Auteur Topic: Weblog van Izzewizze: januari 2004 --> nnb  (gelezen 10057 keer)

izzewizze

• Reageren? izzewizze@planet.nl
    • Bekijk profiel
Weblog van Izzewizze: januari 2004 --> nnb
« Reactie #50 Gepost op: april 18, 2004, 07:28:25 pm »
http://www.sugababes.com/images/gallery/large/13.jpg

Sugababes
Het was niet groots aangekondigd een concert van de Sugababes. Maar toen ik op een zaterdag weer eens aan het snuffelen was op OnStage zag ik dat het concert van de Sugababes in de voorverkoop was gegaan. Ze zouden optreden in Paradiso te Amsterdam dus meteen kaartjes besteld via Ticketservice. Dat de Sugababes populair zijn bleek een paar dagen later toen bleek dat het concert al uitverkocht was. Wat dat betreft hadden de Sugababes net zo goed de Heineken Music Hall vol kunnen krijgen en misschien was dat ook wel beter geweest. Maar daarover later meer. De Sugababes zijn een van de weinige mainstreamvrouwengroepjes die ik wel goed vind. Ze zijn lekker ongecompliceerd zien er best aardig uit, maar het is hun duidelijk niet te doen om hun uiterlijk. Dat bleek ook afgelopen woensdag toen de dames gewoon in hun spijkerbroek met t-shirtje of anderszins optraden. Om ongeveer 20.45 begon het concert ondersteund door een echte band met het nummer "Freak like me" daarna snel door "Overload" en zo werden diverse nummers uit hun reportoire van de drie cd's die ze inmiddels hebben gemaakt ten gehore gebracht. Maar Paradiso was eigenlijk een maatje te klein, het geluid kon niet goed weg en klonk daardoor bij 'tijd en wijle' enigszins overstuurd, en dat was jammer. Want ze kunnen best wel zingen deze jonge twintigers, ze zijn goed bij stem en duidelijk meer dan het zoveelste productiebandje. Maar op de een of andere manier lukte het de geluidtechnicus niet om het volume op de juiste manier ingesteld te krijgen en dat was jammer want nu boette het concert toch wat aan kwaliteit in. Toen we Paradiso uitkwamen waren mijn vriend en ik het er wel over eens dat de dames best zangkwaliteiten hadden maar dat de HMH een beter oord was geweest voor een optreden. Maar misschien komt dat nog wel een keer, want tenslotte was dit het eerste reguliere optreden van de dames in het buitenland. In mei staan ze op Pinkpop en dan maar eens kijken en luisteren hoe ze zich daar houden. Het is te hopen dat dat niet een maatje te groot is. Overigens voor wie het concert nog eens na wil kijken dat kan op Fabchannel op deze site zijn diverse concerten te beluisteren van artiesten die in Paradiso hebben gespeeld. Misschien leuk voor Pleun ook het concert van 'The Gathering' is er nog te zien en te beluisteren.

http://www.avonturenpark-hellendoorn.nl/attracties-shows/attracties-small/montezuma-bank-SMALL.jpg
Voor een complete fotorapportage klik hier

Avonturenpark Hellendoorn
Kijkt u maar eens goed naar bovenstaande foto en bedenk: "Zou ik hierin durven?" nu Izzewizze wel. Op tweede paasdag waren wij als familie uitgenodigd door mijn ouders. Oma had voor haar kleinkinderen nog een feestje in het verschiet nadat ze in januari jl. 65 jaar geworden was. Als kinderen hadden we al een etentje achter de kiezen en nu waren dus de kleinkinderen aan de beurt en gelukkig  :?  mochten wij als kinderen met aanhang mee. Eigenlijk was het dus ook een soort van familiereuniĆ«, maar dan wel een bijzondere. Tegelijkertijd was het natuurlijk een krachmeting der generaties omdat de oudste kleinkinderen natuurlijk wilden laten zien dat ze veel meer durfden dat de ouders. De jongsten deden hier nog niet aan mee, alhoewel ook zij zich prima door de dag heen sloegen. Maar zoals gezegd na een reisje met de http://www.avonturenpark-hellendoorn.nl/attracties-shows/attracties-small/tornado-klim-SMALL.jpgTornado, de rioolrat, de canadian river was dan uiteindelijk de Montezuma's Revenge aan de beurt. http://www.avonturenpark-hellendoorn.nl/attracties-shows/attracties-small/montezuma-bank-SMALL.jpg. Een keer of vier over de kop, voorover de diepte in allemaal zaken waarbij je er maar op vertrouwt dat de techniek het houdt. Mijn een na oudste broer verwoordde dit behoorlijk nuchter, behalve ik 'zei de gek' en hij durfde er van de ouderen niemand anders in, maar ook het aantal kleinkinderen dat zich hierin begaf was niet aanzienlijk. Maar gelukkig voor hen was er ook nog genoeg anders te beleven. Aan het einde van de dag was een ieder oma dankbaar en natuurlijk opa omdat die steeds zijn portemonaie trok  ;) voor dit mooie dagje uit. Moe en voldaan keerde een ieder huiswaarts naar de diverse windstreken in het land.

Kilometers
Bij tijd en wijle ben ik een echte kilometervreter, hoewel niet zo erg meer als verleden jaar was het de afgelopen dagen toch weer heftig. Zo was ik te vinden in Zevenbergen, Zuidhorn, Rijswijk, Eindhoven, Urmond, Apeldoorn en Amsterdam en ook nog thuis. Gelukkig voor mij en mijn vrouw moest ik wel steeds op verschillende dagen naar de diverse plaatsen toe, en hoewel ik autorijden best een aangenaam tijdverdrijf vindt ben ik blij dat ik afgelopen weekend niet weer in de auto hoefde voor een verre reis. Soms heb je ook gewoon nog behoefte aan wat rust. Maar goed de reisjes waren niet voor niets en links en rechts heb ik toch weer de nodige opdrachten voor mij en mijn collega's kunnen binnenslepen, want uiteindelijk is ook het vak van consultant 'buffelen'. Het enige voordeel dat we nu zo langzamerhand hebben is dat onze naam redelijk goed bekend staat waardoor het 'scoren' van een opdracht iets makkelijker wordt, maar voor het overige is het toch belangrijk om 'scherp' te blijven wil je op lange termijn ook nog een boterham verdienen.
« Laatst bewerkt op: april 18, 2004, 07:32:16 pm door izzewizze »
Wie alleen maar rekent
Komt nooit aan liefhebben toe

I'm interested in you ;)

Izzewizze  

izzewizze

• Reageren? izzewizze@planet.nl
    • Bekijk profiel
Weblog van Izzewizze: januari 2004 --> nnb
« Reactie #51 Gepost op: mei 10, 2004, 09:53:26 pm »
Heb het nogal druk met van alles en nog wat. Niet alleen maar werk of kerk. Dus zodoende blijf ik een beetje achter bij al die anderen. Maar toch nog naar een concertje geweest zie het concertverslag in muziek. De komende tijd hoop ik iets meer tijd ;) te hebben om mijn weblog bij te werken. Materiaal heb ik genoeg, daar ligt het niet aan, maar zoals gezegd teveel dingen eisen even mijn aandacht op.
Wie alleen maar rekent
Komt nooit aan liefhebben toe

I'm interested in you ;)

Izzewizze