Auteur Topic: Kan Shakira wel of niet?  (gelezen 5029 keer)

priemjohannes

• Lectori Salutem
    • Bekijk profiel
Kan Shakira wel of niet?
« Reactie #50 Gepost op: april 24, 2003, 09:23:04 pm »

quote:

op 24 Apr 2003 20:04:36 schreef izzewizze: De discussie over de achtste dag is al eerder in dit topic gevoerd.
Nou ja discussie, neem me niet kwalijk ik had niet opgemerkt dat jij daarover al een stukje uit Elsevier had geplaatst. Je zal wel begrijpen waarom mijn belangstelling niet uitgaat naar Shakira en de komende dvd. Mij is onduidelijk wat Shakira in "Octavo da" bijdraagt aan het beter verstaan van Gods woord. Ze houdt met dit lied eerder een lachspiegel voor, dan een spiegel. De bedoeling is misschien wel goed, maar de tekst van het lied de outfit en act passen er niet bij.
« Laatst bewerkt op: juli 05, 2003, 08:33:06 pm door priemjohannes »
de liefde kwetst niemands gevoel

Miss_Kausalaya

• ***Punk WiLL NeVer Die***
    • Bekijk profiel
Kan Shakira wel of niet?
« Reactie #51 Gepost op: augustus 29, 2003, 08:16:52 pm »
waarom kan Shakira in hemelsnaam niet??Waarom doet iedereen zo moeilijk over haar?Het is ook niet mijn type, maar zo erg is ze toch niet?
Ze zingt goed enz! Leuke liedjes...
Dan kun je van elke zanger of zangeres wel iets bedenken wat nie kan enz.
Beetje overdreven ,vind ik sorry!
***Punk WiLL NeVer Die***

bart1984

• Bekijk profiel
Kan Shakira wel of niet?
« Reactie #52 Gepost op: maart 15, 2004, 11:35:46 am »
ik ben er niet echt op tegen maar het is mijn muziek niet. ik word alleen een beetje gek van als die overversexte clips op tv. Verzin eens wat orgineels

NBABE

• re-birth
    • Bekijk profiel
Kan Shakira wel of niet?
« Reactie #53 Gepost op: maart 15, 2004, 12:47:56 pm »
Shakira heet na mijn  mening een speciaale stem , maar niet perce 1 met vet techniek ofzo...

Houd er zelf niet van, ach kan de over zeggen, dont atvertise if your not for sale!, das een uitspraak van Kent Howand, en daar sluit ik me bij aan!!... ha

ciau ciau
At his feed we cant pretend
So just come as you were mend!

I was not made for this earth,
My scream is for a re-birth