Auteur Topic: Kom d'r BIJ - de Korf deel 2.  (gelezen 18667 keer)

Pulpeet

• Bekijk profiel
Kom d'r BIJ - de Korf deel 2.
« Reactie #150 Gepost op: maart 25, 2004, 11:07:22 am »
Scholasticus doet zijn naam wel eer aan :P

leve het syllogisme!

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
« Reactie #151 Gepost op: maart 25, 2004, 11:08:29 am »

quote:

op 25 Mar 2004 10:54:53 schreef Scholasticus:
[...]

Je slaat één schakel over:
de vriendin van je broertje is jouw schoonzus
de secretaresse waar je het over hebt is de schoonzus van de zus van de vriendin van jouw broertje, en dus de schoonzus van de zus van jouw schoonzus

noem je dat dan niet gewoon de aangetrouwde schoonzus van de zchoonzus?
(dus het aangetrouwde gekoppeld aan schoonzus, dan krijg je inderdaad 2 keer aangetrouwd achter elkaar maar volgens mij is het dan wel gewoon duidelijk wat je bedoelt....)
Pinkeltjefan

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
« Reactie #152 Gepost op: maart 25, 2004, 11:37:03 am »

quote:

op 25 Mar 2004 10:54:53 schreef Scholasticus:
Je slaat één schakel over:
de vriendin van je broertje is jouw schoonzus
de secretaresse waar je het over hebt is de schoonzus van de zus van de vriendin van jouw broertje, en dus de schoonzus van de zus van jouw schoonzus
Je hebt gelijk inderdaad  :)  het is dus erg lastig.
Bombus terrestris Reginae

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
« Reactie #153 Gepost op: maart 25, 2004, 12:26:03 pm »

quote:

op 25 Mar 2004 10:48:05 schreef Alfredt:
maar het eten was lekker dus, mocht je zelf wel vlees eten?

Ja hoor, gelukkig wel, mijn ouders zijn zelf gelukkig ook geen veganisten maar eten biologisch dier- en aardevriendelijk gefokt vlees. Op de kaart staan inderdaad veel gerechten als linzentaart, aubergines met Kernhem, paddestoelen, asperge-prei pastei, geitenbrie in filodeeg met tomaten, pompoensoep en notensalade, maar ook vlees en vis.

Mijn maaltijd was:

Toastjes met mousse van blauwschimmelkaas en walnoten
Gerookte eendenborst met rode portsaus
Pompoensoep
Paddestoelen met yoghurt-knoflookdip
Geitenbrie in filodeeg
Koffie met huisgemaakte bonbon van biologische melkchocolade en cointreau (likeur dus, geen cognac. Foei, Bee!  :+  ) De zelfgestookte likeur van het huis smaakt namelijk naar Amaretto en dat vind ik ver-schrik-ke-lijk smerig.

Wel een aanrader, dus.  :9

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
« Reactie #154 Gepost op: maart 25, 2004, 12:27:05 pm »
http://m1.nedstatbasic.net/n?id=ACtoZgXFMHx/i/4hrp+GArKgQJUw"

moosterh

• Bekijk profiel
« Reactie #155 Gepost op: maart 25, 2004, 01:36:44 pm »

quote:

op 25 Mar 2004 12:26:03 schreef Bumblebee:
[...]

Ja hoor, gelukkig wel, mijn ouders zijn zelf gelukkig ook geen veganisten maar eten biologisch dier- en aardevriendelijk gefokt vlees.
(...)
Gerookte eendenborst met rode portsaus
(...)

Ik neem aan dat dit van eendjes komt die lekker in de vijver hebben gezwommen? ;)
Ik heb eens met mijn vorige werkgever een kerstdiner gehad in het Amstel-hotel. 7 gangen, waarbij ook eendenborst. De vrouw van de baas wilde dat niet eten omdat ze het zo zielig vond omdat ze die lieve eendjes in de sloot zag zwemmen.
Iets dergelijks ook wel eens gehoord over lammetjes.

Scholasticus

• Bekijk profiel
« Reactie #156 Gepost op: maart 25, 2004, 01:41:39 pm »

quote:

op 25 Mar 2004 12:26:03 schreef Bumblebee:
[...]
 De zelfgestookte likeur van het huis smaakt namelijk naar Amaretto en dat vind ik ver-schrik-ke-lijk smerig.

