quote:
op 30 Jan 2004 09:52:09 schreef Bumblebee:[...]
Allemachtig...

Wat ik me afvraag: kijk je zo'n gekochte film nou vaak?
Als ik ook even mag reageren: De films die ik heb gekocht, heb ik allemaal al meerdere keren bekeken. Vooral als ik een film echt goed vind, kijk ik 'm again and again and again. Black Hawk Down, Heat, Romeo + Juliet, Gladiator, Almost Famous, Alien(s) en The thin red Line bijvoorbeeld.
quote:
Offtopic:
Ik moet trouwens heel hard mijn mond houden want bovenstaande is precies wat veel mensen zeggen over mijn drie volle boekenkasten
Ik heb lekker 5 boekenkasten

(oke, ze zijn niet allemaal even groot

) Maar daarentegen staan al m'n studieboeken te verschimmelen in de kelder.
quote:
maar boeken herlees ik toch wel regelmatig.
Hmm, boeken herlezen doe ik bijna nooit eigenlijk, er is nog zoveel nieuws te ontdekken...
quote:
Een beetje jammer alleen dat mensen je al snel gaan beschouwen als een soort gratis bibliotheek, en ik ben nogal een zeikerd waar het de uiterlijke verschijning van mijn boeken betreft... van de meeste van mijn boeken zou je niet zeggen dat ik ze gelezen heb.
Ach, zo heeft iedereen zijn rariteiten...

Die rariteit heb ik ook!

Daarom leen ik ook weinig boeken uit. M'n broer maakt me wel eens belachelijk door na te doen hoe ik een boek lees. Ik sla een boek nooit helemaal open omdat ik er niet tegen kan als de rug lelijk word. Ík herinner me nog goed een pocket die m'n zus een keer van een tante had geleend. Zag er uit als nieuw, maar toen m'n zus het gelezen had, leek het wel een prul afkomstig van een braderie. Kreeg er bij wijze van spreken de koude rillingen van. Boeken zijn heilig.
Als ik dingen van jou lees, vraag ik me soms af of ik in Nederland een zus heb rondlopen waar ik het bestaan niet van wist.

Met cd's ben ik trouwens veel slordiger, omdat ze me minder interesseren denk ik. Ben heel makkelijk met uitlenen en als ik ze terugkrijg in een beschadigd doosje kan het me niet schelen. Cd's zie ik veel meer als gebruiksvoorwerp.
Tot zover dit offtopic-geneuzel.