaan.

Nou ik wel, voorkom je een hoop gezeur mee. Kijk eens rond nu in Feedback zou ik zeggen.

B Te W te Ee

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #92 Gepost op: januari 08, 2004, 01:58:45 pm »
quote:
[...]

Bij elke feedback zie ik de naam DOES staan.... Lieve does, bedenk even voor dat je gaat reageren hoe dit op zn minst overkomt.

does?
Just B te W te Ee

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #93 Gepost op: januari 08, 2004, 01:59:34 pm »
quote:
[...]

Uch uch

Ik heb een beugel en een buikje
Liefde is vreemd
Het is geen toeval de voorzienigheid.

Does

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #94 Gepost op: januari 08, 2004, 02:03:09 pm »
quote:
op 08 Jan 2004 13:58:45 schreef B Te W te Ee:
[...]

Bij elke feedback zie ik de naam DOES staan.... Lieve does, bedenk even voor dat je gaat reageren hoe dit op zn minst overkomt.

does?

Volledig jou pakkie aan niet? Hoe dat op jou overkomt tja.. Boeiend. Ik heb wat te vertellen dus doe ik dat ook. Niks mis mee toch? Vrij om te posten.

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #95 Gepost op: januari 08, 2004, 02:06:16 pm »
quote:
op 08 Jan 2004 13:58:15 schreef Does:
Slechte zaak.

heb je gelijk in. Maar kunnen we op dit moment weinig mee helaas.
quote:
Nou ik wel, voorkom je een hoop gezeur mee. Kijk eens rond nu in Feedback zou ik zeggen.

mja, maar afgezien van de discussie over het te breed zijn van enkele fora geloof ik niet dat de crew beslissingen kan nemen waarmee iedereen het eens is. Dus we krijgen toch altijd kritiek hier....
Dat is niet erg, maar ook niet te voorkomen
Pinkeltjefan

Pulpeet

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #96 Gepost op: januari 08, 2004, 02:07:20 pm »
quote:
op 08 Jan 2004 13:58:15 schreef Does:
[...]

De enige die daar zeurt is Does.

Het is trouwens van te voren aangekondigd. Iedereen wist dat het zou gebeuren.

Does

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #97 Gepost op: januari 08, 2004, 02:07:42 pm »
quote:
op 08 Jan 2004 14:06:16 schreef Alfredt:
[...]

mja, maar afgezien van de discussie over het te breed zijn van enkele fora geloof ik niet dat de crew beslissingen kan nemen waarmee iedereen het eens is. Dus we krijgen toch altijd kritiek hier....
Dat is niet erg, maar ook niet te voorkomen

Tja, dat wist je van te voren.

Does

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #98 Gepost op: januari 08, 2004, 02:08:25 pm »
quote:
op 08 Jan 2004 14:07:20 schreef Pulpeet:
[...]

De enige die daar zeurt is Does.

Het is trouwens van te voren aangekondigd. Iedereen wist dat het zou gebeuren.

Gaat me ook niet over die herindeling Pulpeet! Daar was ik het wel mee eens.

B Te W te Ee

• Bekijk profiel
Dit forum
« Reactie #99 Gepost op: januari 08, 2004, 02:13:42 pm »
quote:
op 08 Jan 2004 14:03:09 schreef Does:
[...]

Volledig jou pakkie aan niet? Hoe dat op jou overkomt tja.. Boeiend. Ik heb wat te vertellen dus doe ik dat ook. Niks mis mee toch? Vrij om te posten.

Heb je goed gezien...helemaal mijn pakkie an. Maareh vrij om te posten, maar er bestaat ook nog zoiets als reeel, nuchter, en goede woorden en houding kiezend.

bij jou nog niet gevonden...
Just B te W te Ee