Auteur Topic: Maandagochtend gesprek........ waar het hart vol van is.........  (gelezen 1860 keer)

j@f@

• Bekijk profiel
Maandagochtend gesprek........ waar het hart vol van is.........
« Gepost op: augustus 28, 2003, 08:54:33 pm »
Zijn er nog meer mensen die zich ergeren aan het standaardmaandagmorgen gesprek op het werk: Voetbal. Ik het vind het zeer irritant.... En voor mij is dit mijns inziens niet echt een onderwerp wat op maandagmorgen alle aandacht verdiend!!
« Laatst bewerkt op: augustus 29, 2003, 06:42:47 pm door j@f@ »

wimpie

• WWJD?
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: augustus 28, 2003, 08:59:44 pm »
waar zou je het dan over willen hebben op maandagochtend? of dinsdagochtend, of wat dan voor ochtend ook...
Ik heb  er geen problemen mee om het over voetbal te hebben op mn werk... en als ik wat interessants heb gehoord in de preek zondag is dat tijdens de koffie ook bespreekbaar..

j@f@

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: augustus 28, 2003, 09:07:18 pm »
quote:
op 28 Aug 2003 20:59:44 schreef wimpie:
waar zou je het dan over willen hebben op maandagochtend? of dinsdagochtend, of wat dan voor ochtend ook...
Ik heb  er geen problemen mee om het over voetbal te hebben op mn werk... en als ik wat interessants heb gehoord in de preek zondag is dat tijdens de koffie ook bespreekbaar..

Ik zeg niet dat het altijd over de preek moet gaan, maar ik ben geen voetballiefhebber en ik vind het gewoon hoogst irritant......
« Laatst bewerkt op: augustus 29, 2003, 06:43:12 pm door j@f@ »

wimpie

• WWJD?
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: augustus 28, 2003, 09:10:32 pm »
Ben je zelf geen voetbalfan, of ben je als christen geen voetbalfan?
Je kan het natuurlijk ook over het weer hebben, of over het onrecht in de wereld, of waarom varkens een orgasme hebben van 30 minuten maar geen plezier hebben in seks.....

lonneke

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: augustus 28, 2003, 09:48:07 pm »
quote:
op 28 Aug 2003 20:54:33 schreef jfwolf:
Zijn er nog meer mensen die zich ergeren aan het standaardmaandagmorgen gesprek op het werk: Voetbal. Ik het vind het zeer irritant.... En voor christenen is dit mijns inziens niet echt een onderwerp wat op maandagmorgen alle aandacht verdiend!!

erg vervelend voor je, ik kan niet anders zeggen.

Santaarnpaal

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: augustus 28, 2003, 11:02:55 pm »
quote:
op 28 Aug 2003 20:54:33 schreef jfwolf:
Zijn er nog meer mensen die zich ergeren aan het standaardmaandagmorgen gesprek op het werk: Voetbal. Ik het vind het zeer irritant.... En voor christenen is dit mijns inziens niet echt een onderwerp wat op maandagmorgen alle aandacht verdiend!!

Ik zie het verband niet tussen "over voetbal praten op maandagochtend" en "christen zijn"?
Ik ben blij dat voetbal nog één van de weinige dingen waar ik het kan hebben met vooral jonge collega's op mijn werk. De rest waar ze mee bezig zijn staat mijlen ver waar ik mee bezig ben.
Ik heb het licht ook gezien, alleen staat er bij mij een paal onder.