Auteur Topic: Kwijtraken van een reply  (gelezen 3513 keer)

Koerok

• Bekijk profiel
Kwijtraken van een reply
« Gepost op: februari 04, 2004, 11:31:04 am »
Op andere forums is het volgende mogelijk:
Je kunt een reply intikken, vervolgens een pagina terug gaan en gelijk weer naar voren, en dan heb je je getypte tekst nog steeds. Op GKV is dat niet het geval. Dan ben je alles kwijt. Ik hoor jullie nu zeggen 'Doe dat dan niet!', maar soms gaat het per ongeluk (ALT <-) en net deed ik het dus omdat ik elders gewend ben aan die mogelijkheid en het handig is om het oorspronkelijke bericht er nog even bij te halen. Daar komt bij dat de frustratie heel erg groot is al je een hele lap tekst bent kwijtgeraakt.

Groeten,
Koerok
"Ever noticed that people who believe in creationism really look unevolved?"

Koerok

• Bekijk profiel
Kwijtraken van een reply
« Reactie #1 Gepost op: februari 04, 2004, 11:33:01 am »
Hmm, probeer ik het net nog even te reproduceren en dan lukt het niet! Vaag hoor. Blijkbaar zit de door mij gewenste functionaliteit er wel in, maar gaat het soms toch fout. Enig idee?
"Ever noticed that people who believe in creationism really look unevolved?"

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Kwijtraken van een reply
« Reactie #2 Gepost op: februari 04, 2004, 11:52:02 am »
quote:
op 04 Feb 2004 11:33:01 schreef Koerok:
Hmm, probeer ik het net nog even te reproduceren en dan lukt het niet! Vaag hoor. Blijkbaar zit de door mij gewenste functionaliteit er wel in, maar gaat het soms toch fout. Enig idee?

Internet Explorer zeker? Dat is het hele probleem aangezien IE die pagina's opnieuw opvraagt van de server en dan ben je dus je getypte tekst kwijt. Als je dat niet leuk vindt moet je een bug melden bij Microsoft.

[edit]
Je kan natuurlijk ook een echte browser gaan gebruiken: Firebird bijvoorbeeld.
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Does

• Bekijk profiel
Kwijtraken van een reply
« Reactie #3 Gepost op: februari 06, 2004, 07:43:44 pm »
Notepad.exe

Works for me.
Live vanuit de luie stoel

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
Kwijtraken van een reply
« Reactie #4 Gepost op: februari 07, 2004, 12:25:30 pm »
Zelf gebruik ik voor wat langere stukken tekst gewoon Word, dan heb je gelijk de spellingscontrole. Het gebeurt mij ook wel eens dat op een of andere manier het bericht niet gepost wordt als je op verstuur klikt. Dan ben je het bericht dus ook kwijt als je op terug klikt.
Ik heb een beugel en een buikje
Liefde is vreemd
Het is geen toeval de voorzienigheid.

Mientje

• Hero Member
  • Hij is opgestaan !
    • Bekijk profiel
Kwijtraken van een reply
« Reactie #5 Gepost op: februari 07, 2004, 12:55:27 pm »
quote:
op 04 Feb 2004 11:31:04 schreef Koerok:
Op andere forums is het volgende mogelijk:
Je kunt een reply intikken, vervolgens een pagina terug gaan en gelijk weer naar voren, en dan heb je je getypte tekst nog steeds. Op GKV is dat niet het geval. Dan ben je alles kwijt. Ik hoor jullie nu zeggen 'Doe dat dan niet!', maar soms gaat het per ongeluk (ALT <-) en net deed ik het dus omdat ik elders gewend ben aan die mogelijkheid en het handig is om het oorspronkelijke bericht er nog even bij te halen. Daar komt bij dat de frustratie heel erg groot is al je een hele lap tekst bent kwijtgeraakt.

Groeten,
Koerok

Inderdaad is dat op dit forum erg lastig. vandaar dat ik bijna altijd het hele bericht waar ik op antwoord quote.
Op andere fora b.v prikkersnet kun je zelfs je bericht als het p.o. dubbel geplaatst is ook nog zelf verwijderen. Ook als een foto mislukt is.
Wees blij in de Heer en zingt verheugd, Amen, Halleluja !

