Auteur Topic: Welke film zag je net (deel 2)? Vertel ons er wat over!  (gelezen 39937 keer)

Does

• Bekijk profiel
Welke film zag je net (deel 2)? Vertel ons er wat over!
« Reactie #200 Gepost op: oktober 15, 2004, 10:29:51 am »

quote:

Dan moet je eens langskomen op mijn opleiding. Word je spontaan opgewonden van al die Aziaten die Engels praten. ;)
« Laatst bewerkt op: oktober 15, 2004, 10:32:02 am door Does »
Live vanuit de luie stoel

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #201 Gepost op: oktober 15, 2004, 11:37:20 am »
Ontopic blijven heren. Ik vind Penelope ook heel leuk trouwens.

Laatste film die ik gezien heb is Matchstick Men, met Nicolas Cage. Die is best goed.
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Ulysses

• Bekijk profiel
« Reactie #202 Gepost op: oktober 15, 2004, 01:26:59 pm »

quote:

Does schreef op 10 oktober 2004 om 12:20:
Ik heb trouwens net Starsky and Hutch gezien. Die is ook hillarisch! :D

Vooral als Huggy Bear dan die gast z'n wandelstok laat kussen en zegt: Be gone, little Indian!   :D  :D  :D  :D  :D  _/-\o_  :D  _/-\o_  :D  _/-\o_  :D  :D
God heeft het land aan de woestijnen,
aan droge, saaie, humorloze praat,
aan preken waar geen letter poëzie in staat;
hij houdt van avontuur, muziek en donderjagen -
diep in zijn hart is God een ouwe zeepiraat.

Tave

• schaap
    • Bekijk profiel
« Reactie #203 Gepost op: november 11, 2004, 12:53:05 am »
Ik heb zojuist The Manchurian Candidate gezien, wat mij betreft een grote afrader. Vond er helemaal niks aan.
"Geef de schapen te drinken en laat ze verder grazen." - Genesis 29:7b (Groot Nieuws)

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #204 Gepost op: november 11, 2004, 07:23:04 am »

quote:

Tave schreef op 11 november 2004 om 00:53:
Ik heb zojuist The Manchurian Candidate gezien, wat mij betreft een grote afrader. Vond er helemaal niks aan.
En dat terwijl Schindlers list op tv was... way the go! :P

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #205 Gepost op: november 13, 2004, 07:56:49 pm »
Onder het eten SWAT gezien, een aktiefilm die me ietwat tegenviel. Het verhaal komt traag op gang, en het acteerwerk, de dialogen, de chemie tussen de acteurs... het is allemaal van een matig niveau, ondanks de hoofdrollen van Samuel L. Jackson en Colin Farrell. En de hippe muziek sloot niet goed aan bij de beelden vond ik. Nee, SWAT kon me duidelijk niet boeien, ik ben tijdens de film ook een paar keer weggelopen. Zegt al genoeg.

http://www.crazyaboutmovies.com/Images/swat.jpg
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

jane

• on m'a dit: tu es devenu fou a
    • Bekijk profiel
« Reactie #206 Gepost op: november 15, 2004, 07:44:34 pm »
Bij mijn zus The gods must be crazy gezien.  Film uit 1980 over een bosjesman die een fles cola (uit een vliegtuig gegooid door een piloot) terug wil brengen naar de goden cq het iende van de wereld omdat zijn stam ruzie krijgt over het voorwerp. Behalve Xi de bosjesman spelen een lerares, een onderzoeker en een rebellenleider in deze slapstickachtige film die de bosjesmensen iets te romantisch neerzet. De erfzonde heeft hen duidelijk niet in de greep!
Kent iemand deze films (er is ook nog een deel II) en zoja wat vinden jullie ervan. Ik vond hem wel grappig maar het interview in de extras van de dvd waren wel erg deprimerend.
On m'a dit: tu se devenu fou a cause de Celui qui tu aimes. J'ai dit: Le saveur de la vie n'est ce que pour les fous

Slim blondje

• De wijsheid niet in pacht.
    • Bekijk profiel
« Reactie #207 Gepost op: november 15, 2004, 08:11:05 pm »
bahbahbah, die film hebben we met Nederlands gekeken, de enige die 'em leuk vond was de leraar
Het begin van de wijsheid is ontzag voor de HEER, wie leeft naar Zijn wet, getuigt van goed inzicht. (Psalm 111:10a)

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #208 Gepost op: november 23, 2004, 08:47:10 am »
http://ropeofsilicon.com/Images/MoviePics/s/sharktale.jpg

2 keer zien is voldoende.

