quote:
flower schreef op 13 juli 2004 om 12:03:ik vind het onzin wat je schrijft. Iedereen kan met de teksten doen wat hij wil, en ja vind jij de wereld zo mooi op het moment?
bovendien is de muziek heel erg mooi, en is er geen alternatief.
Klopt.. iedereen kan met de teksten doen wat hij wil. Wat doe jij met bijbelse teksten?
En of de wereld zo mooi is... hangt er vanaf met wat voor bril je er naar kijkt. De wereld is in barensnood (volgens mij schrijft Openbaringen daar zo over), het begint aardig op Sodom en Gomorra te lijken wat betreft de mensen die op deze wereld rondbanjeren.
Maar moet je maar naar beneden kijken en "genieten" (

?) daarvan? Stel nou dat jij als christen (neem ik aan dat je dat bent) een niet christen tegenkomt en die wil graag christen worden... ga je hem/haar dan vertellen van die fantastische bands op Dynamo? En waar zij over zingen?
Wat de mooiheid van de muziek betreft.. ja, daar heeft iedereen zijn/haar eigen mening over, daar heeft men het al over gehad in andere berichten. Wat de alternatieven betreft (mocht je daar zo om zitten te springen).... die zijn er zat. (Maar zoek je er ook naar, of is het alleen een excuus..?) Alternatieven... om enkele te noemen: Detritus, Deliverance, Believer, Mortification, Living Sacrifice, .....