Auteur Topic: januari 2004 (15/1): The Fighting Temptations  (gelezen 115576 keer)

cochise

• Bekijk profiel
januari 2004 (15/1): The Fighting Temptations
« Gepost op: januari 16, 2004, 12:59:41 pm »

Het lijkt alleen in film te kunnen gebeuren: net op het moment dat je werkeloos wordt, krijg je te horen dat je een forse erfenis kan komen opstrijken. Het is inderdaad film en het overkomt Darrin Hill, in The Fighting Temptations. Darrin is net ontslagen bij een New Yorks reclamebureau en de schuldeisers zitten achter hem aan. Dan krijgt hij te horen dat zijn tante Sally uit Montecarlo in de staat Georgia is overleden en hem 150.000 dollar heeft nagelaten. Een beter geschenk kan Darrin niet krijgen.

Maar eenmaal aangekomen in het sfeervolle zuiden, ontdekt hij dat hij er nog wel iets voor moet doen. Sally's laatste wens is dat Darrin een gospelkoor opricht, meedoet aan de jaarlijkse wedstrijd en die nog wint ook! Anders kan hij naar het geld fluiten. Maar hoe krijg je een koor bij elkaar als niemand goed kan zingen? Darrin legt de uitdaging al snel naast zich neer en staat op het punt weer terug te gaan naar New York als hij Lilly ontmoet. Lilly is een beeldschone nachtclubzangeres met een stem als een nachtegaal. Als Darrin haar kan overtuigen bij het koor te komen zingen, kan hij misschien niet alleen de wedstrijd winnen, maar ook nog iets anders veroveren.
So pardon me while I burst into flames.
I've had enough of the world, and it's people's mindless games
So pardon me while I burn, and rise above the flame

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: januari 16, 2004, 01:04:19 pm »
nee zeg.... alsjeblieft.....

dit klinkt echt weer zo fout als het maar kan. Ik kan dus echt niet tegen dit soort films, het is zo zoetsappig, zo weerzingwekkend 'feel good'. Alles lijkt fout te gaan en uiteindelijk leven ze nog lang en gelukkig en kan ik mijn braaksel weer gaan opruimen
Pinkeltjefan

Santaarnpaal

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: januari 16, 2004, 02:35:22 pm »
Vreselijke film lijkt me het. Typisch Amerikaans ook. Alleen het plaatje al zegt genoeg.
Ik heb het licht ook gezien, alleen staat er bij mij een paal onder.

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: januari 16, 2004, 02:38:25 pm »
Ik heb een tamelijk grote aversie tegen Beyonce, dus alleen al daarom zou ik mijn *#@* willen afvegen met die poster.
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Santaarnpaal

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: januari 16, 2004, 02:44:42 pm »
quote:
op 16 Jan 2004 14:38:25 schreef Pleun:
Ik heb een tamelijk grote aversie tegen Beyonce.

Waarom? Ze heeft een leuk koppie maar meer ook niet.

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: januari 16, 2004, 03:02:48 pm »
Beyonce is best een knappe vrouw, maar ze loopt er mij iets te veel mee te koop... en dan die muziek is helemaal een ramp. En ik heb ook wat tegen al die zangeressen die opeens denken te moeten acteren
Pinkeltjefan

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: januari 16, 2004, 03:15:04 pm »
quote:
op 16 Jan 2004 15:02:48 schreef Alfredt:
Beyonce is best een knappe vrouw, maar ze loopt er mij iets te veel mee te koop... en dan die muziek is helemaal een ramp. En ik heb ook wat tegen al die zangeressen die opeens denken te moeten acteren

Precies. Zo bijzonder knap vind ik Beyonce niet, en dat opzichtige geshow van haar lichaam in die videoclips doet mijn tenen krommen. D'r muziek vind ik ook vreselijk.

Iedereen die mij van plan is te gaan verdenken van racistische motieven, wil ik even om de oren slaan met een plaatje van een donker zangeresje dat ik wel erg leuk vind: Christina Milian.  

Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Santaarnpaal

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: januari 16, 2004, 03:30:41 pm »
quote:
op 16 Jan 2004 15:15:04 schreef Pleun:
[...]

Precies. Zo bijzonder knap vind ik Beyonce niet, en dat opzichtige geshow van haar lichaam in die videoclips doet mijn tenen krommen. D'r muziek vind ik ook vreselijk.

Iedereen die mij van plan is te gaan verdenken van racistische motieven, wil ik even om de oren slaan met een plaatje van een donker zangeresje dat ik wel erg leuk vind: Christina Milian.  

Dat is een mooi meisje.

Ik ben opgehouden met irriteren aan die types zoals Beyonce. Heeft geen zin. MTV/TMV kijk ik sowieso haast niet meer.