Tave

• schaap
    • Bekijk profiel
« Reactie #209 Gepost op: december 04, 2004, 01:06:41 am »
Vanavond Der Untergang gezien, heftige film.
"Geef de schapen te drinken en laat ze verder grazen." - Genesis 29:7b (Groot Nieuws)

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #210 Gepost op: december 05, 2004, 12:28:35 am »
Seed of Chucky - Leuk als je van de Chuckyfilms houd, ik kon er weer erg hard om lachen.. die pop is zo cool! De film krijgt een 5.5 van mij.

The Incredibles - Niet slecht maar ook niet goed. Het weet iig Finding Nemo niet te overtreffen. Maar opzich nog wel een 6.5 waard.

Sniper 3 - Mja, 3.5. Nuff said. Overigens wel beter als 2.

Slim blondje

• De wijsheid niet in pacht.
    • Bekijk profiel
« Reactie #211 Gepost op: december 05, 2004, 02:28:31 pm »
LOTR 3, merkte dat ik hem afgelopen tijd te vaak gezien heb, waardoor ik sommige scènes zo op kon lepelen. Dan wordt het vreemd genoeg saai...
Het begin van de wijsheid is ontzag voor de HEER, wie leeft naar Zijn wet, getuigt van goed inzicht. (Psalm 111:10a)

Mart

• Bekijk profiel
« Reactie #212 Gepost op: december 18, 2004, 03:39:24 pm »

quote:

Tave schreef op 04 december 2004 om 01:06:
Vanavond Der Untergang gezien, heftige film.
heb hem gisteren gezien.. nog meer mensen die deze film gezien hebben? erg heftig ja, 1 van de betere films van het afgelopen jaar.. echt een film die je gezien moet hebben..

Mart

• Bekijk profiel
« Reactie #213 Gepost op: december 18, 2004, 03:42:29 pm »

Appelmoes??

• Mayo is voor mietjes!
    • Bekijk profiel
« Reactie #214 Gepost op: december 18, 2004, 03:46:48 pm »

quote:

Slim blondje schreef op 05 december 2004 om 14:28:
LOTR 3, merkte dat ik hem afgelopen tijd te vaak gezien heb, waardoor ik sommige scènes zo op kon lepelen. Dan wordt het vreemd genoeg saai...
Gelukkig heb ik te weinig vrije tijd om em te vaak te zien. Vorige week de extended versie gekeken. Erg mooi :)
Je moet de groenten van Joost hebben!

LaNaussee

• Bekijk profiel
« Reactie #215 Gepost op: december 21, 2004, 12:05:38 pm »
Heb gisteren een gouwe ouwe gezien: 'The Deer Hunter'.

Gaat over drie mannen die naar de vietnam-oorlog gaan en behoorlijk aangeslagen terugkomen. Laat de psychologische kant van de vietnam-veteranen een beetje zien. Het eerste uur is niet zo leuk, maar de laatste twee uur zijn zwaar indrukwekkend.
"All you have to decide is what to do with the time that is given to you"

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #216 Gepost op: december 23, 2004, 09:45:13 pm »
Gisteren Malena weer eens gezien, een Italiaanse film waarin de hoofdrol is weggelegd voor het smaakvolle lichaam van Monica Bellucci. Zelf heeft ze nauwelijks tekst, but her body speaks for itself. :9

http://www.filmcan.hpg.ig.com.br/posters/Malena.jpg

LaNaussee

• Bekijk profiel
« Reactie #217 Gepost op: december 27, 2004, 11:15:32 pm »
Modern Times van Charlie Chaplin, een hele oude film, nagenoeg zonder tekst, maar wel heel erg goed. Er is later echt heel veel op deze film gevarieerd. Wel een aanrader!

