Meeste indruk, laat ik er een top 10 van maken ok? (Tja want het is best moeilijk).
1.
Bush en zijn oorlog tegen Irak - Complete waanzin dat er een oorlog komt met als reden dat er chemische wapens zijn. Die blijken er niet te zijn en Bush gaat zijn "move" rechtvaardigen dat het een oorlog tegen terrorisme is en dat Saddam een gevaar is voor wereldvrede. Als er iemand een gevaar is voor wereldvrede is het G. W. Bush (daarover heb ik me al eens eerder uitgelaten).
2.
Sars ziekte - De dodelijke longziekte SARS komt in maart vanuit het niets opzetten vanuit China en groeit binnen enkele maanden uit tot een ziekte die overal voor veel opwinding zorgt. Ook in april staat het nieuws vol van nieuwe SARS-gevallen. Op 14 april wordt de eerste SARS-besmetting binnen Europa gemeld.
3.
Prijzenoorlog - Lekker goedkoop shoppen met als gevolg dat de consument zich nu bedrogen voelt. Vroeger hebben we zo te zien veel te veel moeten betalen!
4.
Geboorte Amalia - Hoewel ik niet zo'n fan ben van het koningshuis gun ik het Beatrix echt van harte. Na alle leed en moeite toch eindelijk weer eens iets leuks voor haar.
5.
Kerstboom van 10 000 euro ondanks bezuinigingen - Overal word bezuinigd behalve op "Het Binnenhof" zelf. Daar schaft men een kerstboom aan van 10 000 euro.

6.
6 - 0 - Nederland plaatst zich via de play-off toch voor Portugal en hoe?
7.
Bosbranden in Zuid-Europa - Laat je eens te meer weer eens beseffen hoe klein je wel niet bent als mens.
8.
Satire - Moet ik daar nu eens van zeggen?

9.
Mabelgate - Gewoon geinig. En het is nog niet over want nu word JP er van beschuldigd dat hij niet correct heeft gehandeld. :-7
10.
Managers krijgen bonus ondanks slechte prestaties - Topmanagers krijgen belachlijk hoge oprotbonussen terwijl ze helemaal geen zak hebben gepresteerd.