Auteur Topic: The Passion of the Christ deel II  (gelezen 21155 keer)

tikvah

• Bekijk profiel
The Passion of the Christ deel II
« Reactie #100 Gepost op: maart 29, 2004, 01:17:50 am »
euh Bela,

Kun je me even zeggen waar ik dat heb gezegd? Ik kan het effe niet vinden dus weet ik niet wat je bedoelt. Als ik het gezegd heb dan bedoelde ik het misschien zo:

- Kijk de film is er, het is een feit, ik kan wel alleen aan iedereen info geven waarom het niet klopt. Maar eigenlijk moet ik er misschien mijn voordeel mee doen dat de film draait. Daarmee bedoel ik in de zin van dat er niet-christenen om mij heen na toegaan en ik dus goed moetn nadenken wat ik tegen hen kan  gaan zeggen. Ook al vind ik het jammer dat het na aanleiding van deze fil moet
- Er zijn natuurlijk ook berichten van bekeringen. Dit zijn misschien niet op goede grond gebaseerd. Maar dat wil niet per se zeggen dat de mensen niet echt geloven nu.

Mijn andere gevoel is overheersend: Nee, tegen the Passion, Ja Tegen de Bijbel

Priscilla, inderdaad je hebt gelijk, toch goed dat geelhoed weer even genoemd is

Els

• Bekijk profiel
« Reactie #101 Gepost op: maart 29, 2004, 06:07:31 am »

quote:

op 28 Mar 2004 20:04:51 schreef bela:
Tikvah,

je schrijft dat je er dubbele gevoelens aan over hebt gehouden. In watvoor opzicht dubbele gevoelens en wil je die met ons delen?
Dat schreef Push.

Jan W

• Moderator Muziek
  • mail to: redactie@forum.gkv.nl
    • Bekijk profiel
« Reactie #102 Gepost op: maart 29, 2004, 08:50:39 am »
Op teletekst verscheen afgelopen vrijdag onderstaand bericht:

quote:

Een 21-jarige Amerikaan die afgelopen januari zijn zwangere ex-vriendin had vermoord is naar de politie gestapt en heeft zichzelf aangegeven. Vanwaar deze spontane wroeging, horen wij u denken.
De 21 jarige Dan Leach had de moord zo geënsceneerd dat het op zelfmoord leek. En hij leek er mee weg te komen totdat hij op het idee kwam de nieuwste film van Mel Gibson, The Passion of Christ te gaan bekijken.
Volgens een politiewoordvoerder kreeg Leach last van zijn geweten na het zien van de Jezusfilm die omstreden is omdat er bloedige , kruisigingscènes in te zien zijn. Tja...
Met vriendelijke groeten,

Jan Wietsma, Zwolle

Priscilla en Aquila

• Hero Member
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
« Reactie #103 Gepost op: maart 29, 2004, 09:45:33 am »
Zo hoorde ik een keer dat iemand vertelde dat hij was bekeerd tijdens een preek van een moderne vrijzinnige dominee. Daar was hij eigenlijk verbaasd over.
God is wel in staat er doorheen te werken. Maar dat zegt niets over of die dominee nu goed bezig is....... Of dat die film wel oke is.....
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
« Reactie #104 Gepost op: maart 29, 2004, 12:48:25 pm »
Op Cinema.nl staat een heel aardig verhaal over Mel Gibson en een pagina met info over de film.

Jan W

• Moderator Muziek
  • mail to: redactie@forum.gkv.nl
    • Bekijk profiel
« Reactie #105 Gepost op: maart 29, 2004, 01:04:02 pm »
Op de site van het reformatorisch dagblad staat deze bijdrage
Met vriendelijke groeten,

Jan Wietsma, Zwolle

Marnix

• Bekijk profiel
« Reactie #106 Gepost op: maart 29, 2004, 03:21:59 pm »

quote:

op 28 Mar 2004 21:13:10 schreef P. Strootman:
Push,

Wij, niet-Joden, hebben eigenlijk niets te maken met het verhaal van het lichamelijk lijden en sterven van Jezus. Wie veronderstelt, dat hij deze gruwel moet geloven om behouden te worden, maakt een zeer grote vergissing. Ook schrijft hij eigenschappen toe aan God, die die wij gewoonlijk aan moordenaars toeschrijven.
Piet Strootman

Beste Piet.... als het puur om het geestelijke lijden ging en niet om het lichamelijke lijden, waarom koos God er dan voor om Hem aan een kruis te laten sterven, waarom zo'n zware dood als dat toch niet uitmaakte?