Dat wist ik nog van Weblog de Bijenkorf, pag. 7.
Jullie komen wel vaak in de Zevende Hemel, zeg!

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #157 Gepost op: maart 25, 2004, 01:42:00 pm »
Tsss... hypocriet: ik wil wel vlees, zolang het er maar niet uitziet als iets dat geleefd heeft?
Maar nu, alzo zegt de HEERE, uw Schepper, o Jakob! en uw Formeerder, o Israël! vrees niet, want Ik heb u verlost; Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. (Jes. 43:1)

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #158 Gepost op: maart 25, 2004, 01:47:17 pm »
Daarom eet ik geen kikkerbilletjes. Al die lieve kleine kikkertjes met hun schattige kontjes...  ;( :+
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
« Reactie #159 Gepost op: maart 25, 2004, 01:58:40 pm »

quote:

op 25 Mar 2004 13:41:39 schreef Scholasticus:
Dat wist ik nog van Weblog de Bijenkorf, pag. 7.
Jullie komen wel vaak in de Zevende Hemel, zeg!

Haha, inderdaad, dat is ook zo. Dat was puur toeval.

Thijs en ik hadden daar gegeten toen we een half jaar getrouwd waren maar m'n ouders wisten dat niet (of hadden het niet onthouden) en hadden daar dus ook gereserveerd voor m'n vaders verjaardag.  :)

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
« Reactie #160 Gepost op: maart 25, 2004, 01:59:57 pm »

quote:

op 25 Mar 2004 13:47:17 schreef Pleun:
Daarom eet ik geen kikkerbilletjes. Al die lieve kleine kikkertjes met hun schattige kontjes...  ;( :+
Nooit gehad, maar het schijnt naar kip te smaken.

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
« Reactie #161 Gepost op: maart 26, 2004, 09:39:55 am »
Verbouwing

De meeste mensen weten inmiddels wel dat mijn werkplek verhuisd is van een prachtig oud gebouw naar een afdeling in het AZG. Veel van m'n collega's zijn over de verandering niet te spreken omdat we nu in een onpersoonlijk, kantoorpand-achtig gebeuren wonen, maar voor mij is het een grote vooruitgang.
Ik zit nu op de vierde verdieping, heb een schitterend uitzicht en veel daglicht, terwijl ik hiervoor in de kelder bivakkeerde met mijn hoofd ter hoogte van de stoep buiten, dus een prachtig uitzicht op de voeten van eventuele voorbijgangers.

Omdat het hier nog lang niet allemaal klaar is wordt er om me heen veel getimmerd, geklopt en geboord. Er ligt overal van dat bouwstof en zaagsel, mijn schoenen zijn helemaal wit in plaats van zwart. En: onze werksfeer wordt opgeleukt door een heel leger van bouwvakkers. Er is een heel ochtendritueel.

Ik moet 's morgens door een lange gang lopen die de verbinding vormt tussen de faculteit en het gebouw in het AZG waar mijn kamertje in zit. Via het AZG mag niet, want het UMCG is nog niet zo geintegreerd in het ziekenhuis dat de faculteitsmedewerkers pasjes hebben om de sluisdeur te bedienen (grrr  :( ). Gelukkig doen ze het wel op de koffie-automaten by the way. In ieder geval, de vloer van die gang is van marmoleum, hard dus, ik loop op hakken en aan het einde van de gang staan er altijd een stuk of vier bouwvakkers koffie te drinken en een sigaret te roken als ik aan kom lopen. Dat is altijd ergens tussen 8 en 8.45 maar ze staan er altijd.

Op het moment dat ik mijn voet op het marmoleum zet kijken ze alle vier op en blijven me de hele gang lang aanstaren en grijnzen. Ik verbeeld me niet dat dat iets met mij te maken heeft, dat doen ze bij ALLES wat vrouwelijk is en op twee benen loopt, maar ik word er wel verlegen onder. Verder niet vervelend, ze zeggen vrolijk "goedemorgen" in koor op het moment dat ik langsloop, maar dat gestáár! Dat ik niet weet waar ik moet kijken vinden ze natuurlijk alleen maar leuk, en een leuke opmerking heb ik 's morgens vroeg ook niet bij de hand.

