Auteur Topic: crewvergadering  (gelezen 1420 keer)

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
crewvergadering
« Gepost op: december 15, 2003, 10:27:50 am »
Hoi crew,

Waarom zitten allebei de topics over de crewvergadering op slot?

Ik denk dat er best wel users zijn die willen reageren op de pas gepubliceerde notulen. Dat kan ook best zonder dat er "met scherp geschoten wordt" waar Jan W. bang voor is.
Bombus terrestris Reginae

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
crewvergadering
« Reactie #1 Gepost op: december 15, 2003, 10:38:47 am »
Dan open je toch een nieuw topic waarin gereageerd kan worden? Dez bijvoorbeeld? De voorgaande topics waren over het algemeen uitgedraaid op alleen maar weinig opbouwende opmerkingen en om zo'n topic dan weer op de rails te krijgen is nogal moeilijk weet ik uit ervaring ;). Dus als je een vraag hebt, kun je die het beste hier stellen. Discussie is wel mogelijk, maar dan wel op een opbouwende manier.
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Does

• Bekijk profiel
crewvergadering
« Reactie #2 Gepost op: december 15, 2003, 10:53:38 am »

quote:

Binnenkort komt er een nieuw topic met daarin antwoorden op de hier gestelde vragen.
Ahja, het topic is er nog niet dus laat dat vergaderingstopic dan open! 8)7
Live vanuit de luie stoel

Does

• Bekijk profiel
crewvergadering
« Reactie #3 Gepost op: december 15, 2003, 10:56:22 am »

quote:

op 15 Dec 2003 10:38:47 schreef Harm:
Dan open je toch een nieuw topic waarin gereageerd kan worden? Dez bijvoorbeeld?

Oh ja, dat is om het rommelig te maken. Nee, jij komt er wel.

quote:

De voorgaande topics waren over het algemeen uitgedraaid op alleen maar weinig opbouwende opmerkingen

Op vragen aan de crew gericht bedoel je. Of verwijten die volkomen terecht zijn omdat de crew gewoon er een potje van maakt.

quote:

En om zo'n topic dan weer op de rails te krijgen is nogal moeilijk weet ik uit ervaring ;).

Ervaring. :D :'( :D

quote:

Dus als je een vraag hebt, kun je die het beste hier stellen. Discussie is wel mogelijk, maar dan wel op een opbouwende manier.
Vragen zat, bekijk dat ene topic maar eens.

Pulpeet

• Bekijk profiel
crewvergadering
« Reactie #4 Gepost op: december 15, 2003, 10:57:45 am »

quote:

op 15 Dec 2003 10:53:38 schreef Does:
[...]

Topic is er wel
Mededelingen uit de vergadering van 21 november 2003

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
crewvergadering
« Reactie #5 Gepost op: december 15, 2003, 10:58:41 am »

quote:

op 15 Dec 2003 10:53:38 schreef Does:
[...]

Does wel opletten, dat topic is er namelijk al wel... kijk maar in mededelingen.
Pinkeltjefan

Does

• Bekijk profiel
crewvergadering
« Reactie #6 Gepost op: december 15, 2003, 11:01:23 am »

quote:

Quote van Harm in oud topic

Ennieweejs, er is zeker weten vergaderd en één van de resultaten daarvan is dus de bijgewerkte FAQ. Andere zaken die zijn besproken ga je nog wel merken  . Any specific questions?

Jij zei dat je de notulen niet ging vrijgeven omdat je geen admin meer was. Je hebt ze wel namenlijk maar dat heb je iig gezegd. Waarom is er dan wel vrij gegeven dat de faq is veranderd? Beetje vaag.

quote:

Quote van Harm in oud topic

Omdat het niet aan mij is om dat te beslissen? Daarvoor moet je een crewlid met een kleurtje (liefst blauw) hebben. En dat ben ik niet, dus vandaar dat ik er geen antwoord op geef. Ik zal echter wel even iemand een subtiel schopje verkopen om hier aandacht aan te geven.
En is dat al gelukt? Of blijf je kampioen in het niet nakomen van je woord?

Does

• Bekijk profiel
crewvergadering
« Reactie #7 Gepost op: december 15, 2003, 11:02:03 am »

quote:

op 15 Dec 2003 10:57:45 schreef Pulpeet:
[...]

Topic is er wel
Mededelingen uit de vergadering van 21 november 2003

Sorry, nog niet gezien. Ik ga eens lezen. :P

quote:

op 15 Dec 2003 10:58:41 schreef Alfredt:
[...]

Does wel opletten, dat topic is er namelijk al wel... kijk maar in mededelingen.
Nee daar kom ik ook dagelijks. Dat subforum is nog meer inactive dan die "Aan de hand fora's!"

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
crewvergadering
« Reactie #8 Gepost op: december 15, 2003, 11:05:43 am »

quote:

op 15 Dec 2003 11:01:23 schreef Does:
Jij zei dat je de notulen niet ging vrijgeven omdat je geen admin meer was. Je hebt ze wel namenlijk maar dat heb je iig gezegd. Waarom is er dan wel vrij gegeven dat de faq is veranderd? Beetje vaag.
de faq is openbaar en moet door iedereen gelezen worden. Als die dus wordt veranderd moet daar een mededeling van komen.
De notulen van de crewvergadering moeten door een admin worden vrijgegeven... das gewoon normaal. Daar staan de adviseurs gewoon buiten.

quote:

En is dat al gelukt? Of blijf je kampioen in het niet nakomen van je woord?
kap nou eens met dat flamen op Harm zeg. Dat begint me echt mijn strot uit te komen.
Pinkeltjefan

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
crewvergadering
« Reactie #9 Gepost op: december 15, 2003, 11:06:01 am »
Ja, dat topic is er wel, maar het zit op slot. Daar kun je dus niet reageren.
Laten we dan dit topic bombarderen tot reactie-topic (mits opbouwend en respectvol ;) ) op de uitkomsten van de crewvergadering.