Jezus moest de beker waar Hij het zelf in Gethsemane over had tot op de bodem leegdrinken... misschien was het lichamelijke lijden maar een kleine slok van die beker... maar die slok mocht Hij er niet in laten zitten.

JanW, mooi om te zien hoe dat artikel afsluit. Laten we bidden voor de mensen die komende weken deze film gaan zien en daardoor over God horen.

Gisteren werd er bij ons in de kerk voor die mensen gebeden... We zijn hier allemaal druk met discussieren... de een vindt de film wel kunnen, de ander niet. Maar die film komt sowieso en mensen gaan die film kijken. Zullen we voor die mensen bidden? Dat is wel het minste wat we kunnen doen denk ik.
« Laatst bewerkt op: maart 29, 2004, 03:28:54 pm door Marnix »
In nothing is the power of the dark lord more clearly shown than in the estrangement that devides all those who still oppose him - Tolkien

tikvah

• Bekijk profiel
« Reactie #107 Gepost op: maart 29, 2004, 04:11:23 pm »
Je kunt toch dingen onderzoeken en toetsen en mensen informeren over wat je weet. Maar dat wil niet zeggen dat je niet bid voor de mensen die er heen gaan. Dat hoeft elkaar niet te snijden.

Ik ben zelf zeer fel tegen de film. Maar ik ben ook realistisch genoeg om te weten dat hij gedraaid wordt en bid dan ook. Maar wil ook samen met andere kerkleden evangelisatie gaan doen. Dat is echter iets anders dan zelf massaal vanuit de kerken ook naar de film te gaan

Marnix

• Bekijk profiel
« Reactie #108 Gepost op: maart 30, 2004, 12:06:49 am »
Weet ik Tikvah. Je kunt fel tegen de film zijn en toch voor de mensen die gaan kijken gaan bidden. Dat hoop ik, dat niet alleen de voorstanders dat doen, maar ook de tegenstanders.

Mijn opmerking moest dan oko een beetje persoonlijk zijn. Iedereen die voor of tegen de film is... hebben jullie al gebeden voor de bezoekers?

Oh zie dit trouwens niet als een aanval of zo... Zo van: Loop niet te zeuren maar ga bidden... Nee gebed is gewoon ontzettend belangrijk, helemaal voor die mensen die die film gaan kijken, want ze leren dan toch over God. Misschien kan ik mijn vraag wat beter formuleren:

Zouden jullie allemaal alsjeblieft in je komende gebed voor deze mensen willen bidden?
In nothing is the power of the dark lord more clearly shown than in the estrangement that devides all those who still oppose him - Tolkien

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #109 Gepost op: maart 31, 2004, 07:32:56 pm »
Voor wat tegenwicht voor mijn vorige geciteerde artikeltje:

'Passion of the Christ' leidt tot bekentenis

quote:

Een 41-jarige man uit Noorwegen heeft afgelopen weekeinde een bekentenis afgelegd na het zien van de film 'The Passion of the Christ'. De man bekende tegenover de politie van Oslo dat hij in 1994 en 1995 aanslagen had gepleegd op 'Blitz House', een clubhuis van een linkse jongerenbeweging in de Noorse hoofdstad. Bij deze aanslagen raakte niemand gewond.

Johnny Olsen, een neo-nazi die als tiener een moord pleegde en daar twaalf jaar voor heeft gezeten, verklaarde dat de film van Mel Gibson hem er toe had bewogen de aanslagen toe te geven. Bij zijn voorgeleiding zei hij met verstikte stem "Jezus leeft" en "Ik wend me af van mijn verleden en het neonazidom."