8)7

In elk geval, de ramen van onze kamers zitten allemaal op slot omdat de airco van het AZG anders in de war raakt. Nou houd ik erg van frisse lucht dus dat vond ik wel jammer, maar ik had gehoord dat de jongens van IT op de zesde verdieping de ramen al hadden gehackt met een paperclip. De methode was als volgt: een paperclip verbuigen en het uiteinde in het slotje steken, daarmee een soort lipje naar beneden drukken en dan iets smals erbijin steken om het slotje om te draaien. Dat moet wel lukken dacht ik  :)

Soms heb ik wat weinig zelfkennis en vergeet ik dat ik eigenlijk niet zo heel erg handig ben...  |:(

Deel één, het lipje naar beneden drukken met de paperclip, ging gesmeerd. Toen iets smals: mijn fietssleuteltje wilde niet, maar het uiteinde van m'n plastic koffieroerstaafje paste precies. Het ronddraaien lukte alleen niet en je raadt het al... het staafje brak af (duh!!) en het uiterste stukje zat vast in het slot. Ik begon het erg warm te krijgen, want ga dat maar eens uitleggen. Of eigenlijk heeft het geen uitleg nodig, nog erger. Na een hoop gepeuter met de paperclip kreeg ik het er weer uit maar wat had ik het benauwd! Ik heb het maar niet weer geprobeerd.

Voorlopig is het toch nog wat koud en als het mooi weer wordt moet ik ze van boven maar eens vragen om het voor elkaar te krijgen...

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #162 Gepost op: maart 26, 2004, 10:33:18 am »
Voor wat inspiratie: Ieder slot is in principe te kraken, zeggen de kenners.
Moet ik je succes wensen of is dat niet gepast? :)
[Prediker 7:29]

HaJee

• Bekijk profiel
« Reactie #163 Gepost op: maart 26, 2004, 10:36:52 am »
Zeg, zulke links zijn niet erg handig hoor. In de wijk van Groningen waar ik woon is een serie-inbreker op pad. Op deze manier wordt het wel heel makkelijk om het verkeerde pad op te gaan. :)
Where is the wisdom we lost in knowledge?

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #164 Gepost op: maart 26, 2004, 10:48:50 am »
Je zult toch flink moeten oefenen voor je het kunt..

HaJee

• Bekijk profiel
« Reactie #165 Gepost op: maart 26, 2004, 10:52:52 am »
Oefening baart kunst...
Ach, zo serieus bedoel ik het niet hoor.

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
« Reactie #166 Gepost op: maart 26, 2004, 10:55:35 am »

quote:

Bezwaren

Van morele bezwaren zeggen beide studenten niet zo'n last te hebben. D.: 'Ik jat alleen oude barrels. Fietsen die waarschijnlijk door de eigenaar ook al gestolen zijn. Die staan namelijk meestal niet goed op slot. Bovendien kan de eigenaar dan waarschijnlijk makkelijk weer een nieuwe regelen.'

De rijwielen die hij meeneemt zijn niet alleen voor eigen gebruik. Ook voor goede bekenden is hij bereid exemplaren op bestelling te halen. 'Bij het stelen moet je niet nadenken, gewoon doen. Anders krijg je last van je geweten. Ik heb dat een keer gehad, nadat ik een hele dure gejat had. Die heb ik toen maar bij het politiebureau neergezet.'

E. vindt het in principe verkeerd om te stelen. 'Maar als je zelf geen fiets voor handen hebt, ga je toch allerlei afwegingen maken waarom het in die situatie toch gerechtvaardigd is om er één mee te nemen. Bovendien jat ik ze alleen als ik veel gedronken heb, dus dan vervagen je normen en waarden enigszins.'

Het rijwiel wordt wel met beleid uitgekozen. 'Eén die aantoonbaar van een student is, bijvoorbeeld omdat hij met verenigingsstickers is beplakt, zal ik minder snel stelen. Uit sympathie voor de student en uit angst dat hij herkend wordt. Ik ben namelijk vaak te lui om hem over te spuiten.'

