En toch wil ik reageren op volgende reactie en op het slotje:
--------------------------------------------------------------------------------
op 14 Feb 2004 12:29:20 schreef Priscilla en Aquila:
[...]
Beste Jan,
We willen ons graag houden aan een goede manier van discussiëren, en hebben daarom bij de persoon waar jij deze problematiek aan ophing in je vorige topic, gecheckt of jij met hem e-mail contact hebt gehad……
Daarom duurde het iets langer voordat je antwoord van ons kreeg……
Wij kregen vandaag via e-mail dit antwoord:
“Ik heb nooit kontakt gehad met jw. Ik heb zelf geprobeerd om kontakt te krijgen met meneer x en meneer y *), maar die antwoorden niet eens. Dat heb ik al jaren geleden geprobeerd. Nog voordat de zaak zo escaleerde. Vrienden van mij hebben hetzelfde geprobeerd. Ook geen reactie.”
*) door ons zo weergegeven om geen personen te noemen. Het gaat om twee personen van wie de veranderende ideeën uitgebreid door hem worden besproken.
Verder kennen we niemand die (een gedeelte van) z’n site een ‘dossier’ noemt. Behalve dan de bron waaruit jij je info vandaan haalt.
Misschien heb je wel e-mail contact gehad met de persoon van dat ‘dossier’?? (hoe kom je anders aan die website, is net opgestart) en die zal jou ongetwijfeld bovengenoemde info gegeven hebben.
Waarschuwing van de beheerders:
Elkaars nick blijven gebruiken aub
--------------------------------------------------------------------------------
sorry, even niet aan gedacht....
Omdat het eerste topic op slot ging heb ik met 2 vragen een nieuwe geopent.
In de nieuwe topic noem ik geen dossiers en geen namen.
Dat jullie ervan uit gaan dat ik heb over Geelhoed dat is jullie zaak.
Ik had het dus over iemand anders, dus ..................
Jammer dat het zo is gelopen, ik wou gewoon imput om mijn standpunt.
JW2710