Goeie ouwe tijdmuziek, tja... mijn tienertijd speelde zich af in de jaren tachtig, ik luisterde naar muziek als Bruce Springsteen, U2, Simpleminds, Marrillion, Genesis, Queen, Michael Jackson, Midnight Oil.
Toch wel muziek die aardig "tijdloos" is, vind ik, de meeste van deze bands bestaan 20 jaar later nog steeds en doen het nog steeds goed, en ik vind het ook nog steeds goed.
Maar ook ik luisterde in mijn tienertijd naar flutmuziek, naar van die ééndagsvliegen, muziek die je nooit meer op de radio hoort, en als het toch toevallig weer eens gedraaid wordt dan stijgt het schaamrood tot mijn kaken en vraag me af wat ik daar zo goed aan vond.
Maar ja, ik was jong en de muziek brengt goede herrinneringen met zich mee, maar echt goed was het natuurlijk niet.
Maar ik denk toch echt wel dat de meeste goede muziek uit de jaren zestig en zeventig komt, dat was toch best wel orginele muziek, met
echte instrumenten, in tegenstelling tot nu, waar veel muziek vaak veel op elkaar lijkt en iedereen alles van elkaar jat en bijelkaar sampeld.
Maar af en toe staat er toch nog wel eens een leuk bandje op, zoals Coldplay, Norah Jones, Dido.
Man ! wat wordt ik oud.