Olsen is niet de enige die na het zien van de film een bekentenis aflegde. De 21-jarige Dan Leach uit Texas bekende onlangs in januari zijn vriendin te hebben vermoord. De politie ging ervan uit dat de vrouw zelfmoord had gepleegd.
[Prediker 7:29]

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #110 Gepost op: maart 31, 2004, 07:37:15 pm »
Schijnt 70 miljoen dollar al hebben opgebracht op dit moment.
Live vanuit de luie stoel

Joeri

• love me for i am not loveable.
    • Bekijk profiel
« Reactie #111 Gepost op: maart 31, 2004, 07:44:24 pm »
Waarschuwing van de beheerders:
doe dit linkje maar niet

check it out
« Laatst bewerkt op: april 01, 2004, 09:44:05 am door Wybo »
Als iemand bidtijd over hebt, bid dan dat die enorme angst en droefheid en leugens van satan weggaan, dat ik een wezen van liefde,blijdschap en waarheid moge worden. geef me kansen god vergeef me. ik dank je.

vaneccles

• Bekijk profiel
« Reactie #112 Gepost op: maart 31, 2004, 09:28:05 pm »
Citaat
Doarseveld schreef op 28 maart 2004 @ 22:37:
[. Ik heb nog nooit gehoord dat een dominee begon met de woorden: ik breng u het evangelie naar Mell Gibson.[/quote

8) !!!!

Sarah

• Bekijk profiel
Vrijgemaakt :D (Rom. 8:2)

Sarah

• Bekijk profiel
« Reactie #114 Gepost op: april 01, 2004, 01:55:09 pm »

quote:

Oh ik zie dat deze link van Geelhoed al eens aangehaald is.

Idd een 'must read'

zidane

• Komt er eerlijk voor uit!
    • Bekijk profiel
« Reactie #115 Gepost op: april 01, 2004, 08:59:09 pm »
ik ga eind april met een aantal alpha mensen.
Ik ben benieuwd.
Doe maar gewoon....dan doe je al gek genoeg!

Zwever

• Naar Azië gevlogen
    • Bekijk profiel
« Reactie #116 Gepost op: april 02, 2004, 11:12:16 am »
En ik ben net gevraagd om 'nazorg' te doen bij deze film.

Moet ik die film eerst nog wel zien, eigenlijk. En ik vraag me af of de EO-nazorg hier niet beter in is...

Maar toch, het is in ieder geval een positieve benadering en wie weet wat eruit voort vloeit.
Mission = finding out what God is doing, and joining in!

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
« Reactie #117 Gepost op: april 03, 2004, 08:55:42 pm »
Ik heb The Passion of the Christ nu ook gezien. Afgelopen donderdag heb ik hem gezien, in een speciale voorstelling voor een stuk of 100 mensen uit kerken/gemeentes uit Veenendaal die 'nazorg' gaan doen bij de film (dat wil zeggen: een luisterend oor bieden aan mensen die verder willen praten of hun hart willen luchten na de film).
Ik moet zeggen: ik ben er diep van onder de indruk. De film is zwaar heftig met heel veel bloederige details, maar de Bijbelse lijn wordt grotendeels goed gevolgd. Verschillende mensen heb ik een traantje (of meer) zien wegpinken tijdens de film. De stilte na afloop was veelzeggend. Een ding weet ik in ieder geval zeker: ik zal nooit meer op dezelfde manier Goede Vrijdag/Pasen en ook het Avondmaal vieren.
De film is inderdaad absoluut geen compleet aanbod en uitleg van het evangelie, maar de film is zo indrukwekkend dat het bijna niet anders kan of je wilt méér weten van die Jezus waar de film over gaat. Bid alsjeblieft voor alle mensen die erheen gaan! Het is ook heel opvallend hoeveel ruimte bioscopen bieden aan het bekendmaken van nazorg of van websites waar je terechtkan.
« Laatst bewerkt op: april 03, 2004, 08:57:48 pm door Mezzamorpheus »

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #118 Gepost op: april 03, 2004, 09:14:13 pm »
Word een grote hit heb ik het idee.

Mezza: Leuk icoon! ;)
Live vanuit de luie stoel

Sarah

• Bekijk profiel
« Reactie #119 Gepost op: april 04, 2004, 12:27:13 am »
Wat men ook zegt ik kán er gewoon niet zo positief over zijn :/

Ik weet dat God wil dat iedereen tot bekering komt, en dat God goed is. Maar die film... Kwou dat 'ie nooit was uitgekomen. Kben twistziek.  :|

Marnix

• Bekijk profiel
« Reactie #120 Gepost op: april 04, 2004, 12:54:08 pm »
Tja komt dat niet vanuit een teleurstelling, dat wat je ook zegt, veel mensen toch niet anti zijn? Dat jij er niet positief over bent kan ik me voorstellen... maar accepteer gewoon dat anderen dat wel zijn, en probeer ze niet van je gelijk te overtuigen :)

Liefs,

Sarah

• Bekijk profiel
« Reactie #121 Gepost op: april 04, 2004, 01:36:23 pm »
Kgeef mn reactie wel op msn  O-)
« Laatst bewerkt op: april 04, 2004, 01:37:21 pm door Sarah »

Marnix

• Bekijk profiel
« Reactie #122 Gepost op: april 04, 2004, 04:05:09 pm »
dank je, een vriendin van me was  enorm onder de indruk van de film, en haar ongelovige vriend ook heel erg hoorde ik vandaag.

Sarah

• Bekijk profiel
« Reactie #123 Gepost op: april 04, 2004, 05:24:41 pm »

quote:

Marnix schreef op 04 april 2004 om 16:05:
dank je, een vriendin van me was  enorm onder de indruk van de film, en haar ongelovige vriend ook heel erg hoorde ik vandaag.
tsjah er waren mensen zelfs zo van onder de indruk dat ze terplekke dood neervielen.

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #124 Gepost op: april 04, 2004, 05:26:05 pm »

quote:

Sarah schreef op 04 april 2004 om 17:24:
[...]

tsjah er waren mensen zelfs zo van onder de indruk dat ze terplekke dood neervielen.

Dat weren er voor zover ik weet maar twee en beide hadden al andere lichamelijke klachten waardoor het dus niet met honderd procent zekerheid is te zeggen dat hun dood door de film is gekomen.
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #125 Gepost op: april 04, 2004, 05:36:28 pm »
Misschien leuk om een inventarisatie te houden. Wie gaat wel naar deze film en wie niet?

Gaat wel naar Passion

Gaat niet naar Passion

Pleun
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
« Reactie #126 Gepost op: april 04, 2004, 05:42:45 pm »
Is wel naar de Passion geweest. Zie post hierboven.

marijma

• Bekijk profiel
« Reactie #127 Gepost op: april 04, 2004, 05:53:46 pm »
is ook al naar de Passion geweest, zie hierboven :)
Probeer niet perfect te zijn, maar probeer zo perfect mogelijk jezelf te zijn!

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #128 Gepost op: april 04, 2004, 06:04:38 pm »
Misschien leuk om een inventarisatie te houden. Wie gaat wel naar deze film en wie niet?

Gaat wel naar Passion/ is al geweest

Mezza
Marijma

Gaat niet naar Passion

Pleun
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Sarah

• Bekijk profiel
« Reactie #129 Gepost op: april 04, 2004, 06:10:21 pm »
Wat denk je zelf?

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #130 Gepost op: april 04, 2004, 06:15:16 pm »

Mezza
Marijma

Gaat niet naar Passion

Pleun
Sarah

;)

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
« Reactie #131 Gepost op: april 04, 2004, 06:20:27 pm »
Ik ga ws niet naar de bios maar niet uit principiele overwegingen. (heel misschien als ik straks een rijbewijs en een auto heb, maar dat zien we dan wel weer ;) )

Maar ik ga hem zeker wel op dvd bekijken.
Pinkeltjefan

marijma

• Bekijk profiel
« Reactie #132 Gepost op: april 04, 2004, 06:26:34 pm »
Ik heb the passion dus ook pas gezien.
Ik vond em wel mooi...maar ik denk dat ik er teveel van verwachtte door al die informatie vooraf. Hij is heel indrukwekkend maar ik vond het ook lang...of ligt dat nou aan mij? Sommige scénes duurden gewoon wat te lang vond ik. Voor de rest is het een prima evangelisatiefilm en je kan er hele discussies over hebben. Vooral omdat die commercieel is, en iedereen er naar toe kan gaan, vooral na al die ophef.

dingo

• Bekijk profiel
« Reactie #133 Gepost op: april 04, 2004, 06:56:10 pm »

Mezza
Marijma

Gaat niet naar Passion

Pleun
Sarah
Dingo

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
« Reactie #134 Gepost op: april 04, 2004, 07:05:02 pm »

Mezza
Marijma
Bumblebee en Thijs (met bijbelkring zaterdag a.s.)

Gaat niet naar Passion

Pleun
Sarah
Dingo
Bombus terrestris Reginae

Pugna

• Bekijk profiel
« Reactie #135 Gepost op: april 04, 2004, 07:46:30 pm »

Mezza
Marijma
Bumblebee en Thijs (met bijbelkring zaterdag a.s.)

Gaat niet naar Passion

Pleun
Sarah
Dingo
Pugna
Zo is het dan niet desgenen, die wil, noch desgenen, die loopt, maar des ontfermenden Gods. (Rom 9:16)

Mart

• Bekijk profiel
« Reactie #136 Gepost op: april 04, 2004, 08:01:46 pm »
ik ga wschijnlijk wel.

Pulpeet

• Bekijk profiel
« Reactie #137 Gepost op: april 04, 2004, 08:09:06 pm »
niet.
Ik heb er wel over gedacht, maar ik heb toch besloten hem niet te willen zien. Ik ben tevreden met het beeld van Jezus dat ik heb. En zo'n filmillusie zou dat alleen maar op een vervelende manier kunnen verstoren.

Santaarnpaal

• Bekijk profiel
« Reactie #138 Gepost op: april 04, 2004, 08:17:29 pm »

quote:

Pulpeet schreef op 04 april 2004 om 20:09:

Ik ben tevreden met het beeld van Jezus dat ik heb. En zo'n filmillusie zou dat alleen maar op een vervelende manier kunnen verstoren.
Hier heb ik niets aan toe te voegen. Sowieso hou ik niet van Jezusfilms.  Ik ga er dus niet heen.
Ik heb het licht ook gezien, alleen staat er bij mij een paal onder.

Merwekade

• Laat uw licht schijnen
    • Bekijk profiel
« Reactie #139 Gepost op: april 04, 2004, 10:57:47 pm »
Ga niet naar de Passion

porcupine

• Bekijk profiel
« Reactie #140 Gepost op: april 04, 2004, 11:26:25 pm »
Ook niet, omdat ik geen goed onderscheid kan maken tussen 'het is maar een film' en 'een waarheids/bijbelgetrouwe weergave van...'. Misschien bestaat dat onderscheid niet, maar dat maakt het alleen nog maar complexer.
« Laatst bewerkt op: april 05, 2004, 12:06:55 am door porcupine »

Zwever

• Naar Azië gevlogen
    • Bekijk profiel
« Reactie #141 Gepost op: april 04, 2004, 11:36:30 pm »
Misschien is het nog wat interessanter als je weet wie er uit principe niet heen gaat - en wie wel.

De mensen die er "gewoon" niet heen gaan - geen zin, tijd of geld - vormen toch bij elke film de allergrootste groep.

Ik ga trouwens waarschijnlijk wel.
Mission = finding out what God is doing, and joining in!

Marnix

• Bekijk profiel
« Reactie #142 Gepost op: april 05, 2004, 12:03:52 am »
Ik ga wel, misschien met een ongelovige vriendin.

Ik ga denk ik donderdag, als voorbereiding op Goede Vrijdag.

Doarsie

• Wijze uit 't oosten
    • Bekijk profiel
« Reactie #143 Gepost op: april 05, 2004, 12:16:39 am »
Ik hoor/lees nogal eens dat het men 'onder de indruk van de film is' . Best leuk natuurlijk maar is het niet de bedoeling dat we onder de indruk zijn van Jezus Christus? Ik krijg steeds meer het gevoel dat the Passion een uitgebreide documentaire is over de kruisiging die zo'n 2000 jaar geleden vrij 'normaal' was. Ik was ook wel onder de indruk van Chindlers list, Maar dat wil nog niet zeggen dat ik Chindler ben gaan aanbidden.

