Auteur Topic: TMF Sexmatch  (gelezen 2530 keer)

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
TMF Sexmatch
« Gepost op: maart 11, 2004, 09:38:45 am »
Dit komt van de TMF Website. Het stond in onze gids (VARA) maar ik moest even controleren of het echt waar is. Het is echt waar.

quote:

TMF Sexmatch

Seks en liefde hebben natuurlijk helemaal niets met elkaar te maken. Je hoeft toch niet verliefd te zijn of iemand aardig te vinden om iemand alle hoeken van je matras te laten zien?

Daarom introduceert TMF nu in aanvulling op de traditionele Matchmaker, de TMF HotMatch.

Vanaf donderdag, elke dag tussen 23:00 en 0:00 uur kan je naast de MatchMaker nu dus ook de HotMatch zien. Stuur het keyword sex gevolgd door twee namen en je krijgt voor 0,70 euro een advies.
Wat zou de doelgroep zijn die TMF hiermee wil bereiken? Ik heb nog steeds het idee dat dat middelbare schoolkinderen zijn. Misschien hoort dit meer in Opvoeding thuis, maar wordt er door kids van 14 hiernaar gekeken? Wordt er voor gewaarschuwd bijvoorbeeld in de EO Gids? (onze gids bracht het nogal neutraal).
Bombus terrestris Reginae

HaJee

• Bekijk profiel
TMF Sexmatch
« Reactie #1 Gepost op: maart 11, 2004, 09:44:19 am »
Zeer opvallend is dit. In het journaal hoorde ik vanochtend dat jongeren steeds conservatiever denken over seks.

quote:

Nu.nl schreef:
Jongere traditioneler over relatie dan oudere

Uitgegeven: 11 maart 2004 07:47
Laatst gewijzigd: 11 maart 2004 08:41

AMSTERDAM - Jongeren denken traditioneler over relaties, seks en vreemdgaan dan hun ouders. Dat blijkt uit een grote enquête die marktonderzoeksbureau Trendbox donderdag heeft gepubliceerd. Tweederde van de jongeren noemt seks en liefde onafscheidelijk. Hun ouders, de babyboomers die zijn opgegroeid tijdens de seksuele revolutie in de jaren zestig en zeventig, denken daarover liberaler.

"Met het promiscue gedrag van de jeugd lijkt het wel mee te vallen. De jongere neemt een serieus standpunt in over liefde, seks en vreemdgaan", concluderen de onderzoekers van Trendbox. Jongeren zijn stellig in hun mening over vreemdgaan.

Vreemdgaan

Vier van de vijf jonge respondenten zegt zijn relaties te beëindigen als de partner het bed deelt met een ander. De groep ouderen die er hetzelfde over denkt is kleiner. Slechts 6 procent van de ondervraagde 16- tot 24-jarigen vindt dat een enkele keer vreemdgaan moet kunnen. De oudere generatie (44 tot 60 jaar) is daarin iets makkelijker.

De groep jongeren die veel waarde hecht aan een vaste relatie is in de afgelopen jaren gegroeid. In 2003 noemde ruim driekwart het belangrijk een levenspartner te hebben.

Taboe

Trendbox stelt vast dat seks voor ouderen én jongeren ondanks het heersende idee een taboe blijft. Een zeer ruime meerderheid praat liever niet met anderen over seks, houdt gesprekken over dat onderwerp bij voorkeur in de slaapkamer en noemt het een persoonlijke aangelegenheid.

Over het ongehuwd ouderschap is Nederland in de loop der jaren wel anders gaan denken. Werden ongehuwde ouders een generatie geleden nog nauwelijks geaccepteerd, nu zijn ze hip, aldus Trendbox.

Het onderzoekbureau voert de trendanalyse Life & Living sinds 1990 uit. Voor het onderzoek heeft het tot op heden ruim 68.000 mensen ondervraagd.
Vet toegevoegd door mij
Where is the wisdom we lost in knowledge?

Marloes

• Bekijk profiel
TMF Sexmatch
« Reactie #2 Gepost op: maart 11, 2004, 10:09:45 am »
In de EO-gids staat de programmering van TMF niet eens :?