Priscilla en Aquila

• Hero Member
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
« Reactie #218 Gepost op: december 28, 2004, 02:34:05 pm »
We kijken op het moment The chronicles of Narnia. The Lion the witch and the wardrobe
Een co-productie van de BBC en de ZDF. Ik denk al wel meer dan tien geleden uitgezonden op de BBC. Echte kerstsfeer; gelukkig in het engels en niet duits nagesynchroniseerd.
(Dan kijk je direkt niet meer ....)
« Laatst bewerkt op: december 28, 2004, 02:37:03 pm door Priscilla en Aquila »
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

Tave

• schaap
    • Bekijk profiel
« Reactie #219 Gepost op: december 29, 2004, 02:51:27 pm »
Gisteravond Confessions of a dangerous mind gezien. Aardig.

Mart

• Bekijk profiel
« Reactie #220 Gepost op: december 30, 2004, 02:42:12 pm »
vanavond naar ocean's twelve, ben benieuwd.. destijds in amsterdam nog langs de opnamelocatie gelopen, zag er wel indrukwekkend uit met stoere amerikaanse auto's en bovenal veel beveiligingsmensjes :)

Appelmoes??

• Mayo is voor mietjes!
    • Bekijk profiel
« Reactie #221 Gepost op: december 30, 2004, 03:14:55 pm »
Gisteren Lemony Snicket's a serie of unfortunate events gezien. Erg leuke film, ondanks dat het me een beetje een kinderfilm lijkt. De brabbelende peuter Sunny was voor mij de ster van de film :+ Het gebrabbel wordt namelijk ook vertaald :D

(En Jim Carrey vind ik altijd wel goed!)
Je moet de groenten van Joost hebben!

porcupine

• Bekijk profiel
« Reactie #222 Gepost op: december 31, 2004, 02:13:30 am »
Die peuter klinkt net als mijn nichtje :D

Maar ik wilde nog vertellen dat ik een week geleden eindelijk eens 'the sound of music' gezien heb. Hoe verschrikkelijk het misschien ook klinkt (?) heb ik de hele film uitgekeken en ik vond het ook nog spannend. De musical onderdelen waren soms wat te lang maar toch dragelijk. Het was een heel aparte ervaring.

Kan iemand mij vertellen waarom een cd altijd mooi kan blijven, terwijl je van een video na max. 7 keer zien wel genoeg hebt?

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #223 Gepost op: januari 02, 2005, 07:37:44 pm »
Donderdag heb ik Cast Away gezien. Volgens sommigen een saaie film omdat je bijna alleen maar Tom Hanks in beeld ziet, ploeterend op zijn onbewoonde eiland. Maar ik vond hem best goed. Knappe rol van Tom Hanks, en een mooie bijrol van Wilson, de volleybal.

http://www.jnpp.ee/dvd/Pildid/DVD%20PILDID/Cast%20Away.jpg

Murdoc

• Leergierig mens
    • Bekijk profiel
« Reactie #224 Gepost op: januari 02, 2005, 07:39:49 pm »
Modern Times is inderdaad heel erg goed. De film "Spirited Away" kan ik iedereen aanraden. Het is een Japanse animatiefilm, won de Oscar voor beste animatiefilm in 2003, verder nog talloze andere prijzen. Ik heb die film nu denk ik 10 keer gezien, maarja, ik ben de tel kwijt geraakt. Mijn allerlievelingsliefste film in mijn leven.
Eenheid in verscheidenheid

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #225 Gepost op: januari 11, 2005, 02:08:31 pm »
http://adorocinema.cidadeinternet.com.br/filmes/studio-54/studio-54-poster01.jpg

54

Een film over het nachtleven van de jaren 70, drugs, sex etc. Is deze film wel christelijk verantwoord zie ik je denken... ik vind van wel al zit er wel wat bloot in de film enzo. Film krijgt op imdb een 5.4 maar ik vind het toch wel een 6 waard. Aardige film maar je moet niet vies zijn van een beetje bloot. Het is iig goed weergegeven allemaal... (hoe het toen was dan).