Het bestrijden van fietsendiefstal is lastig. De sloten worden weliswaar steeds geavanceerder, maar zoals gezegd, voor elk slot is een oplossing, open gaan ze toch.

Ernstig!!  :D

Jammer dat m'n raam niet met een fietsslot vastzit maar toch bedankt  :)

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #167 Gepost op: maart 26, 2004, 12:09:38 pm »
Ik zou nooit iets stelen, behalve uit de snoeptrommel van m'n moeder. Al die immorele mensen in dit immorele land zouden ze naar Siberie moeten sturen. Dat ruimt lekker op. Geen files meer, een zitplek in de trein... heerlijk.

Er zit trouwens een tegenstrijdigheid in het verhaal van de student. Hij steelt alleen een fiets als hij te veel gedronken heeft, maar is dan kennelijk wel helder genoeg om 'met beleid' een fiets uit te zoeken.
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

HaJee

• Bekijk profiel
« Reactie #168 Gepost op: maart 26, 2004, 02:19:00 pm »
Zojuist gesignaleerd: een honingbijtje op het forum!

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
« Reactie #169 Gepost op: maart 26, 2004, 02:21:35 pm »

quote:

op 26 Mar 2004 14:19:00 schreef HaJee:
Zojuist gesignaleerd: een honingbijtje op het forum!
Inderdaad! Het wordt gezellig hier!  :)

honingbijtje

• Ik zal niet sterven, maar leve
    • Bekijk profiel
« Reactie #170 Gepost op: maart 26, 2004, 02:34:35 pm »
zal ik dan ook hier maar even mijn gezoem laten horen?
erg gezellig hier met al die bloemetjes en bijtjes!!!!

Santaarnpaal

• Bekijk profiel
« Reactie #171 Gepost op: maart 26, 2004, 02:42:24 pm »

quote:

op 26 Mar 2004 14:34:35 schreef honingbijtje:
zal ik dan ook hier maar even mijn gezoem laten horen?
erg gezellig hier met al die bloemetjes en bijtjes!!!!
Dadelijk is dit forum nog een wespennest.
Ik heb het licht ook gezien, alleen staat er bij mij een paal onder.

honingbijtje

• Ik zal niet sterven, maar leve
    • Bekijk profiel
« Reactie #172 Gepost op: maart 26, 2004, 04:20:13 pm »
nu je het over een wespennest hebt.....
ik ga de mijne maar eens opruimen en vullen met heerlijke bloemengeur!

lekker burgelijk he???   ;(

Zijnkind

• Bekijk profiel
« Reactie #173 Gepost op: april 02, 2004, 09:43:06 pm »
Het is stil in je weblog, Bum. Druk op de nieuwe werkplek neem ik aan.
Heb je het nieuwe forum al een beetje onder de knie?
Spreuken 16: 3 Vertrouw bij je werk op de HEER, en je plannen zullen slagen.

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #174 Gepost op: april 02, 2004, 11:49:16 pm »
Wel goed natuurlijk dat Bee zo hard werkt. Ik hoorde iets van arbeidsethos van een AiO? (Of ben je een OiO, Bee?).  _/-\o_
« Laatst bewerkt op: april 02, 2004, 11:49:34 pm door Roodkapje »
Maar nu, alzo zegt de HEERE, uw Schepper, o Jakob! en uw Formeerder, o Israël! vrees niet, want Ik heb u verlost; Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. (Jes. 43:1)

HaJee

• Bekijk profiel
« Reactie #175 Gepost op: april 03, 2004, 09:05:07 am »
Volgens mij is ze verdwaald in het Sprookjesbos. Daar heeft ze namelijk wel weer wat ervaringen opgeschreven...
Roodkapje, wijs je Triple B af en toe ook de uitgang?

:w

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
« Reactie #176 Gepost op: april 03, 2004, 10:40:00 am »
Triple B... I like it!  :)

Okee, ja ik heb inderdaad niet heel veel geschreven de laatste tijd wegens drukte op m'n werk en het feit dat ik een nieuwe, heel gezellige werkplek heb. In tegenstelling tot het vorige gebouw zit ik nu heel erg dicht bij de medewerkers van de huisartsopleiding in plaats van tussen de onderzoekers (waar ik er zelf één van ben) en de opleidingsluitjes zijn veel gezelliger dan de onderzoekers. Dat wil dus zeggen dat er gezamelijk wordt koffiegedronken enzo en ik ben nogal een kletskous dus dat vind ik geweldig.

