Auteur Topic: wie heeft er een bijzondere ervaring met God gehad?  (gelezen 733 keer)

prinses

• Bekijk profiel
wie heeft er een bijzondere ervaring met God gehad?
« Gepost op: april 14, 2004, 04:14:30 pm »
hallo allemaal,

Misschien kennen jullie het jongeren-radioprogramma X-Noizz, van de EO, elke zondagavond wordt het op 3FM uitgezonden. In het radioprogramma zit altijd het item GodXperience, hier wordt een jongere geinterviewd die een bovennatuurlijke ervaring met God heeft gehad. Nu heb ik al veel kerken gebeld, maar predikanten weten vaak niet wat er bij de jongeren speelt, dus is mijn vraag aan jullie: Kennen jullie jongeren die zo'n ervaring hebben meegemaakt en het ook nog op de radio durven te vertellen. Ik hoor graag van jullie.

Groet Prinses
« Laatst bewerkt op: april 14, 2004, 04:17:16 pm door prinses »

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: april 21, 2004, 10:14:54 am »
Euhm wat moet ik me daar bij voorstellen?
Live vanuit de luie stoel

Priscilla en Aquila

• Hero Member
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: april 21, 2004, 02:15:22 pm »
quote:
Does schreef op 21 april 2004 om 10:14:
Euhm wat moet ik me daar bij voorstellen?

God is sowieso bovennatuurlijk dacht ik......

Misschien kun je beter vragen om iemand met een bovennatuurlijke ervaring.....
Dan kun je samen uitzoeken of die van God kwam of niet..... Ik denk dat je daar namelijk wel voorzichtig mee moet zijn.....
Zoals jullie van ons gewend zijn......
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: april 21, 2004, 03:32:43 pm »
Zie ook in de topic getuigenissen, staan vast wel een aantal bruikbare verhalen in.
Mijnes is trouwens niet zo geschikt, bovendien houd ik niet van "sensatiezucht" in combinatie met God.
« Laatst bewerkt op: april 21, 2004, 03:33:24 pm door Roodkapje »
Maar nu, alzo zegt de HEERE, uw Schepper, o Jakob! en uw Formeerder, o Israƫl! vrees niet, want Ik heb u verlost; Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. (Jes. 43:1)

Joshua

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: april 21, 2004, 03:40:37 pm »
Ik dus.

Tijdens en voorafgaand aan een dienstbaar gebed (gebed met handenoplegging). Het was zo 'heftig' dat ik eigenlijk niet precies wist wat me overkwam en ik durfde er pas de dag erna over te praten.

Een speciale dienst waarin de wens uitspraken om ons zeer aktief voor GOD en Jezus te willen inzetten.  En dat we daarbij Zijn hulp nodig hebben.

Wat daarna gebeurde: niet alleen kreeg ik Geestesgaven, maar ook werd mij iets wat 'zwaar op mijn schouders lag'  weggenomen.
Josh

Joeri

• love me for i am not loveable.
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: april 21, 2004, 07:53:53 pm »
quote:
prinses schreef op 14 april 2004 om 16:14:
hallo allemaal,

Misschien kennen jullie het jongeren-radioprogramma X-Noizz, van de EO, elke zondagavond wordt het op 3FM uitgezonden. In het radioprogramma zit altijd het item GodXperience, hier wordt een jongere geinterviewd die een bovennatuurlijke ervaring met God heeft gehad. Nu heb ik al veel kerken gebeld, maar predikanten weten vaak niet wat er bij de jongeren speelt, dus is mijn vraag aan jullie: Kennen jullie jongeren die zo'n ervaring hebben meegemaakt en het ook nog op de radio durven te vertellen. Ik hoor graag van jullie.

Groet Prinses

ja, afgelopen vrijdag nog, maar niet zozeer met god als wel met zijn mannelijke
(joodse, volgens mij van de 144.000) boodschappers, maar je zou me niet geloven als ik alles opschreef. ze weten dingen over mij die NIEMAND zou moeten weten als de evolutie waar was!.
« Laatst bewerkt op: april 21, 2004, 07:54:02 pm door Joeri »
Als iemand bidtijd over hebt, bid dan dat die enorme angst en droefheid en leugens van satan weggaan, dat ik een wezen van liefde,blijdschap en waarheid moge worden. geef me kansen god vergeef me. ik dank je.