Auteur Topic: Toby Mac komt naar EO jongerendag  (gelezen 918 keer)

red media

• Bekijk profiel
Toby Mac komt naar EO jongerendag
« Gepost op: februari 09, 2003, 08:41:43 pm »
TobyMac zal op zaterdag 14 juni optreden tijdens de EO-Jongerendag in het Gelredome in Arnhem. De Amerikaanse zanger is erg enthousiast over zijn komst naar Nederland: “Ik heb in de afgelopen jaren veel geweldige dingen gehoord over de EO-Jongerendag van andere artiesten die daar optraden. Gebaseerd op wat ze me hebben verteld, kan ik niet wachten om het zelf mee te maken.”

TobyMac heeft flink van zich doen spreken via zijn spectaculaire live optredens. Onlangs reisde hij naar Australië en Nieuw Zeeland, waar hij ondermeer optrad tiijdens het Sonfest festival. Dale Bray, organisator van het festival, zei: “Toby gaf hier het beste concert dat ik ooit van hem heb gezien. Het was het beste concert dat we ooit op Sonfest hebben gehad.”

Deze maand gaat TobyMac de studio in voor opnamen van zijn volgende soloalbum. Dat betekent overigens niet dat dc Talk uit elkaar zou zijn. Zijn meest recente release is de dvd ‘Momentum’, met interviews, achter-de-schermen material en clips van ‘Irene’, ‘Momentum’ en twee versies van ‘Extreme Days’.

Binnenkort een recensie van deze DVD op dit forum
Met vriendelijke groet,

redactie media