Auteur Topic: Homosexualiteit: verbieden?  (gelezen 119973 keer)

elle

• Moderator
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
Homosexualiteit: verbieden?
« Reactie #400 Gepost op: april 10, 2007, 09:32:38 pm »
Hoi semaille,

Misschien zou je willen aangeven welke post je nou bij uitstek een 'kots'post vindt, en welke posts je vindt getuigen van een wat genuanceerdere mening? Ik heb nu geen idee welke posts je zo tegen de haren instrijken. Naar mijn mening zitten er een aantal goede bijdragen in deze draad, die in het geheel niet de sfeer van 'uitkotsen en uitstoten' ademen.
"Ask not what the Body can do for you. Ask what you can do for the Body."[/]

dingo

• Bekijk profiel
« Reactie #401 Gepost op: april 10, 2007, 09:46:31 pm »

quote:

pupurin1 schreef op 10 april 2007 om 01:21:
Goed, uit ervaring.

Ik ben al een tijdje lid van dit forum, misschien niet de meest geliefde, maar ik ga niet zeuren. Ik ben 23, student en Homo. Dat laatste vertel ik eigenlijk niet. Dat doe ik omdat het totaal niet in mij opkomt dat het zo belangrijk is dat iemand het zou moeten horen van mij.
Je valt idd de laatste tijd wel op en niet altijd even positief maar desondanks welkom hier.

quote:

Natuurlijk wordt het weleens gevraagd, ik raak dan echt niet in de stress. /ik hou van mezelf, en wat kan mij nu gebeuren als iemand me afkeurt? Ja, het is kwetsend, ik heb bijvoorbeeld nog nooit gestolen, gescholden of geslagen/geschopt etc. ik ben een pacifist tot en met, en naar eigen inzicht een fatsoenlijk mens. Door middel van iets waar een ander nooit functioneel last kan hebben wordt ik afgerekend op mijn voorkeur.
Het is inderdaad kwetsend en dom maar komt vooral voort uit angst en groepsdruk. Dat zeg ik niet om het goed te praten maar het helpt wel relativeren.

quote:

Ik vind hetniet erg als homo als scheldwoord wordt gebruikt, het zegt niets over mij. ik ben gewoon wie ik ben. ik ben niet vies, of verkeerd of wat dan ook. ik kan alleen mezelf zijn.

Als ik dan hoor;