Ja, Bijbelstudie en ook topics waar bijvoorbeeld over de interpretatie van teksten gediscussieerd kan worden, of waar gepraat kan worden over historische (of juist meer symbolische) betekenis van Bijbelverhalen. Lijkt me een leuk idee.

Ik ben trouwens erg blij met de nieuwe indeling! Het is allemaal veel duidelijker en je hoeft niet continu allerlei basale aannames meer te verdedigen zodat je aan het onderwerp wat je eigenlijk bedoelde niet meer toekomt.
Alleen Levensbeschouwing vind ik persoonlijk nog steeds ondoorzichtig. Ik heb het gevoel dat "basaal-christelijke" (hoewel niet gereformeerde) discussies als bijvoorbeeld over de kinderdoop/volwassendoop, de uitverkiezing, het open avondmaal, NGK/CGK/GKV, dat soort dingen, daar ondergesneeuwd raken.
Voor topics over de praktische invulling van geloven kun je terecht in Christen zijn in de dagelijkse praktijk, maar voor achtergronden niet. Ik vind het nog wel een plan om Levensbeschouwing op te splitsen in een soort Christelijk (of orthodox-christelijk om geen mensen voor het hoofd te stoten) en een algemeen-Levensbeschouwelijk subforum.
Voor de Christelijke afdeling kan dan als grondslag bijvoorbeeld de apostolische geloofsbelijdenis gelden, of iets zoals hieronder (gedeeltelijk gejat van Wilhelmina

)
1 - De Heilige Schrift
Wij geloven dat de Bijbel door God geïnspireerd is.
2 - De Eeuwige God
Wij geloven dat God één is en zich openbaart in Vader, Zoon en Heilige Geest.
3 - De val van de Mens
Wij geloven dat de mens naar Gods beeld geschapen is, maar door vrijwillige ongehoorzaamheid onvolmaakt geworden is.
4 - Het Reddingsplan
Wij geloven dat, toen wij nog zondaren waren, Christus voor ons gestorven is, zodat een ieder die in Hem gelooft vrij zal zijn. (insert hier nog iets over vergeving van zonden en wederopstanding des vlezes of zoiets)
5 - Redding door genade
Wij geloven, dat wijzelf geen rechtvaardigheid bezitten, maar God moeten pleiten om de rechtvaardigheid van Christus.
6 - Berouw en aanneming
Wij geloven, dat we door oprecht berouw en aanname van Christus in ons hart, gerechtvaardigd zijn voor God.
7 - De tweede komst van Christus
Wij geloven dat de tweede komst van Christus een persoonlijk wederkomen is en dat het komende is.
8 - De relatie tot de kerk/gemeente
Wij geloven dat het onze heilige plicht is om onszelf te identificeren met de zichtbare gemeente van Christus.
9 - Het laatste oordeel
Wij geloven dat ieder mens eenmaal voor de rechterstoel van God zal staan, om in rechtvaardigheid geoordeeld te worden tot eeuwige heerlijkheid of eeuwige dood.