Auteur Topic: De Goede Week  (gelezen 9885 keer)

Fotogravinnetje

• Moderator
  • Crimpen op den Yssel
    • Bekijk profiel
De Goede Week
« Reactie #50 Gepost op: april 12, 2009, 07:21:00 pm »
Ik ben gewend m'n beloften te houden, dus ik wil toch nog iets zeggen over de paaswake van gisteravond. Ik had er echt zin in, en aan de hand van de koormuziek had ik niet kunnen vermoeden dat ze de avond zo invulden als ze gedaan hebben. Ik wil er niet te veel over kwijt, alleen dat ik het echte evangelie behoorlijk gemist heb en met een erg onvoldaan gevoel weer naar huis gegaan ben. Heel jammer, want ik had verwacht een hartstikke leuk verslag te kunnen geven. Het zingen met het koor ging prima, heb ik ook echt van genoten. Alleen die rest...
computerfout: een vreemde een in de byte

Thorgrem

• Bekijk profiel
De Goede Week
« Reactie #51 Gepost op: april 12, 2009, 10:54:32 pm »

quote:

Fotogravinnetje schreef op 12 april 2009 om 19:21:
Ik ben gewend m'n beloften te houden, dus ik wil toch nog iets zeggen over de paaswake van gisteravond. Ik had er echt zin in, en aan de hand van de koormuziek had ik niet kunnen vermoeden dat ze de avond zo invulden als ze gedaan hebben. Ik wil er niet te veel over kwijt, alleen dat ik het echte evangelie behoorlijk gemist heb en met een erg onvoldaan gevoel weer naar huis gegaan ben. Heel jammer, want ik had verwacht een hartstikke leuk verslag te kunnen geven. Het zingen met het koor ging prima, heb ik ook echt van genoten. Alleen die rest...

Spijtig. Ik weet hoe het voelt. Zo was ik afgelopen kerstnacht ook zwaar teleurgesteld door de kerstviering in mijn parochie, zo erg dat ik eerste kerstdag ook maar naar de kerk ben gegaan om een echte viering mee te maken (en om alsnog de eucharistie te kunnen ontvangen).

Ik hoop dat de rest van je Goede Week wel mooi was. :)
« Laatst bewerkt op: april 12, 2009, 10:55:09 pm door Thorgrem »

Mellon

• Bekijk profiel
De Goede Week
« Reactie #52 Gepost op: april 14, 2009, 10:05:14 am »
Helaas kon ik zondag niet naar de kerk; ik was zo ontzettend moe dat ik om om een uur of 12 alweer in bed lag. Ik had wel graag naar minstens één dienst willen gaan, maar het ging gewoon niet.

Daar baal ik van. Ik denk dat het onder meer door de optredens van de avonden ervoor kwam. Het is lastig om je grenzen aan te geven, zeker bij dingen die je wel graag wilt doen.

Gistermorgen zijn we wel naar de Paasmaaltijd geweest. Dat was erg leuk en deed ons allemaal goed, geloof ik  :)