Staat tegenover dat ik wat minder kopjes koffie met websurfen tussendoor heb, natuurlijk  :)

Mijn op meerdere manieren schokkende vrijdagavond

De afgelopen week had Thijs een beetje een dipje, druk op z'n werk, intensief "retraite" gehad met z'n opleidingsgroep, dat wil zeggen video's bekijken van consulten met patienten en dan elkaar feedback geven enzo. Omdat je best close bent met je HAIO groep is dat nogal eerlijke feedback en dat maakt dat soort bijeenkomsten wel heftig. Bovendien waren we van de week allebei erg verkouden, maar Thijs het ergst. Als HAIO krijg je werkelijk ieder kleutervirusje dat er maar rondzwerft en ik dan natuurlijk ook dus we pingpongen wat af met snotneuzen en niezen.

In ieder geval, ik vond dat hij een gezellige relaxte avond had verdiend  :)  dus ik had een tafeltje bij een leuk Cubaans eetcafé gereserveerd (Hemingway's op het Kattendiep - aanradertje, inderdaad HaJee we gaan regelmatig uit eten :Y) ) en daarna kaartjes voor een lachfilm met Eddie Murphy: The Haunted Mansion. Leek me een redelijk slap verhaal met veel sensationele special effects en veel humor, ideaal als opkikkertje dus  :)

http://webcot.free.fr/imagineering/poster/haunted-mansion.jpg

Dit is op zich geen plaatje van die film maar van de attractie in Disneyland op basis waarvan de film gemaakt is. Net als Pirates of the Caribbean trouwens, wat een stuk leukere film is moet ik alvast even kwijt  :)

Zaten we daar bij de Cubaan, met allemaal "fingerfood", een soort caribbeische (??  :? ) tapas, errug lekker: huisgemaakte viskroketjes, bacaloa (gerookte kabeljauw) gebakken banaan, gevulde dadels, pepers met geitenkaas, geweldig, en daar zien we een vriend van ons lopen in een keurig driedelig pak. Hee Ed, zei Thijs, jij hier? Ja, zei Ed, maar ik kan niet met jullie kletsen nu want ik heb het druk, ik ben namelijk ceremoniemeester op de bruiloft van Hans en Marlies, en het feest is straks hier in het bovenzaaltje, dus ik moet een microfoon regelen. Thijs en ik kijken elkaar aan over tafel:  FUUUUUUCK!! Was dat vandaag?! Héélemaal vergeten... En dat dat feest dan precies dáár is, hoe krijgen we het voor elkaar?! De ellende was, we waren alleen uitgenodigd voor de kerkdienst, en niet voor het feest, dus we konden daar ook niet gewoon maar binnenstappen. Zo goed kennen we ze nou óók weer niet. Gelukkig begon het feest om 21.30, en onze film ook, dus we waren weg zonder gegeneerd tegenover het bruidspaar te hoeven staan...  O, o, o.

Nou daarna de film dus, erg gelachen, mega slecht plot, goeie effects, precies goed voor een leuke vrijdagavond. Nog even de stad in voor wat biertjes, niet te lang want Thijs heeft dienst vandaag, toch nog 1.30 geworden  :O  erg gezellig allemaal.

Nou, is dat een goeie update of wat?  :)
« Laatst bewerkt op: april 03, 2004, 11:50:51 am door Bumblebee »

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #177 Gepost op: april 03, 2004, 10:44:57 am »

quote:

HaJee schreef op 03 april 2004 om 09:05:
Volgens mij is ze verdwaald in het Sprookjesbos. Daar heeft ze namelijk wel weer wat ervaringen opgeschreven...
Roodkapje, wijs je Triple B af en toe ook de uitgang?

:w
http://www.big.be/images/producten/uitgang.gif

:+

edit:O, hoeft al niet meer!
« Laatst bewerkt op: april 03, 2004, 10:45:28 am door Roodkapje »

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #178 Gepost op: april 03, 2004, 12:37:50 pm »
Waarom is mijn post verwijderd?  }:|

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
« Reactie #179 Gepost op: april 03, 2004, 12:39:00 pm »
Het deel van m'n verhaal waar je op reageerde was bij nader inzien te persoonlijk.

Lag niet aan jou, maar aan mij, okee?  :)

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #180 Gepost op: april 03, 2004, 12:41:21 pm »
Ok. Ik had zoiets idd zelf ook nooit gepost in m'n weblog. Maar ik ben dan ook geen flapuit.

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
« Reactie #181 Gepost op: april 03, 2004, 12:51:19 pm »
Ja, ik wel (zucht :| )

Tja, zoals je weet vergeet ik wel eens dat dit niet gewoon een dagboek is, maar een openbaar dagboek. Bij het lezen van de reacties dringt het dan ineens in volle hevigheid tot me door, maar dan is het te laat. Dat soort acties zit in m'n karakter ingebed. Misschien ben ik wel niet helemaal de juiste soort persoonlijkheid voor een weblog, gezien het feit dat ik (1) allerlei persoonlijke zaken opschrijf waar ik later spijt van heb en (2) het me ook nog eens aantrek wat anderen er vervolgens van zeggen. Dat zijn twee eigenschappen die je minder geschikt maken voor het delen van je leven met "onbekenden".

Ik zit  dan ook te overwegen om deze blog te (laten) sluiten en eens een tijdje alleen te gaan lurken en hier en daar reageren.   }:|

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
« Reactie #182 Gepost op: april 03, 2004, 12:59:08 pm »
hmm sluiten zou ik wel erg jammer vinden....
maar je kan altijd vragen om dingen te verwijderen hoor :)
Pinkeltjefan

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #183 Gepost op: april 03, 2004, 01:35:30 pm »
Bumblebee, trek je niks aan van vervelende ventjes als ik joh. En als je iets opschrijft waar je later spijt van krijgt is dat toch geen ramp? Het is maar internet.

Zijnkind

• Bekijk profiel
« Reactie #184 Gepost op: april 03, 2004, 02:01:39 pm »

quote:

Bumblebee schreef op 03 april 2004 om 12:51:
Misschien ben ik wel niet helemaal de juiste soort persoonlijkheid voor een weblog, gezien het feit dat ik (1) allerlei persoonlijke zaken opschrijf waar ik later spijt van heb en (2) het me ook nog eens aantrek wat anderen er vervolgens van zeggen. Dat zijn twee eigenschappen die je minder geschikt maken voor het delen van je leven met "onbekenden".
Misschien een idee om iemand met je te laten meelezen voordat je het plaatst? Niet als kinderachtige controle maar positief opbouwend en ter voorkoming van teleurstelling? Zou het wel jammer vinden als je de lurkingBee wordt.
Spreuken 16: 3 Vertrouw bij je werk op de HEER, en je plannen zullen slagen.

Macguinness

• Bekijk profiel
« Reactie #185 Gepost op: april 03, 2004, 02:50:11 pm »

quote:

Precies, dit is een forum, geen kerk.  O-)  :+

Wat is er trouwens weggeëdit ? Ik kan ook niet even fatsoenlijk naar m'n werk gaan of er gebeurd weer iets.

M'n e-mailadres is wel bekend bij de redaktie hier, dusssssss.....  :)

;)

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
« Reactie #186 Gepost op: april 13, 2004, 11:42:16 am »
Paasweekend

Lekker gezeild met Thijs, mijn broer en zijn vriendin op tweede paasdag.
Toen we 's morgens uit het raam keken dachten we: dat wordt niets, bewolkt en windstil... maar in Friesland was het prima weer!

Rondje gemaakt over deze twee meren en de kanalen ertussen (de Fluessen en het Slotermeer) inclusief terrastijd hebben we er van 10.00 tot 18.00 over gedaan...  heerlijk relaxed met het zonnetje en windkracht 3-4.

http://www.friesland.org/karte/k_heeflu.jpg

Nou wil ik eigenlijk wel een foto plaatsen die mijn broer heeft gemaakt met zijn digitale camera maar ik weet niet hoe dat moet. Wie wel?  :)

Scholasticus

• Bekijk profiel
« Reactie #187 Gepost op: april 13, 2004, 11:58:04 am »

quote:

Nanne van 2.05 m?

