Auteur Topic: E-mail Notificatie  (gelezen 745 keer)

Rachmaninov

• Bekijk profiel
E-mail Notificatie
« Gepost op: april 19, 2004, 02:52:02 am »
:)
Ik ben wel blij met dit topic: durf ik eindelijk eens even te vragen hoe het zit met die email-notificatie.

Vóór de grote verandering hier, was het mij duidelijk dat je bij ieder topic waar je aktief was, iedere keer weer opnieuw moest aangeven, dat je een emailtje wenste te ontvangen.
En dat het niet mogelijk is om dat in je profiel aan te geven dat je dat altijd wilt.

Nu zijn er 3 mgelijkheden: geen, email notificatie, en alle reaktie's.
Wat betekent die 3e mogelijkheid? En hoe zou het komen dat mogelijkheid 2 bij mij niet werkt? (ik ontvang geen notificaties)

Ik stel deze vraag hier, omdat ik ervan overtuigd ben, dat dit ergens op dit forum uitgelegd zal zijn. Maar als ik met "zoeken" intyp: notificatie, email of zoiets, krijg ik zoveel resultaten in zulke lange threads, dat het echt niet te vinden is.
Wie helpt me even uit de brand, hoe het écht zit?
Alvast bedankt.
« Laatst bewerkt op: april 19, 2004, 02:52:23 am door Rachmaninov »

Tave

• schaap
    • Bekijk profiel
E-mail Notificatie
« Reactie #1 Gepost op: april 19, 2004, 11:17:01 am »
Heb deze vraag even verplaatst. Typische feedback-vraag. :)
"Geef de schapen te drinken en laat ze verder grazen." - Genesis 29:7b (Groot Nieuws)

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
E-mail Notificatie
« Reactie #2 Gepost op: april 19, 2004, 03:42:16 pm »
Hoe het werkt weet ik niet, ik weet alleen dat op het moment dat ik het testte (drie weken terug) goed werkte. Alledrie de opties :) . De eerste optie is dat je geen mail krijgt. De tweede dat je mail voor de reactie direct na de jouwe en de optie daar weer na is dat je mail krijgt voor alle reacties na jouw reactie.

Ennieweej, in de volgende versie van React (1.9.3) is dit onder handen genomen en verbeterd. Maar dat moet ik nog een keer gaan implementeren enzo.
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger