quote:
op 15 Mar 2004 11:13:03 schreef bart1984:ach wat zielig. Omdat ik kritiek heb is mijn link verwijderd.
www.satanisme.nl
Dit staat o.a op bovenstaande site.
De fundie spreekt over liefde wanneer hij die helemaal niet voelt. Het woord liefde is nergens zo verkracht als in het christendom. De liefde van de christen is een verheven moralistisch vingertje vanaf de hoge pilaar van zijn rechtvaardigheid, vermomd als. De christen begaat NEWSPEAK. Helaas weten te velen ook niet wat Newspeak is; dit komt uit het boek 1984 van George Orwell en de grondregels hiervan luiden:
WAR IS PEACE!
FREEDOM IS SLAVERY!
IGNORANCE IS STRENGTH!
De christen spreekt over liefde wanneer hij haat bedoelt, maar omdat hij niet mag haten [zonde!] en al te snel zijn hemel verspeelt, noemt hij zijn haat liefde en schuift de eindverantwoording af naar zijn god.
Dit is niet slechts hypocriet; het is bijna schizofreen.
De christen staat te allen tijde in zijn moreel verheven gelijk. Er is maar 1 waarheid voor hem. HOE hij die waarheid aan de heidenen overbrengt is om het even: DAT hij het moet doen, is zijn heilige plicht, zijn Jihad.
De christen zegt dus: ik veroordeel de zonde maar heb de zondaar lief.
Dat is bullshit. Hij verafschuwt de zondaar die doet wat hij niet mag, maar hij mag mij niet verafschuwen, dus noemt hij zijn afschuw liefde en splitst mij uiteen in "zonde" en "zondaar". Dat IK noch het begrip zonde, noch het begrip zondaar aanvaard, is de christen slechts een bewijs van zijn gelijk.
De fundie is bovendien uiterst bedreven in het vinden van overtredingen tegen de heilige voorschriften. Ik denk dat iedereen weet hoezeer de christenen ageren tegen de overdaad aan geweld en seks op televisie.
Misschien hebben jullie OOK, net als ik, met de afstandsbediening in de hand hoopvol zitten zappen op zoek naar wat die christenen dan in godesnaam allemaal waarnemen - en het evenmin als ik, gevonden.
Ik verbaas me keer op keer over de perverse geest van de christenen die seks en geweld zien waar deze niet zijn. Ik denk persoonlijk dat dit een gevolg is van het benoemen van de menselijke driften tot 'zonde' en het trachten deze natuurlijk driften te onderdrukken.
Dit zou allemaal niet zo'n punt zijn als de fundies zich beperkten tot hun eigen kleine wereldje en de rest met rust lieten. Maar dat MOGEN ze niet. Net zomin als de Islamieten. Ze hebben een heilige opdracht en de uitvoering daarvan is mede bepalend voor hun plaats in hun hemel.
Dus ze laten anderen niet met rust.
Met name de evangelische christenen, die het meest aan de weg timmeren om discipelen voor de here te ronselen uit de groepen der heidenen en andere verloren zielen, hebben hun methodes om die ongelovigen te overtuigen van hun waarheid verfijnd tot in de kleinste details. Zo enorm dat de heidenen het niet herkennen wanneer ze het tegenkomen. De evangelischen passen hun taal, kleding, werkwijze en benadering aan aan de doelgroep die ze voor zich hebben. Ze spreken jouw taal, maar ze zeggen iets heel anders. Ze zijn als roofdieren die weten welke dieren in de kudde zwak zijn. Ze ruiken hun prooi.
Het is de fundies an sich niet kwalijk te nemen dat ze zijn wat ze zijn. Ze zijn zelf het product van hersenspoeling. Ze geloven in wat ze zeggen. Dat maakt ze juist zo hardnekkig en in zekere zin gevaarlijk. Ze WETEN niet wat ze doen.
Preaching love with words of hate - preaching hate with words of love.
Ik kan alleen maar zeggen: KEN UW VIJAND.