Auteur Topic: Extra info op het scherm  (gelezen 895 keer)

Merwekade

• Laat uw licht schijnen
    • Bekijk profiel
Extra info op het scherm
« Gepost op: februari 02, 2004, 12:14:54 am »
Is het niet mogelijk om bij een volgende update een veld te maken waarop je kunt zien hoeveel mensen op dat moment zijn ingelogd. Je kan dan inschatten of je direct een antwoord kan verwachten of niet. Misschien zou het nog mooier zijn als je kon zien of een bepaalde gebruiker is ingelogd, maar ik denk dat dat problemen geeft met privacy.

pola

• Geboeid
    • Bekijk profiel
Extra info op het scherm
« Reactie #1 Gepost op: februari 02, 2004, 12:25:25 am »
Eens is.

Privacy = werkgever kent nick van werknemer en ziet dat werknemer on line is?
Woorden als messen, gooi ik in de strijd, niets ontziend, want ik heb gelijk. Ik win de discussie, maar verlies een vriend. Wat een prijs en toch niets bereikt.

Merwekade

• Laat uw licht schijnen
    • Bekijk profiel
Extra info op het scherm
« Reactie #2 Gepost op: februari 02, 2004, 12:35:52 am »
quote:
op 02 Feb 2004 00:25:25 schreef pola:
Eens is.

Privacy = werkgever kent nick van werknemer en ziet dat werknemer on line is?

Hier dacht ik niet eens aan. Ben van mening dat je op je werk bent om te werken en niet om op dit forum te discuseren. Zie wat dat betreft geen verschil met het ongevraagd meenemen van eigendommen van de werkgever voor eigen gebruik.
Ze kunnen dat met de huidige technieken toch vrij simpel traceren omdat iedere beweging die je op je werk doet op het internet wordt opgeslagen. Ze mogen er echter niet veel mee als ze geen internetpolicy bekend maken aan de werknemers. Dus wat mag wel en wat mag niet. Dus de nick is wat dat betrefd niet belangrijk, want wie zegt dat mijn privemachine niet online is?
Mijn gedachte was meer wil je laten weten aan medegebruikers dat je op een bepaald moment on line bent.

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Extra info op het scherm
« Reactie #3 Gepost op: februari 02, 2004, 12:42:47 am »
quote:
op 02 Feb 2004 00:35:52 schreef Merwekade:
Mijn gedachte was meer wil je laten weten aan medegebruikers dat je op een bepaald moment on line bent.

Over de topicstart: we zullen het meenemen, maar volgens mij staat zo'n request al op de todolijst . Als zo'n optie er zou komen, dan moet die natuurlijk uit te schakelen zijn, dus dan is dat privacyprobleem ook opgelost .
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Merwekade

• Laat uw licht schijnen
    • Bekijk profiel
Extra info op het scherm
« Reactie #4 Gepost op: februari 02, 2004, 12:46:37 am »
quote:
op 02 Feb 2004 00:42:47 schreef Harm:
[...]

Over de topicstart: we zullen het meenemen, maar volgens mij staat zo'n request al op de todolijst . Als zo'n optie er zou komen, dan moet die natuurlijk uit te schakelen zijn, dus dan is dat privacyprobleem ook opgelost .

Oke bedankt.

Was niet aan het zoeken (  )geslagen in de feedback voor een topic over dit onderwerp.

Van mij mag er een slotje op voordat er weer een elle lange onzinnige discussie komt.

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Extra info op het scherm
« Reactie #5 Gepost op: februari 02, 2004, 01:03:23 am »
quote:
op 02 Feb 2004 00:46:37 schreef Merwekade:
[...]

Van mij mag er een slotje op voordat er weer een elle lange onzinnige discussie komt.

K, dan ga ik mijn rechten zo even misbruiken .
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger