Nou de kerkdienst van afgelopen zondag kwam anders een aardig eind

Ik heb dus belijdenis gedaan! Het was echt heel gaaf, boven verwachting mag ik wel zeggen. Er bleek ineens heel veel familie te komen, plus nog een paar vrienden die ik nog niet eens had uitgenodigd. Dat was nog eens een verrassing, echt gaaf!
Op die paasmorgen heb ik dus eerst een getuigenis gegeven, a.d. hand van Jesaja 6, een beeld van de troon van God en Zijn ontzettende grootsheid. Het ging erover dat ik me vergeven weet van zonden, én dat ik me gezonden weet en brutaal mag zijn. We hoeven niet weg te duiken maar mogen spreken tegenover zo'n geweldig grote God.
Belijdenis doen zelf was ook wel apart. Ik was dus helemaal alleen om belijdenis te doen en stond eigenlijk pal naast de dominee. Lastig als iemand dan zo'n formulier voor gaat lezen, weet je niet waar je heen moet kijken

Reacties na de dienst waren heel gaaf, héél veel handjes geschud en de meesten waren heel oprecht in hun felicitatie, dat kon je wel merken. Daarna met de familie nog een poosje doorgebracht, 's avonds kwamen allemaal vrienden. Het grappige is dat ik de dominee en m'n ouderling ook zo'n beetje tot mijn vrienden kan rekenen, zo goed kan ik met ze opschieten. Maarja die dominee is ook nog maar 32 jaar, en ik bijna 23, dus er zit nog niet zo'n "gat" tussen

Zo, dus dit was weer even mijn positieve reactie.

[off-topic]hmmm dit kan geloof ik beter in een weblog

[/off-topic]