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Kwijtraken van een reply
« Reactie #6 Gepost op: februari 07, 2004, 02:31:55 pm »
quote:
op 07 Feb 2004 12:55:27 schreef Mientje:
[...]

Op andere fora b.v prikkersnet kun je zelfs je bericht als het p.o. dubbel geplaatst is ook nog zelf verwijderen. Ook als een foto mislukt is.

Dubbelposten wordt met de nieuwe software onmogelijk, dus dat probleem is dan ook opgelost .
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

priemjohannes

• Lectori Salutem
    • Bekijk profiel
Kwijtraken van een reply
« Reactie #7 Gepost op: februari 07, 2004, 02:40:21 pm »
Linkermuisknop ingedrukt houden, selecteer de tekst door er met de muiscursor overheen te gaan. Wanneer gewenste tekst is geselecteerd linkermuisknop loslaten,  vervolgens cursor ergens zetten binnen het geselecteerde gebied. Dan rechtermuisknop indrukken en kies voor copy. De tekst is nu opgeslagen in de muis en kan waardan ook geplakt of gepaste worden. Zolang je geen andere tekst volgens deze procedure kopieert en de computer niet hebt uitgezet blijft de tekst op deze manier, zo vaak als je maar wilt, te reproduceren.
de liefde kwetst niemands gevoel

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
Kwijtraken van een reply
« Reactie #8 Gepost op: februari 07, 2004, 03:05:55 pm »
quote:
op 07 Feb 2004 14:40:21 schreef priemjohannes:
Linkermuisknop ingedrukt houden, selecteer de tekst door er met de muiscursor overheen te gaan. Wanneer gewenste tekst is geselecteerd linkermuisknop loslaten,  vervolgens cursor ergens zetten binnen het geselecteerde gebied. Dan rechtermuisknop indrukken en kies voor copy. De tekst is nu opgeslagen in de muis en kan waardan ook geplakt of gepaste worden. Zolang je geen andere tekst volgens deze procedure kopieert en de computer niet hebt uitgezet blijft de tekst op deze manier, zo vaak als je maar wilt, te reproduceren.

of je gaat in het venster staan en doet ctr a en daarna ctr c en als je het weer wilt neerzetten ctr v

Pinkeltjefan

Macguinness

• Bekijk profiel
Kwijtraken van een reply
« Reactie #9 Gepost op: februari 07, 2004, 03:23:49 pm »
Je kan natuurlijk ook internet explorer 2 keer openen en dus 2 keer naar het gkv-fotum gaan.
Bij de ene reageer je en bij de andere lees je de tekst waarop je reageert nog eens na.

Kweit simpel.  :-7

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
Kwijtraken van een reply
« Reactie #10 Gepost op: februari 07, 2004, 03:31:39 pm »
quote:
op 07 Feb 2004 15:23:49 schreef macguinness:
Je kan natuurlijk ook internet explorer 2 keer openen en dus 2 keer naar het gkv-fotum gaan.
Bij de ene reageer je en bij de andere lees je de tekst waarop je reageert nog eens na.

Kweit simpel.  :-7

dat doe ik wel eens ja.... ik klik op reply, vervolgens klik ik met de rechtermuisknop boven het replyvlak op de naam van het topic en dan op openen in een nieuw venster
Pinkeltjefan

Macguinness

• Bekijk profiel
Kwijtraken van een reply
« Reactie #11 Gepost op: februari 07, 2004, 03:36:18 pm »
quote:
op 07 Feb 2004 15:31:39 schreef Alfredt:
[...]

dat doe ik wel eens ja.... ik klik op reply, vervolgens klik ik met de rechtermuisknop boven het replyvlak op de naam van het topic en dan op openen in een nieuw venster

Zo kan het natuurlijk ook !  

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Kwijtraken van een reply
« Reactie #12 Gepost op: februari 07, 2004, 04:45:48 pm »
quote:
op 07 Feb 2004 15:31:39 schreef Alfredt:
[...]

I love tabbed browsing . Zo simpel: Alt+D, Ctrl+C, Ctrl+T, Ctrl+V en klaar ben ik: geen muis aangeraakt en ook geen overbodige extra instanties van mijn browser.