Martin K., alias Martin de Stotteraar, zat jaren in de cel omdat hij in een café Peter Giesbergen doodsloeg met een barkruk. Toen hij vrijkwam, vermoordde hij Mike Priem, de nieuwe partner van zijn ex-vriendin, waarvoor hij 14 jaar kreeg.
Nu las ik op internet dat deze Martin K een eigen website beheert vanuit de gevangenis.
Ja, die gedetineerden hebben het nog zo slecht niet in Nederland.
Ik vind dit gewoon niet kunnen....hoe denk jij daar over?
Ook staan er op zijn site onderdelen waarvoor je moet betalen: zijn strafdossiers kun je dan inzien, en allerlei details van de moorden zijn te bekijken.
Een uitspraak van Martin K: Ik wil post van iedereen en zo snel mogelijk ook, van de hele wereld. Goed of hatelijk dat maakt mij niets uit, heel veel post wil ik ontvangen.
Alles is welkom. Denk maar aan me als je langs de brievenbus komt. Smile!"
"Nu blijf ik lekker binnen ga niet luchten, ga even op bed liggen, we hebben net brunch gehad, croissantjes, pannenkoeken, cake en dan nog een hele hoop lekkere dingen. Een vriend van mij zit goed in de slappe was, trakteert veel, dus eten we weer veel te veel. Elke dag super de luxe, daar gaat mijn strakke lijn en zie ik alweer een buikje groeien, ach... we leven maar een keer."
Zijn website is hier te vinden:
http://www.martink.nl/index-nl.html