Jullie gedragen je als een stel kleine kinderen. Dat er nou onbekenden zich even komen registreren en een paar topics openen om te rellen, is op z'n minst irritant, maar is overkomelijk. Dat er een stel regelmatige gebruikers zich gaan gedragen alsof ze ruzie hebben omdat ze het knikkerspel hebben verloren, en dan nog doen of dat lollig is ook, vind ik kortweg kwalijk.
Als ze dan als klap op de vuurpijl ook nog taal gaan uitslaan met een grofheid die in het eerste de beste voetbalstadion niet zou misstaan, tegen mensen die zich dagelijks inzetten om dit forum draaiend te houden, dan gaan ze wat mij betreft een stap te ver. Wat nou voor jullie de lol is om te pas en te onpas in elk forum waar je komt te gaan lopen rellen is mij een raadsel. Jullie zeggen zelf dat jullie het niet leuk vinden. Hou er dan gewoon mee op!
Als een van beide partijen stopt met klieren dan heeft de ander vanzelf ook geen reden meer om dwars te liggen. Zo moeilijk lijkt me dat toch niet... een beetje volwassen gedrag?