als je jeugdkerken bezoeken en zo nu en dan een avondje bios (ik gok 2-4x per jaar) uitgaan kunt noemen...
vroeger ging ik wel meer uit,
maar zelf heb ik er niet echt behoefte meer aan om naar een kroeg te gaan ofzo, en vrienden van mij net zo goed niet
we gaan dan liever bij elakar op visite, drank is goedkoper, je eigen muziek keus draait dan
mocht er eens een meeting zijn in een kroeg dan kom ikd aar wel op af, maar anders niet
in een disco ben ik ook wel eens geweest, maar een enkele keer, al voelde ik me er al niet eens thuis toen ik nog maar een puber was
de enorm vijandige sfeer die er hangt, toengangscontrole, en je hebt het gevoel dat als je iemand al verkeerd aankijkt je met een bloedneus en gebroken tanden weer kunt vertrekken, maar goed de naam van zo'n gebouw zegt het meestal ook al
"tempels" durven ze ze soms te noemen
weet je dat in de discotheek van Assen zo'n groot katholiek jezusbeeld aan de muur hangt?
ja zo'n kruis met Jezus er nog aan.
Als je het mij vraagt zo'n kruis hoort leeg te zijn, we vieren toch niet dat ie gestorven is, maar juist dat Hij leeft, maar zowiezo hangt dat ding daar al op een erg foute plek...
ook de agressiviteit die er vaak bij komt kijken als jongeren duidelijk te veel gezopen hebben, ook dat laatste heb ik wel gedaan, maar gelukkig nooit daarom ruzie gemaakt
het is zo'n enorm lege wereld wat men uitgaan noemt...
iig niet meer iest wat mij nog kan intresseren

en voor de mensen die me niet kennen, nee ik ben niet echt volwassen hoor, maar een gezonde nederlandse jongen van 23 jaar
stuur mij maar naar een jeugdkerk
of misschien een leuke activiteit zoals een avondje racen op een kartcrcuit