Wel NL1/2/3, RTL4/5, Net5, SBS6, Yorin, Nickelodeon, Veronica, VRT1/2, Duitsland 1/2, Animal Planet, BBC 1/2, Discovery, NGC en nog een serietje buitenlandse zenders.
TMF, The Box en MTV ontbreken.. bij mij tenminste.
[Prediker 7:29]

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
TMF Sexmatch
« Reactie #3 Gepost op: maart 11, 2004, 10:20:31 am »
Ik zie beide vormen wel eens voorbij komen tijdens mijn zapsessies. En beide versies zijn pervers en moreel afkeurenswaardig. Dit en gezien de doelgroep, en gezien de bevattelijkheid van de doelgroep.
Sowieso is TMF echt een promotor van vrije sex.  Als je elkaar leuk vind en je hebt zin dan doe je het toch gewoon? Als je 18 bent en je hebt nooit sex gehad dan moet je daar mnaar snel eens wat aan gaan doen....

"Match pietje en marieke"
"Pietje houdt niet echt van Marieke en doet het graag met anderen"

(Deze is niet letterlijk overgenomen, maar teksten met dit soort strekkingen zijn er zeker te zien) Wat is het nut hiervan, is dit grappig? Hoeveel van dat jonge grut gelooft dat hier een kern van waarheid in zit? Ik vind het echt gewoon walgelijk.
Pinkeltjefan

HaJee

• Bekijk profiel
TMF Sexmatch
« Reactie #4 Gepost op: maart 11, 2004, 10:29:51 am »
En dan is Alfredts voorbeeld nog tamelijk onschuldig... Heb tijdens een zapsessie wel eens vulgairdere gezien...
Where is the wisdom we lost in knowledge?

Marnix

• Bekijk profiel
TMF Sexmatch
« Reactie #5 Gepost op: maart 11, 2004, 11:05:06 am »
1 voordeeel..... De Hotmatch wordt uitgezonden op een tijdstip dat jongeren van 14-16 meestal al wel in bed liggen :)

Verder is dit inderdaad gewoon bagger...
In nothing is the power of the dark lord more clearly shown than in the estrangement that devides all those who still oppose him - Tolkien

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
TMF Sexmatch
« Reactie #6 Gepost op: maart 11, 2004, 11:21:05 am »

quote:

op 11 Mar 2004 11:05:06 schreef Marnix:
1 voordeeel..... De Hotmatch wordt uitgezonden op een tijdstip dat jongeren van 14-16 meestal al wel in bed liggen :).

was dat maar waar :X

Ik kom op dat soort tijdstippen nog zat mensen uit die leeftijdscategorie tegen op fora en  irc kanalen.
Pinkeltjefan

Does

• Bekijk profiel
TMF Sexmatch
« Reactie #7 Gepost op: maart 11, 2004, 12:04:29 pm »

quote:

op 11 Mar 2004 11:05:06 schreef Marnix:
1 voordeeel..... De Hotmatch wordt uitgezonden op een tijdstip dat jongeren van 14-16 meestal al wel in bed liggen :)

Laat deze doelgroep nou meestal niet in bed liggen om dit tijdstip en als ze al in bed liggen dan heeft men vast wel een tv op hun kamer.

Je loopt achter Marnix, wel met je tijd meegaan natuurlijk. ;)
Live vanuit de luie stoel

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
TMF Sexmatch
« Reactie #8 Gepost op: maart 12, 2004, 10:20:06 am »
Ik vind dat Dr. Love wel goede adviezen geeft anders.  :+ :P
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
TMF Sexmatch
« Reactie #9 Gepost op: maart 12, 2004, 11:07:52 am »

quote:

op 12 Mar 2004 10:20:06 schreef Pleun:
Ik vind dat Dr. Love wel goede adviezen geeft anders.  :+ :P
Heb je een leuke ex of zo  ;)

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
TMF Sexmatch
« Reactie #10 Gepost op: maart 12, 2004, 11:20:55 am »
Die snap ik niet. Ik riep maar wat om eerlijk te zijn.  :+
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
TMF Sexmatch
« Reactie #11 Gepost op: maart 12, 2004, 11:26:22 am »

quote:

op 12 Mar 2004 11:20:55 schreef Pleun:
Die snap ik niet. Ik riep maar wat om eerlijk te zijn.  :+

Haha, dat siert je  :)

Gisteren was de tip van Dr. Love op de TMF-site dat sex met je ex erg leuk is.

For the record: ik las dat om te controleren of het echt waar is wat in onze gids stond. Heb verder geen adviezen van Dr. Love nodig of zo  :P

Does

• Bekijk profiel
TMF Sexmatch
« Reactie #12 Gepost op: maart 14, 2004, 12:03:10 pm »
Dr. Love is mijn voorbeeld, dat snap je. :P

bart1984

• Bekijk profiel
TMF Sexmatch
« Reactie #13 Gepost op: maart 14, 2004, 01:50:40 pm »
in princiepe hoeft liefde en sex ook niks met elkaar te maken te hebben. Alleen is het wel lekkerder als je met iemand naar bed gaat waar je echt veel van houd.
Je hoeft niet verliefd op iemand te zijn om er goede sex mee te hebben.

