Auteur Topic: Dit kan toch niet?  (gelezen 1443 keer)

Does

• Bekijk profiel
Dit kan toch niet?
« Gepost op: april 27, 2004, 04:58:42 pm »
Crew, een dringende oproep tot hard ingrijpen. Iemand zeggen dat ie niet geboren had moeten worden gaat VEEL te ver. Dat zijn jullie toch wel met me eens? Weest dan eesn consequent en doe er wat aan. Iets meer dan een domme pushmessage deze keer!

http://home.deds.nl/~arjengro/sarahban.jpg
Live vanuit de luie stoel

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
Dit kan toch niet?
« Reactie #1 Gepost op: april 27, 2004, 04:59:35 pm »
Zelfde heb ik Pleun overigens wel eens horen zeggen..
Maarja, dat is ook haar grote voorbeeld.. Zou ze het overgenomen hebben van hem ?
The Lord gave and the Lord has taken away; may the name of the Lord be praised

Does

• Bekijk profiel
Dit kan toch niet?
« Reactie #2 Gepost op: april 27, 2004, 05:00:24 pm »
Even niet op de man spelen graag. Pleun heeft dat inderdaad ook gedaan en ook daar heeft de crew het nagelaten om consequent te zijn en dus in te grijpen.

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Dit kan toch niet?
« Reactie #3 Gepost op: april 27, 2004, 05:01:47 pm »
Wat zij zegt kan inderdaad niet nee. Maar kan het dan wel zoals jullie op haar reageren? Jullie reageren toch ook enigszins vittend op haar? Dan is het IMHO logisch dat ze ook zo terugreageert. Jullie (als in: Sarah en Does/Joesoef) zijn allebei niet goed bezig. Laat elkaar gewoon met rust.
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Does

• Bekijk profiel
Dit kan toch niet?
« Reactie #4 Gepost op: april 27, 2004, 05:01:56 pm »
Dit overigens niet weer zo'n "zeiktopic". Hier zal het toch wel weer tot gebombardeerd worden. Dit zijn gewoon de feiten en daar mag wel eens wat aan gedaan worden. Of moeten de betreffende personen (Doarseveld en Joesoef) die toen aangevallen zijn dit maar gewoon slikken? Ik dacht het niet.

Does

• Bekijk profiel
Dit kan toch niet?
« Reactie #5 Gepost op: april 27, 2004, 05:03:36 pm »

quote:

Harm schreef op 27 april 2004 om 17:01:
Wat zij zegt kan inderdaad niet nee. Maar kan het dan wel zoals jullie op haar reageren? Jullie reageren toch ook enigszins vittend op haar? Dan is het IMHO logisch dat ze ook zo terugreageert. Jullie (als in: Sarah en Does/Joesoef) zijn allebei niet goed bezig. Laat elkaar gewoon met rust.

Ik verloochen haar geboorte niet hoor Harm. Je hoeft haar niet te verdedigen hoor, iets dat je wel constant doet. Zij word evenals toen met Pleun hier ook in bescherming genomen. Nou dan mag ik het ook. Zal ook eens iemand zijn geboorte gaan verloochenen, want ja dat mag hier he!

Overigens wees ik alleen maar op de regels die ze overtrad. het offtopic gaan in Feedback.
« Laatst bewerkt op: april 27, 2004, 05:04:11 pm door Does »

Sarah

• Bekijk profiel
Dit kan toch niet?
« Reactie #6 Gepost op: april 27, 2004, 05:04:15 pm »
Haha als Harm jou en Joessoef zou moeten terechtwijzen voor alles wat jullie in het verleden op gkv uitvraten... zijn we morgen nog niet klaar.
Vrijgemaakt :D (Rom. 8:2)

Sarah

• Bekijk profiel
Dit kan toch niet?
« Reactie #7 Gepost op: april 27, 2004, 05:05:17 pm »
Joes, ik kies mijn eigen voorbeelden nog altijd uit... Waarom ga ik hier eigenlijk nog op in?  :?