Ik vind dat het er goed uitziet, en ik kijk vooral uit naar de herindeling van het forum: Zelf kunnen bepalen welke subfora er in Active Topics komen en een opsplitsing van Leer en Leven want ik vind dat al die New Age topics daar niet in horen. Interessant of niet, het is gewoon niet "onze" leer.

Wat is die leer dan wel? Het makkelijkst lijkt het mij om de GKV-leer, en discussies dáárover, in Leer en Leven te zetten, (dit is tenslotte wel het GKV-forum) en discussies over meer basale dingen (Kain en Abel, is Jezus God) in een ander subforum. Bijvoorbeeld: Religie en Leven :)

Succes ermee!
Bombus terrestris Reginae

Does

• Bekijk profiel
crewvergadering
« Reactie #10 Gepost op: december 15, 2003, 11:09:22 am »
Sjonge jonge jonge

Sorry dat ik het zeg maar dat "notulen-topic" had net zo goed niet geplaatst kunnen worden. Er word niks anders gezegd dan dat we al wisten. Elke vraag bijna word doorverwezen naar de nieuwe FAQ! Is dit wat jullie daadwerkelijk allemaal besproken hebben? Wat een tijdverdrijf!

quote:

Tot slot:
Voordat je weer met 'scherp' op diverse crewleden of whatever gaat schieten. Bedenk dat dit forum gedraaid wordt door vrijwilligers die bereid zijn om een deel van hun vrije tijd hier aan te besteden. En er is een nederlands spreekwoord. "De beste stuurlui staan aan ... " juist.

Voordat "we" weer met scherp gaan schieten? Doe eerst jullie best maar eens een keer in plaats van niet te reageren op users en er gewoon een potje van maken.

Leuk geprobeerd dat "indekken".

quote:

8. Wat is er besloten op de vergadering en hoe wordt dat uitgevoerd
Deze vraag is nogal breed om te beantwoorden, maar zo'n beetje alles is al wel langsgekomen in de voorgaande vragen. Het enige punt dat nog niet is behandeld is de forumsoftware. Daarover zijn Harm en dsWim nog in overleg met Netivity en er is dus niets concreets over te zeggen.
Vraag 8 is eigenlijk de notulen. Die andere vragen zijn overbodig en verwijzen zoals ik ook al aangaf alleen naar de FAQ. Nou conclusie: Geen notulen.

Pulpeet

• Bekijk profiel
crewvergadering
« Reactie #11 Gepost op: december 15, 2003, 11:09:32 am »

quote:

op 15 Dec 2003 11:02:03 schreef Does:

Sorry, nog niet gezien. Ik ga eens lezen. :P

Mooi. Dan kan dat geflame van jouw weer weg.
Dit is een serieus topic. En hier gaat streng gemod worden. Beledigende opmerkingen en loze kreten worden verwijderd.

Does

• Bekijk profiel
crewvergadering
« Reactie #12 Gepost op: december 15, 2003, 11:10:29 am »

quote:

op 15 Dec 2003 11:05:43 schreef Alfredt:
[...]

kap nou eens met dat flamen op Harm zeg. Dat begint me echt mijn strot uit te komen.
Is geen flamen, als jij iets belooft en het niet nakomt dan kan je dit verwachten. Als dit flamen is? Huilie.

Does

• Bekijk profiel
crewvergadering
« Reactie #13 Gepost op: december 15, 2003, 11:10:50 am »

quote:

op 15 Dec 2003 11:09:32 schreef Pulpeet:
[...]

Mooi. Dan kan dat geflame van jouw weer weg.
Dit is een serieus topic. En hier gaat streng gemod worden. Beledigende opmerkingen en loze kreten worden verwijderd.
Bladiebla.

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
crewvergadering
« Reactie #14 Gepost op: december 15, 2003, 11:12:57 am »

quote:

op 15 Dec 2003 11:10:29 schreef Does:
[...]

Is geen flamen, als jij iets belooft en het niet nakomt dan kan je dit verwachten. Als dit flamen is? Huilie.
Hij komt zijn beloften wel na, het probleem is dat we vaak niet zo snel kunnen reageren als jullie wensen. Wij zijn voorlopig gewoon gebonden aan software waar we niet een twee drie van af kunnen of zaken in kunnen laten veranderen.
Veel van de vragen en kritiek gaan over verandering van de software en dat is (helaas) een lang proces.

Als je daar kritiek op hebt moet je niet bij ons maar bij de deputaten zijn die dit geregeld hebben. Wij roeien ook maar met de riemen die we hebben.
Pinkeltjefan

Pulpeet

• Bekijk profiel
crewvergadering
« Reactie #15 Gepost op: december 15, 2003, 11:14:25 am »

quote:

op 15 Dec 2003 10:27:50 schreef Bumblebee:

Dat kan ook best zonder dat er "met scherp geschoten wordt" waar Jan W. bang voor is.

Dat kan dus niet. En dat wisten we eigenlijk al.
Wie nog vragen of operkingen heeft mailt maar een admin.