quote: LaNaussee schreef op 08 februari 2005 om 17:43:Weet iemand inmiddels hoe de tekst gaat? (evt. met accoorden?)
quote: Priscilla en Aquila schreef op 08 februari 2005 om 18:27:Hoe deden wij dat vroeger: Cassettebandje aan, een zinnetje luisteren, stop - opschrijven.De melodie proberen te vinden op het orgel, ook per zinnteje afspelen, - opschrijvenDan de accoorden erbij zoeken.
quote: Je hebt toch wel de muziek? Zo deden we ook met de tweede stem uitzoeken, en de derde... Een heel gepuzzel maar je komt er dan wel uit na een lange tijd.....
quote: LaNaussee schreef op 09 februari 2005 om 13:33:[...]Zo doe ik het regelmatig, bijvoorbeeld van het nummer 'facedown' van Matt Redman heb ik nog geen fatsoenlijke chords gevonden. Dus dan zoek ik het zelf wel uit.[...]Dat is nu juist het probleem. Ik heb het nummer niet. Ik ken het alleen in herinnering van toen ik het hoorde. Ik weet dat het in Dm begint. Dus als ik de tekst weet, dan kom ik er wel ongeveer uit. Dus als iemand tekst en/of muziek heeft...
quote: LaNaussee schreef op 09 februari 2005 om 16:12:Ik kan natuurlijk wel eens de tekstboekjes in de christelijke winkels door gaan spitten. Dat is wel een idee, ja. Maar om nou 20 euries voor een liedje met vier tekstregels te betalen...