Auteur Topic: Winter Wonder Rock  (gelezen 711 keer)

Marnix

• Bekijk profiel
Winter Wonder Rock
« Gepost op: december 01, 2003, 12:17:12 pm »
Wie is er op Winter Wonder Rock geweest?

Wat vonden jullie er van?

Ik heb echt een fantastische dag gehad... helemaal uit mijn dak gegaan bij Skillet en vooral bij de Supertones. Nu wel spierpijn van het pogo-en maar ja, dat hoort er bij he
In nothing is the power of the dark lord more clearly shown than in the estrangement that devides all those who still oppose him - Tolkien

Does

• Bekijk profiel
Winter Wonder Rock
« Reactie #1 Gepost op: december 01, 2003, 01:13:34 pm »
*grom* Supertones!  
Ja ik kon dus niet!
Live vanuit de luie stoel

farao

• The Spirit That Guides Us
    • Bekijk profiel
Winter Wonder Rock
« Reactie #2 Gepost op: december 01, 2003, 04:34:09 pm »
quote:
op 01 Dec 2003 12:17:12 schreef Marnix:
Wie is er op Winter Wonder Rock geweest?

Wat vonden jullie er van?

Ik heb echt een fantastische dag gehad... helemaal uit mijn dak gegaan bij Skillet en vooral bij de Supertones. Nu wel spierpijn van het pogo-en maar ja, dat hoort er bij he

haha ruuuuuuuuuul ik ook ben je niet tegen gekomen hoor in de pit :s :p hahahaha ben nu ook vet blauw vet last van me kuiten ....
Verily, verily, I say unto thee, Except a man be born again, he cannot see the kingdom of God.

Does

• Bekijk profiel
Winter Wonder Rock
« Reactie #3 Gepost op: december 01, 2003, 05:27:11 pm »
quote:
op 01 Dec 2003 16:34:09 schreef farao:
[...]

haha ruuuuuuuuuul ik ook ben je niet tegen gekomen hoor in de pit :s :p hahahaha ben nu ook vet blauw vet last van me kuiten ....

Last van je kuiten met in de pit staan (weet niet hoe je poko-geval schrijft...).
Dan doe je wel wat fout ! Of ben je gewoon een mietje.

farao

• Bekijk profiel
Winter Wonder Rock
« Reactie #4 Gepost op: december 01, 2003, 06:24:56 pm »
quote:
op 01 Dec 2003 17:27:11 schreef Does:
[...]

Last van je kuiten met in de pit staan (weet niet hoe je poko-geval schrijft...).
Dan doe je wel wat fout ! Of ben je gewoon een mietje.

haha teveel gesprongen denk je wil niet weten hoe gek ik in de pit doe haha heb er nu vandaag pas last van, weet nog wel dat ik een flinke schop op me enkel heb gehad :p
Verily, verily, I say unto thee, Except a man be born again, he cannot see the kingdom of God.

Does

• Bekijk profiel
Winter Wonder Rock
« Reactie #5 Gepost op: december 01, 2003, 07:04:11 pm »
quote:
op 01 Dec 2003 18:24:56 schreef farao:
[...]

haha teveel gesprongen denk je wil niet weten hoe gek ik in de pit doe haha heb er nu vandaag pas last van, weet nog wel dat ik een flinke schop op me enkel heb gehad :p

Die Christenen zorgen toch goed voor elkaar he.
Je enkel? Heb je ook je andere enkel toegekeerd?

farao

• Bekijk profiel
Winter Wonder Rock
« Reactie #6 Gepost op: december 01, 2003, 07:49:14 pm »
quote:
op 01 Dec 2003 19:04:11 schreef Does:
[...]

Die Christenen zorgen toch goed voor elkaar he.
Je enkel? Heb je ook je andere enkel toegekeerd?

haha nope hahaha ging per ongeluk he pit=eige risico maaaaaaaar al val je sta je snel weer op de been dan stopt iedereen gelijk en wordt je overeind geholpen dus sociaal is het zeker wel  

Marnix

• Bekijk profiel
Winter Wonder Rock
« Reactie #7 Gepost op: december 02, 2003, 11:01:41 am »
Er gingen wel een aantal keer iemand uit om de pit. Maar de pit is nog niet zo erg hoor.... als er iemand valt ga je er gewoon met een paar man omheen staan om hem/haar ff tegen schoenen van anderen en zo te beschermen en trek je de persoon overeind. Er is wel een keer of 10 iemand gevallen maar ze stonden allemaal met een smile weer op.
quote:
Dan doe je wel wat fout ! Of ben je gewoon een mietje

Ik had ook last van mijn kuiten en ik ken meer mensen die daar waren die dat hebben. Komt door het constante springen, en omdat je eigenlijk de hele dag staat kunnen je spieren daarna niet ff lekker tot rust komen.
In nothing is the power of the dark lord more clearly shown than in the estrangement that devides all those who still oppose him - Tolkien