Triple B... I like it!

Okee, ja ik heb inderdaad niet heel veel geschreven de laatste tijd wegens drukte op m'n werk en het feit dat ik een nieuwe, heel gezellige werkplek heb. In tegenstelling tot het vorige gebouw zit ik nu heel erg dicht bij de medewerkers van de huisarts
opleiding in plaats van tussen de onderzoekers (waar ik er zelf één van ben) en de opleidingsluitjes zijn veel gezelliger dan de onderzoekers. Dat wil dus zeggen dat er gezamelijk wordt koffiegedronken enzo en ik ben nogal een kletskous dus dat vind ik geweldig.
Staat tegenover dat ik wat minder kopjes koffie met websurfen tussendoor heb, natuurlijk
Mijn op meerdere manieren schokkende vrijdagavondDe afgelopen week had Thijs een beetje een dipje, druk op z'n werk, intensief "retraite" gehad met z'n opleidingsgroep, dat wil zeggen video's bekijken van consulten met patienten en dan elkaar feedback geven enzo. Omdat je best close bent met je HAIO groep is dat nogal eerlijke feedback en dat maakt dat soort bijeenkomsten wel heftig. Bovendien waren we van de week allebei erg verkouden, maar Thijs het ergst. Als HAIO krijg je werkelijk ieder kleutervirusje dat er maar rondzwerft en ik dan natuurlijk ook dus we pingpongen wat af met snotneuzen en niezen.
In ieder geval, ik vond dat hij een gezellige relaxte avond had verdiend

dus ik had een tafeltje bij een leuk Cubaans eetcafé gereserveerd (Hemingway's op het Kattendiep - aanradertje, inderdaad HaJee we gaan regelmatig uit eten

) en daarna kaartjes voor een lachfilm met Eddie Murphy: The Haunted Mansion. Leek me een redelijk slap verhaal met veel sensationele special effects en veel humor, ideaal als opkikkertje dus

Dit is op zich geen plaatje van die film maar van de attractie in Disneyland op basis waarvan de film gemaakt is. Net als Pirates of the Caribbean trouwens, wat een stuk leukere film is moet ik alvast even kwijt

Zaten we daar bij de Cubaan, met allemaal "fingerfood", een soort caribbeische (??

) tapas, errug lekker: huisgemaakte viskroketjes, bacaloa (gerookte kabeljauw) gebakken banaan, gevulde dadels, pepers met geitenkaas, geweldig, en daar zien we een vriend van ons lopen in een keurig driedelig pak. Hee Ed, zei Thijs, jij hier? Ja, zei Ed, maar ik kan niet met jullie kletsen nu want ik heb het druk, ik ben namelijk ceremoniemeester op de bruiloft van Hans en Marlies, en het feest is straks hier in het bovenzaaltje, dus ik moet een microfoon regelen. Thijs en ik kijken elkaar aan over tafel: FUUUUUUCK!! Was dat vandaag?! Héélemaal vergeten... En dat dat feest dan precies dáár is, hoe krijgen we het voor elkaar?! De ellende was, we waren alleen uitgenodigd voor de kerkdienst, en niet voor het feest, dus we konden daar ook niet gewoon maar binnenstappen. Zo goed kennen we ze nou óók weer niet. Gelukkig begon het feest om 21.30, en onze film ook, dus we waren weg zonder gegeneerd tegenover het bruidspaar te hoeven staan... O, o, o.
Nou daarna de film dus, erg gelachen, mega slecht plot, goeie effects, precies goed voor een leuke vrijdagavond. Nog even de stad in voor wat biertjes, niet te lang want Thijs heeft dienst vandaag, toch nog 1.30 geworden

erg gezellig allemaal.
Nou, is dat een goeie update of wat?