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #226 Gepost op: januari 20, 2005, 02:38:41 pm »
Gisteren The Bourne Supremacy gezien. De Bourne-films zijn zeer vermakelijk moet ik zeggen, door de verscheidenheid aan locaties, het acteerwerk en natuurlijk het verhaal, dat niet echt origineel is maar wel spannend.

http://www.muvico.com/posters/1597_B.jpg

jane

• Bekijk profiel
« Reactie #227 Gepost op: januari 21, 2005, 02:06:21 pm »
open range gezien, film van kevin costner met k.c. en robert duvall. ik had er eigenlijk meer van verwacht. simpele directe western met een simpel conflict dat best wat gedetailleerder weergegeven had mogen worden. de openingsmuziek deed heel erg denken aan dances with wolves. overigens best onderhoudend en zonder aanstootgevende scenes.

gosford park weer eens gezien; soort kruising tussen miss marple en remains of the day. heel erg leuk en met oog voor detail gemaakt en alle lijntjes zijn prachtig uitgezet.

en citizen kane gezien: heb ik het mis of slaat rosebud op het sleetje uit zijn jeugd waar hij door een vette erfenis bruut uitgehaald werd? fascinerend maar als je gewend bent aan de kleur en andere verworvenheden van de hedendaagse film wel traag en niet echt spetterend.
On m'a dit: tu se devenu fou a cause de Celui qui tu aimes. J'ai dit: Le saveur de la vie n'est ce que pour les fous

karlos

• Bekijk profiel
« Reactie #228 Gepost op: januari 21, 2005, 11:29:15 pm »
Lethal Weapon II samen met wat andere Hattrickers (:P), een soort nep-Hattrick-meeting... die film was toevallig op tv en we hadden toch niks beters te doen... wat een voorspelbare film en alleen maar wat schieten, maar wel aardig om een avond door te komen. En van die typische Hollywood-humor.. :*)
Nein!

LaNaussee

• Bekijk profiel
« Reactie #229 Gepost op: januari 22, 2005, 10:40:47 am »
Behind Enemy Lines, ook zo'n kolderfilm.

Tave

• schaap
    • Bekijk profiel
« Reactie #230 Gepost op: januari 22, 2005, 12:15:22 pm »
http://www.videoswap.com.au/pics9/badapple.gif

Plot Outline: An undercover FBI agent tries to infiltrate a gang of goodfellas and falls in love with his informant's sister. Black humor and a cool attitude make the routine story fun.

Aardige film, de humor is wat bizar soms en soms erg cliché, maar het goede acteerwerk maakt een hoop goed.

porcupine

• Bekijk profiel
« Reactie #231 Gepost op: januari 22, 2005, 05:55:04 pm »
Gisteravond Donnie Darko gezien:
Erg dreigende film over een vliegtuigmotor, een konijn, een highschool,
de schijnwereld van de psychose en de verschrikkingen van de realiteit.

BRILJANT VAAG!      :D

http://www.tonystuff.co.uk/images/darko11.jpg

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #232 Gepost op: januari 22, 2005, 05:58:43 pm »

quote:

porcupine schreef op 22 januari 2005 om 17:55:

Donnie Darko gaat niet over een psychose hoor. Maar met je conclusie ben ik het wel eens.

Tony

• Bekijk profiel
« Reactie #233 Gepost op: januari 31, 2005, 01:22:58 pm »

quote:

porcupine schreef op 22 januari 2005 om 17:55:

Als je het verhaal beter wil begrijpen (ik neem aan de theatrical version hebt gezien) kun je beter de directors cut bekijken, alhoewel je daarna waarschijnlijk nog meer vragen hebt.

