Auteur Topic: kan ik geen email krijgen als ik een reactie krijg?  (gelezen 906 keer)

Joeri

• love me for i am not loveable.
    • Bekijk profiel
kan ik geen email krijgen als ik een reactie krijg?
« Gepost op: februari 28, 2004, 09:34:16 pm »
kan ik niet zoals op enkele andere forums een functie krijgen zodat ik bij iedere keer dat iemand reageert op een van mijn topics of een topic waarop ik gereageerd heb een email ontvang, niet bij elke reactie, maar slechts totdat ik het betreffende topic waarop gereageerd is weer bezoek?
Als iemand bidtijd over hebt, bid dan dat die enorme angst en droefheid en leugens van satan weggaan, dat ik een wezen van liefde,blijdschap en waarheid moge worden. geef me kansen god vergeef me. ik dank je.

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: februari 28, 2004, 09:49:17 pm »
quote:
op 28 Feb 2004 21:34:16 schreef Joeri:
kan ik niet zoals op enkele andere forums een functie krijgen zodat ik bij iedere keer dat iemand reageert op een van mijn topics of een topic waarop ik gereageerd heb een email ontvang, niet bij elke reactie, maar slechts totdat ik het betreffende topic waarop gereageerd is weer bezoek?

Activeer e-mail notificatie voor dit onderwerp

je krijgt dan gewoon een mails als iemand reageert... en als je die gelezen hebt kan je weer op die link klikken.....
Pinkeltjefan

Joeri

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: februari 28, 2004, 09:54:30 pm »
quote:
op 28 Feb 2004 21:49:17 schreef Alfredt:
[...]

Activeer e-mail notificatie voor dit onderwerp

je krijgt dan gewoon een mails als iemand reageert... en als je die gelezen hebt kan je weer op die link klikken.....

huh? bestaat die? sorry wist ik niet hoe kom ik daar?
hoe doe ik dat>
edit
ow wacht nee sorry ik zie het al. dat gaat dus per topic
Als iemand bidtijd over hebt, bid dan dat die enorme angst en droefheid en leugens van satan weggaan, dat ik een wezen van liefde,blijdschap en waarheid moge worden. geef me kansen god vergeef me. ik dank je.

Joeri

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: februari 28, 2004, 09:55:24 pm »
sorry misverstand dit topic kan verwijderd worden.

Jan W

• Moderator Muziek
  • mail to: redactie@forum.gkv.nl
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: februari 29, 2004, 12:34:39 am »
Hij gaat op slot, maar wordt niet verwijderd en zijn er meer die dit soort vragen stellen.   En je weet domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.  
Met vriendelijke groeten,

Jan Wietsma, Zwolle