quote: Does schreef op 21 april 2004 om 00:00:[...]
Tja maar daar is iedereen het wel over eens. Maar dan komt altijd dat kostenplaatje kijken en als we het over geld hebben dan word het altijd moeilijk. Zo gaat dat hier in Nederland.
mnja...misschien een gek kunstwerk minder neerzetten ,niet denigrerend bedoeld naar kunstenaars maar dat soort spul loopt altijd in de miljoenen....maar ja...de beste stuurlui staan altijd aan wal hé, als je begrijpt wat ik bedoel.
/edit/ ik snap dat ondertiteling niet beslist een primaire behoefte is, maar het is wel heel erg fijn. Als slechthorende/dove is het leuk als je op die manier ook mee kan doen. Ik heb sinds een half jaar eindelijk maar ringleiding aangevraagd maar heb daarvoor eigenlijk bijna nooit een nederlands programma bekeken. Ook om mijn man te besparen (anders werd hij doof van de tv

). Daarintegen kunnen mijn dochters (ook allebei slechthorend) nu ook naar leuke programma's kijken die ook niet ondertiteld zijn. Daarvoor keken ze meer naar de televisie (in de letterlijke zin) want we moeten hier ook niet het geluid te hard zetten want ja...kunnen we mekaar weer niet verstaan hé (en dat geld voor goed-en slechthorenden)

. Weet je...er zijn ook subsidies naar andere dingen zoals bijv allehande sportclubs en dergelijke (ook al wordt daar nu ook op bezuinigd). Hier heb ik nooit wat over gehoord en nu moet je ook weten dat er ook op aanpassingsmiddelen voor doven en slechthorenden stevig bezuinigd wordt!!!!!!! Ben blij dat er nu eens wat meer aan gedacht wordt.

/edit/