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
« Reactie #188 Gepost op: april 13, 2004, 12:03:14 pm »

quote:

Jazeker, ik heb er maar één  :)

Dat je dat nog weet!   d:)b   Of ken je hem soms?
« Laatst bewerkt op: april 13, 2004, 12:03:43 pm door Bumblebee »

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #189 Gepost op: april 13, 2004, 12:37:33 pm »
Je moet even webspace regelen, bijvoorbeeld bij www.members.lycos.nl. Na de registratieprocedure krijg je een mail met daarin je ftp-adres, username en wachtwoord. Met een ftp-programma (zijn vaak freeware, bijvoorbeeld op www.download.com kun je jouw plaatjes op je server zetten. Wel erom denken dat alles met kleine letters moet. Vanaf dit forum kun je ernaartoe linken. :)
Ik ben wel op MSN, dus... ik kan je ook wel online helpen als dat moet.

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
« Reactie #190 Gepost op: april 13, 2004, 12:40:13 pm »
Ach, zo belangrijk is het ook weer niet... ik heb net bedacht dat iedereen toch wel weet hoe een Valk eruit ziet.

Dat Thijs erin zit is voor MIJ wel een enorme aanvulling maar anderen niet echt denk ik!  ;)  ;)  ;)

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #191 Gepost op: april 13, 2004, 12:47:20 pm »
Wat dacht je van MIJ dan?

Scholasticus

• Bekijk profiel
« Reactie #192 Gepost op: april 13, 2004, 01:29:49 pm »

quote:

Bumblebee schreef op 13 april 2004 om 12:03:
[...]
Dat je dat nog weet!   d:)b   Of ken je hem soms?
Nee, ik vind het leuk om dat soort dingen te onthouden, en ik heb snel de voorgaande pagina's van dit topic nog doorgebladerd.

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #193 Gepost op: april 13, 2004, 01:32:44 pm »
He BBB ik ben wel blij dat je weer blogt. Ik vond het forum best saai worden zonder berichtjes uit Dé Korf. ;)

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
« Reactie #194 Gepost op: april 13, 2004, 05:22:24 pm »

quote:

[message=101554,noline]Bumblebee schreef op 13 april 2004 om
Nou wil ik eigenlijk wel een foto plaatsen die mijn broer heeft gemaakt met zijn digitale camera maar ik weet niet hoe dat moet. Wie wel?  :)
Sta jij er ook op?  ;)  :+

dingo

• Bekijk profiel
« Reactie #195 Gepost op: april 13, 2004, 05:52:54 pm »

quote:

Bumblebee schreef op 13 april 2004 om 11:42:
[...]
Als je 'm naar mij mailt maak ik 'm beschikbaar op mijn webstekkie bij Lycos.

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #196 Gepost op: april 13, 2004, 06:36:52 pm »
Ook heel handig voor dit soort dingetjes is de webruimte bij PicServer: http://picserver.student.utwente.nl/. Even registreren en je kunt allerlei fotootjes redelijk anoniem kwijt. :)

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
« Reactie #197 Gepost op: april 19, 2004, 02:04:22 pm »
Hier foto's van mij en Thijs (met dank aan Does  d:)b  Dingo, jouw aanbod was ook zeer gewaardeerd maar je bent iets minder vaak online  :+  )

quote:

Does
Onderschriften mag jezelf allemaal doen Bee. Ik vind de foto's leuk! d:)b
Bij deze, en bedankt!  :w
« Laatst bewerkt op: april 20, 2004, 01:36:42 pm door Bumblebee »

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
« Reactie #198 Gepost op: april 19, 2004, 02:05:25 pm »
O, en Joes, "die kerel" is dus mijn man  ;)  en die is hier 1 keer geweest, als "Mr. Nail" maar hij vindt forummen niet zo heel leuk geloof ik...

Trouwens, in dat andere topic waren ze veel kleiner...  :/
« Laatst bewerkt op: april 19, 2004, 02:05:55 pm door Bumblebee »

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #199 Gepost op: april 19, 2004, 02:15:49 pm »
Daar gaat je anonimiteit...