Auteur Topic: Weblog van een gemeente  (gelezen 1248 keer)

Marloes

• Bekijk profiel
Weblog van een gemeente
« Gepost op: oktober 25, 2003, 12:08:18 am »
op 24 Oct 2003 23:54:00 schreef Steentje:

Geen wonderen

We verwachten tegenwoordig geen wonderen meer. We hebben ons afgesloten, we zijn teleurgesteld in het leven, in God.

Er gaan veel dingen fout, onze man- vrouw verhoudingen lopen moeizaam. We zijn kinderen van deze tijd, we worden meegesleurd. We horen te weinig zijn Woord. Dag in dag uit horen we andere geluiden. Daar kunnen de zondagse preken niet tegen op.

Wat is er mis?.................

Wat doen we verkeerd, dat we de wonderen van Gods levendmakende Geest niet in ons leven ervaren?
Wat lezen we in de bijbel daarover? Blijf in Mij, dan blijf Ik in u. Zijn we kinderen van deze tijd of kinderen van de levende God? Laten we Zijn hand in ons leven of laten we ons meesleuren door de wereld?

Wat zijn de vruchten van de Geest en wat zijn de vruchten van de wereld?

Wat verborgen is zal openbaar worden.... een waarschuwing, maar ook een waarheid.

God wilt U, Uw kinderen hier in Rotterdam- zuid zegenen, wilt U ons Uw Geest van waarheid geven? Wilt U de kerkenraad bijstaan in hun werk?
Heer, wij willen van U zijn en in U zijn!

Laten wij, als gemeente, elkaar aanscherpen en dicht bij God houden, zodat de duivel geen voet om op te staan heeft!..... 'de duivel zal van u vlieden'.... gegrondvest in Gods genade. Hij zond Zijn Zoon! Belijd dan elkaar uw zonden, de duivel heeft voet waar de waarheid niet is!

Laten we deze periode gebruiken om stil te zijn voor God, ons laten wassen door Zijn bloed. Onze geest vullen met Zijn heilige Geest. Laat de chaos en leugen verdwijnen zodat Gods licht kan schijnen!

Steentje
( ps: mijn weblog voor een gemeente)
[Prediker 7:29]

Brug

• Bekijk profiel
Weblog van een gemeente
« Reactie #1 Gepost op: oktober 25, 2003, 12:42:03 am »
Ik kan op dit moment alleen reageren met:

Hij, die deze dingen getuigt, zegt: Ja, Ik kom spoedig. Amen, kom, Here Jezus!
De genade van de Here Jezus zij met allen.

Ik ga zo maar is slapen, moet morgen werken, `k zal jouw gemeente meenemen in m`n gebed.

Welterusten

Brug

Iemand

• Bekijk profiel
Weblog van een gemeente
« Reactie #2 Gepost op: december 14, 2004, 06:15:39 pm »
Is het de bedoeling dat hier gediscusieerd wordt? Ik wil namelijk gerust reageren op dat stuk dat je hebt neergezet maar ik snap niet helemaal wat de bedoeling is hier...
Wat s n weblog eigenlijk? Ik kom vast weer eens lekker dom over...

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
Weblog van een gemeente
« Reactie #3 Gepost op: december 14, 2004, 06:42:59 pm »
dit is een topic uit 2003, meer dan een jaar terug dus...
Dan is het niet echt handig als dat weer omhoog geschopt wordt. Dus doe ik er ook maar een slotje op. Als je bepaalde dingen ter discussie wilt stellen dan kan je dat in een apart nieuw topic doen.

Een weblog is (kort door de bocht) een soort dagboek, waar anderen op kunnen reageren, maar dan op internet.
Pinkeltjefan