Does

• Bekijk profiel
Dit kan toch niet?
« Reactie #8 Gepost op: april 27, 2004, 05:05:54 pm »

quote:

Sarah schreef op 27 april 2004 om 17:04:
Haha als Harm jou en Joessoef zou moeten terechtwijzen voor alles wat jullie in het verleden op gkv uitvraten... zijn we morgen nog niet klaar.
Dat waren ook geen koshere dingen maar nooit zo erg als jij hier nu doet. Ik krijg een beetje schopneigingen nu van je.
« Laatst bewerkt op: april 27, 2004, 05:06:10 pm door Does »

Sarah

• Bekijk profiel
Dit kan toch niet?
« Reactie #9 Gepost op: april 27, 2004, 05:06:42 pm »
Joessoef speelt hard, dan doe ik het ook. Niet erg netjes he? Maarja beter als het alleen maar denken, dan zeg ik het liever 1 keer terwijl ik het eigenlijk niet eens denk.

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
Dit kan toch niet?
« Reactie #10 Gepost op: april 27, 2004, 05:06:43 pm »

quote:

Harm schreef op 27 april 2004 om 17:01:

Loop alles eens rustig af dan zie je snel genoeg wie er altijd met de lompe opmerkingen begint..
Ik kan het kind niet uitstaan.. Lekker boeiend.. Ik zou haar het liefst 10x met haar kop tegen een muur rammen. Dat meen ik serieus.. Zo frustrerend is ze.
Maar ik laat haar maar een beetje doen.. Blijkbaar weet ze niet beter.
Maar zodra ze weer posts richting mij gaat plaatsen dan ga ik me echt niet in te houden.. Is ze gewoon net iets te irritant voor...

Superdeboer

• Deo pro nobis quis contra nos
    • Bekijk profiel
Dit kan toch niet?
« Reactie #11 Gepost op: april 27, 2004, 05:06:49 pm »
Als jullie elkaar niet kunnen uitstaan, reageer dan niet op elkaar. Als je zo nodig wilt reageren, doe dat dan via MSN zoals Harm ook al gezegd heeft. Niemand op dit forum heeft er baat bij om te weten dat jullie het niet zo goed met elkaar kunnen vinden. Het forum zelf heeft er net zo min baat bij. Het is sfeerverpestend gedrag. Eenieder kan voor zichzelf wel beoordelen of hij daar mede debet aan is. Wie de schoen past, trekke hem aan.

Zoals mijn vader altijd zegt: als je nou niets zinnigs bij te dragen hebt, hou je dan stil.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch enig ander schepsel ons zal kunnen scheiden van de liefde Gods, welke is in Christus Jezus, onze Here.

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Dit kan toch niet?
« Reactie #12 Gepost op: april 27, 2004, 05:07:44 pm »

quote:

Does schreef op 27 april 2004 om 17:03:
Ik verloochen haar geboorte niet hoor Harm. Je hoeft haar niet te verdedigen hoor, iets dat je wel constant doet. Zij word evenals toen met Pleun hier ook in bescherming genomen. Nou dan mag ik het ook. Zal ook eens iemand zijn geboorte gaan verloochenen, want ja dat mag hier he!
Het is jammer dat ik die discussie van daarnet heb verwijderd... Het is echt niet alleen dit hoor. Als ik jullie reacties van het afgelopen jaar ga bekijken naar Sarah toe, dan zijn die niet echt aardig te noemen zeg maar. Jullie vitten op haar en daar reageert zij op. Zij vit op jullie en daar reageren jullie op. Het komt van beide kanten en er is dus niet iemand die in bescherming genomen moet worden/wordt. Als je zo gaat beginnen dan was jij ook al weg geweest; en dat weet je ook heel goed.
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
Dit kan toch niet?
« Reactie #13 Gepost op: april 27, 2004, 05:09:03 pm »

quote:

Sarah schreef op 27 april 2004 om 17:06:
Joessoef speelt hard, dan doe ik het ook. Niet erg netjes he? Maarja beter als het alleen maar denken, dan zeg ik het liever 1 keer terwijl ik het eigenlijk niet eens denk.