jane

• Bekijk profiel
« Reactie #234 Gepost op: januari 31, 2005, 01:34:19 pm »
Afgelopen week drie keer Arthur gekeken geleend van iemand) en vind dat ik er nu wel een oordeel over kan uitspreken. Ik vond hem uiteindelijk teleurstellend.
Het idee om een verhaal over Arthur neer te zetten zonder wazige mythes en hokus pokus ok,
het verhaal ook wel aardig en vast wel in de buurt van historische feiten ( in de inleiding wordt gemeld dat recente archeologische vondsten het verhaal ondersteunen maar ik ben daar in the making of niets over tegengekomen)
de muziek zo ongeveer een broertje van dat van Gladiator (zelfde musicus Hans Zimmer) maar op de een of andere manier juist omdat het er zoveel op leek minder meeslepend (Gladiator vond en vind ik nog altijd geweldig!).
het verhaal ook uit dezelfde koker: David Franzoni was ook verantwoordelijk voor het oorspronkelijke script van de Gladiator.
De kritiek op zijn script was dat het te eigentijds was: teveel een 20 ste eeuwse moraal.
Naar mijn idee gaat dat ook hier op, hoewel de dialogen speciaal die van Arthur /Clive Owen niet erg realistisch aandoen - beetje shakespeariaans - is het net een soort motorbende op paarden in een straatoorlog a la Gang of New Yorks ( ook een film waar het geweld het verhaal verzuipt).
Het geweld is buitensporig en veel scenes gaan gewoon te traag, je raakt gewoon zat van al dat buitenproportioneel geweld.
Volgens mij moet Jerry Bruckheimer gewoon geen spectakelstukken over lang geleden meer maken maar zich houden aan het concept van Bad Boys enzo.
Hoewel ik Clive Owen best een goede acteur vond ( Gosford park en de een of andere  politieserie, lijkt hij niet op zijn plek op een paard in een malienkolder)
Jammer want ik ben gek op Arthur en de ridders van de ronde tafel, zowat alle versies van gelezen van Jaap ter Haar tot Terence White

jane

• Bekijk profiel
« Reactie #235 Gepost op: maart 17, 2005, 09:34:00 am »
onlangs The Last Castle gezien. Viel uiteindelijk tegen hoe het afliep maar het thema was wel leuk.

Promtus

• Bekijk profiel
« Reactie #236 Gepost op: maart 17, 2005, 11:33:49 am »
Gister avond Million Dollar Baby gezien. Na een uur heb ik hem maar uitgedaan omdat ik hem echt helemaal niks aan vond. Wel goed acteer werk enzo, maar het verhaal kon me niet boeien.
En dan kun je hem maar beter afzetten en iets leuks gaan doen hè.. :)

http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/4199a5c.jpg

zidane

• Komt er eerlijk voor uit!
    • Bekijk profiel
« Reactie #237 Gepost op: april 18, 2005, 06:00:13 pm »
Zojuist Der untergang bekeken, Hele goede film!!
Doe maar gewoon....dan doe je al gek genoeg!

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
« Reactie #238 Gepost op: april 28, 2005, 11:45:38 am »
Cidade De Deus

http://www.adorocinemabrasileiro.com.br/filmes/cidade-de-deus/cidade-de-deus-poster02.jpg

Harde film over Cidade de Deus, oftewel City of God. (Een wijk in Rio)
Je kan amper bevatten dat er echt plaatsten zijn waar het er zo aan toe gaat.
Portugees gesproken maar dat valt niet op.
The Lord gave and the Lord has taken away; may the name of the Lord be praised

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
« Reactie #239 Gepost op: april 28, 2005, 11:48:34 am »
Lock, Stock & 2 smoking barrels

http://movies.israel.net/lock/poster.jpg

Van de makers van Snatch, en daarmee heb ik genoeg gezegd..
Lekkere engelse accenten en zwarte humor
The Lord gave and the Lord has taken away; may the name of the Lord be praised

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #240 Gepost op: mei 16, 2005, 09:33:54 am »
Het is een beetje stilletjes in het filmforum... ff de boel leven inblazen.

Bij Santaarnpaal vanavond een filmpje gekeken. Dat is voor die jongen ook goed, alleen maar met lantarenpalen bezig zijn is niet goed voor een mens. En voor zijn vrienden  ;) Bij de videostore National Treasure gehuurd, een film uit de Walt Disney-studio. En dan weet je het eigenlijk al: onschuldig vermaak voor het hele gezin. Nicolas Cage speelt de hedendaagse variant van Indiana Jones, die zijn leven heeft gewijd aan het zoeken van een enorme schat die ooit door de Founding Fathers van Amerika is verstopt. Verborgen aanwijzingen op de achterkant van de Onafhankelijkheidsverklaring blijken de sleutel te zijn tot de vindplaats. Leuke film, met de blonde Helena uit Troy als sidekick voor de altijd goed te pruimen Nicolas Cage.

http://www.webwombat.com.au/entertainment/movies/images/national-treasure.JPG

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #241 Gepost op: mei 16, 2005, 02:03:24 pm »
Vorige week ook nog Heavenly Creatures gezien, over de intense vriendschap tussen 2 schoolmeisjes. Ze gaan helemaal op in hun fantasiewereld. Hun ouders vinden dat de meisjes te close zijn en proberen hen te scheiden, wat uitmondt in een noodlottige climax. Film is van Peter Jackson, uit 1994.

http://images-eu.amazon.com/images/P/B00004CQYW.02.LZZZZZZZ.gif

.::Sanne::.

