Nee
"En in Hem hebben we de verlossing door zijn bloed, de vergeving van de overtredingen, naar de rijkdom zijner genade." (Ef. 1:7)
"Ik, Ik ben het, die uw overtredingen uitdelg om Mijnentwil en Ik gedenk uw zonden niet." (Jesaja 43:25)
'Kom nu laten Wij de zaak rechtzetten', zegt de Here; 'al waren uw zonden rood als scharlaken, Ik maak ze wit als sneeuw. Uw vuurrode zonden zullen worden als witte wol'.
(Jesaja 1:18b)
Als wij in het licht van God leven, zijn wij één met elkaar en wast het bloed van Zijn Zoon Jezus ons schoon van alle zonden.
(1 Johannes 1:7)
(Jesaja 53:5,6. Zie ook Romeinen 5:6-8; 2 Corinthiërs 5:19-21; 1 Petrus 1:18,19;1 Petrus 2:24)
Ja dan is er nog die onvergeeflijke zonde, maar ook ik geloof dat diegenen die in Jezus geloven die niet kunnen bedrijven.
http://christiananswers.n...en/unpardonablesin-d.html
Verder is het natuurlijk nog mogelijk om te zondigen, maar God vergeeft ons, Ga ermee naar God, net als David, bid (een psalm)
Heb er dus berouw over en bekeer u tot God; dan zal Hij uw zonden wegdoen, zodat een tijd van verfrissing aanbreekt als u met de Here leeft.
Handelingen 3:19a)
God doet dus onze zonde wég. Zo ver als oost en west van elkaar verwijderd is, ook als ons hart ons aanklaagt.