Dan moet je gewoon eens oprotten met die bijdehandte kutopmerkingen van je tegen mij en/of Does gericht.. Je loopt altijd maar onzin te posten en er moet bij jou gewoon iets tegen ons bij zitten..

Frustraties van je eigen kutleven ofzo  :?
Ga iemand anders lastig vallen..

Does

• Bekijk profiel
Dit kan toch niet?
« Reactie #14 Gepost op: april 27, 2004, 05:09:21 pm »
Ban ons allen dan maar. Consequent ben je dan. Doe maar. Allemaal een dag of 3 a 4. Dan hoor je er niet meer van.

Wel even een mailtje bijvoegen dan, want zo moet dat natuurlijk.
« Laatst bewerkt op: april 27, 2004, 05:10:00 pm door Does »

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Dit kan toch niet?
« Reactie #15 Gepost op: april 27, 2004, 05:10:05 pm »

quote:

Joesoef schreef op 27 april 2004 om 17:06:
[...]

Loop alles eens rustig af dan zie je snel genoeg wie er altijd met de lompe opmerkingen begint..
Ik kan het kind niet uitstaan.. Lekker boeiend.. Ik zou haar het liefst 10x met haar kop tegen een muur rammen. Dat meen ik serieus.. Zo frustrerend is ze.
Maar ik laat haar maar een beetje doen.. Blijkbaar weet ze niet beter.
Maar zodra ze weer posts richting mij gaat plaatsen dan ga ik me echt niet in te houden.. Is ze gewoon net iets te irritant voor...

Nu zeg je het zelf ook. Je kunt haar niet uitstaan. Well, uit dat dan op een andere manier zodat je niet met haar botst. Het is echt niet zo dat zij de oorzaak is als jij al met zo'n houding naar haar toestaat. Dat werkt gewoon niet. Ik weet niet exact waarom jullie botsen, maar er botst wel iets tussen jullie en Sarah; van beide kanten. Dus zorg er dan voor dat je elkaar zo min mogelijk treft en ga niet expres dingen zeggen waar je later weer spijt van hebt. Dit geldt ook voor Sarah.

Sarah

• Bekijk profiel
Dit kan toch niet?
« Reactie #16 Gepost op: april 27, 2004, 05:10:12 pm »

quote:

Als jullie elkaar niet kunnen uitstaan, reageer dan niet op elkaar. Als je zo nodig wilt reageren, doe dat dan via MSN zoals Harm ook al gezegd heeft. Niemand op dit forum heeft er baat bij om te weten dat jullie het niet zo goed met elkaar kunnen vinden. Het forum zelf heeft er net zo min baat bij. Het is sfeerverpestend gedrag. Eenieder kan voor zichzelf wel beoordelen of hij daar mede debet aan is. Wie de schoen past, trekke hem aan.

Ik ken Joes en Does amper, ging alleen maar een half jaar naar 'hun' kerk, en dan is het idd teveel gevraagd om vriendelijk te zijn naar elkaar toe.

Zo ook op het forum.

Maar ik stop er vanaf nu mee, in de trend van: "als je nou niets zinnigs bij te dragen hebt, hou je dan stil."
« Laatst bewerkt op: april 27, 2004, 05:10:43 pm door Sarah »

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Dit kan toch niet?
« Reactie #17 Gepost op: april 27, 2004, 05:12:19 pm »
Als je hier nog verder over door wil praten doe je dat maar via de mail. Het lijkt me duidelijk wat er moet gebeuren en daar kunnen wij in FB niet echt veel bij helpen. Dicht dus.