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
TMF Sexmatch
« Reactie #14 Gepost op: maart 14, 2004, 02:25:54 pm »

quote:

op 14 Mar 2004 13:50:40 schreef bart1984:
in princiepe hoeft liefde en sex ook niks met elkaar te maken te hebben. Alleen is het wel lekkerder als je met iemand naar bed gaat waar je echt veel van houd.

Bedankt voor deze duidelijke illustratie van wat ik bedoel  :)

Dit soort meningen bij mensen die in 1984 geboren zijn is wat TMF klaarspeelt met hun site. Ik vind het echt best erg!

Bart, dit is niet lullig tegen jou bedoeld hoor maar ik ben het er gewoon erg mee oneens.

Does

• Bekijk profiel
TMF Sexmatch
« Reactie #15 Gepost op: maart 15, 2004, 07:40:34 pm »
Ja icoon is trouwens meer dan een mb groot Bart!! :? |:(

bart1984

• Bekijk profiel
TMF Sexmatch
« Reactie #16 Gepost op: maart 16, 2004, 11:43:19 am »

Dit soort meningen bij mensen die in 1984 geboren zijn is wat TMF klaarspeelt met hun site. Ik vind het echt best erg!

Bart, dit is niet lullig tegen jou bedoeld hoor maar ik ben het er gewoon erg mee oneens.[/quote]

Dat mag :)

Weakness

• Andromeda
    • Bekijk profiel
TMF Sexmatch
« Reactie #17 Gepost op: maart 17, 2004, 05:36:14 pm »

quote:

op 14 Mar 2004 13:50:40 schreef bart1984:
Ben ik het mee eens. Sex zonder liefde kán... Maar als je van elkaar houdt en je hebt seks, lijkt me dat stukken fijner (nog nooit een one-night-stand geprobeert ;))

bart1984

• Bekijk profiel
TMF Sexmatch
« Reactie #18 Gepost op: april 04, 2004, 10:20:02 pm »

quote:

Bumblebee schreef op 14 maart 2004 om 14:25:
[...]

Bart, dit is niet lullig tegen jou bedoeld hoor maar ik ben het er gewoon erg mee oneens.
IK KIJK NOOIT TMF!!!!!!

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
TMF Sexmatch
« Reactie #19 Gepost op: april 05, 2004, 09:35:49 am »

quote:

TMF is maar één van de dingen die dit soort houdingen bij jonge mensen/tieners (beschouw mezelf ook nog als jong  ;)  ) propageert. Waar het om gaat is dat veel jongeren naar TMF kijken of misschien die website bekijken en dat seks zonder liefde normaal gaat worden.

Jij kijkt misschien niet naar TMF maar dan lees je wel allerlei jongerenbladen of op zijn minst ga je naar school waar iedereen in de klas er zo over denkt, beinvloed door TMF en consorten. De hele "jongerencultuur" (opgelegd door "ouderen" die er een smak geld aan willen verdienen) zit op die manier in elkaar, niet alleen TMF hoewel het wel een ernstige illustratie is. Zie "neuken enzo" enzo.

beenhaar

• Bekijk profiel
TMF Sexmatch
« Reactie #20 Gepost op: april 27, 2004, 07:33:58 pm »
Liefde en seks zijn wel degelijk los van elkaar te noemen. Diegenen die dat niet vinden, zouden diegenen die dat wel vinden niet moraliserend moeten bejegenen, mijns inziens.

Het feit dat de gedachte aan seks, want dat is voor de meesten van de doelgroep toch waarschijnlijk wel het dichtst dat ze er bij in de buurt komen, wordt geexploiteerd, is mogelijk niet geheel correct. Maar aangezien, zoals eerder al in dit topic ook vermeld, de jeugd anders dan hier ook zo fel wordt gesteld, conservatieve opvattingen heeft over liefde en seks, is er volgens mij weinig reden het betreffende programma op deze wijze af te kraken en TMF de teloorgang van de jeugd toe te dichten. :{.

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
TMF Sexmatch
« Reactie #21 Gepost op: april 28, 2004, 11:00:36 pm »
en de Box dan ?
The Lord gave and the Lord has taken away; may the name of the Lord be praised

Does

• Bekijk profiel
TMF Sexmatch
« Reactie #22 Gepost op: april 29, 2004, 03:10:17 pm »
Mezzo.. das pas erg!