Ik denk dat een opschoning van de topics op zich wel eens tijd werd. Nu slaan jullie echter wel wat ver door, naar mijn bescheiden mening.
Het topic 'gereformeerde leven' is imo veel te breed. Het is een gereformeerd forum. Dit is net zoiets als een subforum 'jongeren' bij het FOK.
Bovendien, als we (?) dan graag niet-gereformeerden in de discussie willen betrekken, is het wellicht raadzaam om de topictitel te heroverwegen. Ik snap best waarom jullie ervoor gekozen hebben; veel gebruikers zullen (enige) moeite hebben met de posts die niet stroken met onze (?) opvatting van bijbelgetrouw Christendom (vgl enkele van oa Cheese, Reller, Baldur). Deze posts werken soms wat verwarrend in de discussies, en de vele nieuw geopende topics zijn ook niet altijd even 'gereformeerd' (btw: wat is dan gereformeerd?)
Ik had liever gezien dat jullie een scheiding hadden aangebracht tussen 'bijbelgetrouw-christelijke geloofsopvattingen of orthodoxe geloofsopvattingen VS moderne / alternatieve opvattingen (de formulering is idd wat onduidelijk, maar als je langer nadenkt kom je vast op iets beters). Dat was wellicht ook wat minder uit de hoogte geweest in de richting van onze fijne en actieve evangelische zusterjes.

/alfred: Dat neemt niet weg dat ik jullie vrijwillige inspanningen ten bate van dit forum bijzonder waardeer. zie het dan ook niet als kritiek op jullie werk, maar als een suggestie