• Bekijk profiel
« Reactie #242 Gepost op: juni 02, 2005, 08:12:06 pm »
iemand "the blair witch project" gesien? ;)

Crystal

• Bekijk profiel
« Reactie #243 Gepost op: juni 04, 2005, 12:20:04 pm »
Ik heb vandaag nog The Boondock Saints gezien. Goede film. Gaat over twee broers die als het ware geroepen zijn om het kwaad in de wereld te bestrijden. Moordenaars, mafiosi (zeg ik dat goed?), verkrachters en al dat soort gespuis wordt afgemaakt. En voordat ze iemand doodschieten wordt er nog netjes een gebedje opgedreund :).

Hoe dan ook, het blijft een leuke film.

http://www.jackasscritics.com/images/movies/boondock_saints_01.jpg

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #244 Gepost op: juni 05, 2005, 05:57:47 pm »
Ben nu Closer aan het kijken, een vlijmscherp relatiedrama. Geen zoetsappige romantiek. Natalie Portman is een knappe dame trouwens. Ik las pas dat ze joods is. Verbaast me niet eigenlijk :)

http://images1.moviemarket.co.uk/library/posters/503138.jpg
« Laatst bewerkt op: juni 06, 2005, 09:31:59 am door Pleun »

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #245 Gepost op: juni 13, 2005, 11:07:50 am »
Kingdom of heaven

http://lelievre.olivier.free.fr/image/kingdom_of_heaven.jpg

Een zeer goede film van R. Scott wederom. Na Gladiator is dit toch weer een zelfde soort film, zeer mooi gedaan. Bloom acteerd weer erg goed, dat is toch wel 1 van de talenten en/of vindingen van de laatste jaren.

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #246 Gepost op: juni 13, 2005, 11:11:17 am »
xXx 2

Puur gekeken voor de special effects, alleen het begin boeit. Film krijg van mij een 4,5.

http://www.fipo.nl/documents/214bef77f1aaf28d511b1ccf882aafe5.jpg

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
« Reactie #247 Gepost op: juni 13, 2005, 12:11:04 pm »
net als the fast and the furius hadden ze nooit aan een deel 2 zonder Diesel moeten beginnen.
Pinkeltjefan

Mart

• Bekijk profiel
« Reactie #248 Gepost op: juni 13, 2005, 12:31:41 pm »

quote:

Does schreef op 13 juni 2005 om 11:07:
Kingdom of heaven

[afbeelding]

Een zeer goede film van R. Scott wederom. Na Gladiator is dit toch weer een zelfde soort film, zeer mooi gedaan. Bloom acteerd weer erg goed, dat is toch wel 1 van de talenten en/of vindingen van de laatste jaren.

pff vond je dit een goede film?? Ik vond het echt een zeer slechte film, de boodschap lag er veel te dik bovenop, alle cliches van dit soort films kwamen er in voor, een afgezaagde mix van LOTR, gladiator, Troy.. en het verhaal was zo nep.. krijgen ze schipbreuk, de hoofdpersoon is natuurlijk de enige overlevende, voor de rest het hele schip in puin, en o heee.. heel toevallig heeft nog 1 paard het ook overleeft..  8)7
en komt hij op zn landgoed aan, ziet meteen waar het fout gaat en na een paar uur graven heeft hij eigenhandig water gevonden, net of nog nooit iemand eerder op dat idee zou zijn gekomen  8)7
en na 1 kennismaking met de zus van de koning duikt hij meteen het bed in met haar..
niet echt overtuigende film vond ik het dus..

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #249 Gepost op: juni 13, 2005, 03:04:00 pm »
Beetje doorheen prikken was het wel ja.. maar al met al vrij goede film vond ik.