limp bizkit was weer eens in ons land gisteravond in de HMH in amsterdam dit was een goedmakertje omdat ze er op fields of rock(in nijmegen) niet bij waren
in het voorprogramma stond DOG EAT DOG nog wel bekend van de nummers "no fronts" "isms" "rocky" en ga zo maar door dit heb ik gemist vanwege zwaar waardeloze NS

|:((ik zal r verder geen woorden aan vuil maken)
de BIZKIT begon om 21.00 te knallen ze zijn het nog steeds niet verleerd en nu wes borland uit de band is en ze een nieuwe gitarist hebben:Mike Smith die wel een goeie vervanger is maar niemand kan wes borland vervangen natuurlijk

er werden veel oude nummers gespeeld "FAITH" ja een cover van george michael
erg lekker de titel track van de "MI2" film "BREAK STUFF" "NOOKIE" "MY GENERATION" "MY WAY" "HOTDOG" enz

en er werden ook nummers gespeeld van het op 23 september te verschijnen album:RESULTS MAY VARY

de titels van deze nummers waren "GIVE ME THE MIC" en "EAT YOU ALIVE" (de nieuwe single)

het is nog even wachten op het nieuwe album maar het belooft veel goeds te worden
fred durst zong ook een nummer achter in de zaal en liep ook door de zaal heen met 4 klerenkasten om hem heen wel cool om heen eens een hand te geven
was weer een goed concert enig minpunt was dat het concert maar 5 kwartier duurde en dat het geluid niet helemaal top was maar was zeker de moeite waard
kan niet wachten tot ze weer naar nederland komen hun show's(die deze keer met vuur gepaard ging in een paar nummers) zitten altijd vol energie en je gaat altijd met een lekker gevoel naar huis

de onderste foto's zijn van een optreden in duitsland op de 31ste augustus