Ik denk niet dat ik de the Passion of the Christ in de bios ga zien.  Maar dat is meer om practische reden.
« Laatst bewerkt op: april 05, 2004, 12:16:50 am door Doarsie »

Hiedeen

• Bekijk profiel
« Reactie #144 Gepost op: april 05, 2004, 12:43:22 pm »
Ik ga wel.

Marnix

• Bekijk profiel
« Reactie #145 Gepost op: april 05, 2004, 02:17:52 pm »
Een ongelovige was erg onder de indruk. Dat kan tot gevolg hebben dat die persoon zich meer in Jezus gaat verdiepen, in de bijbel gaat lezen en misschien Hem echt leert kennen.

Als ik ergens van onder de indruk ben wil ik daar graag wel meer over weten.

marijma

• Bekijk profiel
« Reactie #146 Gepost op: april 05, 2004, 02:28:21 pm »

quote:

Marnix schreef op 05 april 2004 om 14:17:
Een ongelovige was erg onder de indruk. Dat kan tot gevolg hebben dat die persoon zich meer in Jezus gaat verdiepen, in de bijbel gaat lezen en misschien Hem echt leert kennen.

Als ik ergens van onder de indruk ben wil ik daar graag wel meer over weten.

Ja precies, daar kan ik helemaal mee eens zijn. En daar erbij....we leven niet meer in een leescultuur....maar meer in een kijkcultuur!
Veel mensen zijn niet echt meer bereid om veel moeite te nemen om dan maar te lezen over Jezus en ik denk dat deze film een hele grote doelgroep zou kunnen bereiken.
Dat wil niet zeggen dat iedereen het direct gaat aannemen maar het is wel een hele directe vorm om het evangelie te vertellen , die bovendien precies in deze tijd past.
« Laatst bewerkt op: april 05, 2004, 02:29:05 pm door marijma »

Sarah

• Bekijk profiel
« Reactie #147 Gepost op: april 05, 2004, 02:35:50 pm »
Het gaat niet om lezen of kijken.

In Handelingen kwamen mensen ook tot geloof tijdens (na?) verkondiging van het Woord.

God's Geest doet het werk.

Maarja besides that... Ik hou gewoon niet van films :D daarom ga ik niet. Maar m'n beste vriendin van vroeger wil erheen, misschien moet ik er maar eens over na gaan denken om ook wat nazorg te gaan verlenen... hehe

Mientje

• Hero Member
  • Hij is opgestaan !
    • Bekijk profiel
« Reactie #148 Gepost op: april 05, 2004, 03:06:52 pm »
Heb gisteravond de film gezien op D.V.D.
Nou geloof ik zelf, dat de schokkende beelden op zo.n klein scherm minder hard over komen dat op zo.n levensgroot beeld in de bios.

Ten eerste was het erg storend dat het engelse onderschrift letterlijk vertaald was, dus steenkoolengels, dit was gedaan om niets van de org. tekst verloren te laten gaan.
Ik weet niet of dat met de ned. tekst ook het geval is.

De zweepslagen waren inderdaad erg bloederig en ik vond het te lang aanhouden, ik vond het wat overdreven, maar als je ziet wat haat in het huidige Irak doet, kan dit ook wel waarheidsgetrouw zijn.

Ik was ook de film doorlopend aan het controleren op bijbelgetrouwheid.
Je moet wel het bijbelgedeelte goed kennen, wil je soms begrijpen wat er uitgebeeld wordt, en ik weet niet hoe dat bij een ongelovige overkomt.

Al met al viel hij mij wat tegen, na wat ik er over hoorde, dat je b.v. een andere kijk op Jezus zou krijgen, dat had ik niet, het bleef voor mij een film.
Wees blij in de Heer en zingt verheugd, Amen, Halleluja !

lonneke

• Bekijk profiel
« Reactie #149 Gepost op: april 05, 2004, 03:22:48 pm »
Ik ga ook niet.