Auteur Topic: Het Keltische Kruis  (gelezen 1170 keer)

fruitbat

• Just say NO to religion!!
    • Bekijk profiel
Het Keltische Kruis
« Gepost op: november 22, 2003, 08:37:11 pm »
Dingetje schreef:
quote:
Omdat je avatar op het gkv-forum er nogal symbolisch uitziet heb ik even  naar de herkomst ervan gekeken. Toen bleek dat jouw logo een symbool is van de White Nationalist Movement.
Op het gkv-forum is discriminatie in geen enkele vorm toegestaan. Ik wil
je daarom verzoeken een andere avatar te kiezen. Doe je dit niet, dan
zullen wij je avatar binnenkort verwijderen.

Helaas is dingetje slecht geïnformeerd als het gaat om geschiedenis. Vanzelfsprekend gebruikt de aap, dat is de duivel, dingen die van God gegeven zijn om te verdraaien, de duivel heet immers niet voor niets, de diabolos, hetgeen betekent dat hij chaos is, of maakt.

Het keltisch kruis is van oorsprong afkomstig van de staf waarvan de Bijbel spreekt. En de staf is niets minder dan het leven, om niet gelijk voor sommigen een giegelbui te bezorgen, is de staf niets minder dan gewoon een phallus.

Maar omdat ik niet onwillig wil zijn, en omda'k nu eenmaal niet te vechten heb tegen vlees en bloed ga'k weer driftig op zoek naar een ander leuk plaatje.

Toedels

« Laatst bewerkt op: november 22, 2003, 09:17:00 pm door fruitbat »
No desire to the flesh-pots, they are less than nothing and I go forward to the mark!

Lutheraansch

• en ook nog een beetje gereform
    • Bekijk profiel
Het Keltische Kruis
« Reactie #1 Gepost op: november 22, 2003, 09:52:10 pm »
quote:
op 22 Nov 2003 20:37:11 schreef fruitbat:
Dingetje schreef:[...]

Helaas is dingetje slecht geïnformeerd als het gaat om geschiedenis.
Het keltisch kruis is van oorsprong afkomstig van de staf waarvan de Bijbel spreekt. En de staf is niets minder dan het leven, om niet gelijk voor sommigen een giegelbui te bezorgen, is de staf niets minder dan gewoon een phallus.

Maar omdat ik niet onwillig wil zijn, en omda'k nu eenmaal niet te vechten heb tegen vlees en bloed ga'k weer driftig op zoek naar een ander leuk plaatje.

Maar als je het keltisch kruis van de webpagina van stormfront.org vandaan haalt, dan geeft dat m.i. wel te denken. Maar goed, je hebt je avatar veranderd.
God komt niet in opdringerigheid tot de mens, maar in evenredigheid met ieders vermogen Hem te ontvangen.

fruitbat

• Just say NO to religion!!
    • Bekijk profiel
Het Keltische Kruis
« Reactie #2 Gepost op: november 22, 2003, 09:56:54 pm »
quote:
op 22 Nov 2003 21:52:10 schreef Lutheraansch:
[...]

Maar als je het keltisch kruis van de webpagina van stormfront.org vandaan haalt, dan geeft dat m.i. wel te denken. Maar goed, je hebt je avatar veranderd.

What difference does it made where it comes from? Ik zoek gewoon een specifiek plaatje via google, en let niet op waar of het specifiek in staat... maaarrr desalniettemin he'k toch het juiste plaatje gevonden!!
No desire to the flesh-pots, they are less than nothing and I go forward to the mark!

Lutheraansch

• en ook nog een beetje gereform
    • Bekijk profiel
Het Keltische Kruis
« Reactie #3 Gepost op: november 22, 2003, 10:02:02 pm »
quote:
op 22 Nov 2003 21:56:54 schreef fruitbat:
[...]

What difference does it made where it comes from?

Kijk maar eens op die pagina dan weet je het wel.
God komt niet in opdringerigheid tot de mens, maar in evenredigheid met ieders vermogen Hem te ontvangen.

cheese

• de waarheid zal u vrijmaken
    • Bekijk profiel
Het Keltische Kruis
« Reactie #4 Gepost op: november 23, 2003, 02:39:15 pm »

dit is wel degelijk een echt keltisch kruis, zonder al datgene wat boven als bezwaarlijk genoemd werd
Want de wijsheid dezer wereld is dwaasheid voor God

the scientist

• vrijgekocht door jezus.
    • Bekijk profiel
Het Keltische Kruis
« Reactie #5 Gepost op: november 29, 2003, 03:16:12 pm »
quote:
What difference does it made where it comes from? Ik zoek gewoon een specifiek plaatje via google, en let niet op waar of het specifiek in staat... maaarrr desalniettemin he'k toch het juiste plaatje gevonden!!

De swastika is opzich ook geen slecht teken maar als je het nu als plaatje hebt... Zelfde verhaal voor het Keltisch kruis, opzich ook geen slecht teken maar als je het als plaatje hebt...
History is not black and white, it is countless shades of grey.

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
Het Keltische Kruis
« Reactie #6 Gepost op: januari 03, 2004, 07:19:58 pm »
Waarom staat dit topic in feedback ?
Maar nu ik hier toch ben.. Weten jullie misschien wat er met mijn ondertitel is gebeurd... ?
The Lord gave and the Lord has taken away; may the name of the Lord be praised