Auteur Topic: Optreden  (gelezen 1344 keer)

bart1984

• Bekijk profiel
Optreden
« Gepost op: juni 06, 2004, 12:03:33 pm »
Naar welk optreden of consert ben je het laatst geweest, welke band dus en hoe was het???

Vivine

• Bekijk profiel
Optreden
« Reactie #1 Gepost op: juni 06, 2004, 12:17:42 pm »
After Forever was mijn laatste concert. Ze speelden op zich wel goed, maar het publiek was ontzettend saai, er zat geen beweging in
Maar dat was nog in november of december vorig jaar. Het wordt weer eens tijd voor een concertbezoek. Woensdag 16 juni ga ik naar de RHCP... WOEI
Ik zit er al een hele tijd naar uit te kijken, maar nu komt het echt dichtbij
Vorig jaar heb ik ze ook al gezien, en dat was echt super
« Laatst bewerkt op: juni 06, 2004, 12:19:22 pm door Vivine »

Huk

• May U live 2 see the Dawn
    • Bekijk profiel
Optreden
« Reactie #2 Gepost op: juni 06, 2004, 01:24:58 pm »
Ben een paar weken geleden naar Slagerij van Kampen geweest, das een percussiegroep. Ze hadden weer een vette show en het was eigenlijk weer gewoon indrukwekkend. Heb gelukkig ter herinnering ook een paar (redelijk) mooie foto's kunnen maken.
There are no saviours, there are no kings, the power lies in your head.....

farao

• The Spirit That Guides Us
    • Bekijk profiel
Optreden
« Reactie #3 Gepost op: juni 06, 2004, 01:36:21 pm »
Ik ben afgelopen maandag naar de dvn dag geweest en heb ik een optreden van Kees Kraayenoord gezien en dat was weer erg goed, me laatste echte optreden was van een DJ Andy Hunter bij de pre-flevo party maar een echt laatst concert was op WWR waar the OC Supertones afsloten en die dag ook veel goede bands gezien en gehoord zoals Skillet en The Violet Burning ja dat was een erg cool festival jammer dat het pas weer in November is
Verily, verily, I say unto thee, Except a man be born again, he cannot see the kingdom of God.

Wilhelmina

• Want uit Hem, en door Hem en t
    • Bekijk profiel
Optreden
« Reactie #4 Gepost op: juni 06, 2004, 02:00:13 pm »
quote:
bart1984 schreef op 06 juni 2004 om 12:03:
Naar welk optreden of consert ben je het laatst geweest, welke band dus en hoe was het???

Ik ga vanavond naar de chr ger kerk in Lisse waar mijn dochter met haar band gaat meewerken aan een ( jeugd?)dienst.
Jongste twee gaan mee, daar ze gevraagd zijn in de toekomst ook deel te gaan uitmaken van de band.
Dus voorlopig zit ik er weer aan vast, niet erg, fijn om mee te maken.

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Optreden
« Reactie #5 Gepost op: juni 06, 2004, 02:18:51 pm »
Ben gisteravond bij het optreden van Petra geweest. Petra is de oudste christelijke rockband. Ze bestaan al sinds 1972. De band bestaat nu uit twee 'oudjes' (zanger John Schlitt en gitarist Bob Hartman) en twee 'nieuwelingen' (bassist Greg Bailey en drummer Paul Simmonds). Op het gehoor af denk je waarschijnlijk: zal wel oude achterhaalde muziek zijn... Maar niets is minder waar! Petra (-Peter (Petrus) - Rock (Rots)) deed zijn naam alle eer aan!  Ze rockten gigantisch en John Schlitt is nog steeds een eersteklas entertainer! Wat een heerlijk ouderwets rockavondje was dat zeg!

Marnix

• Bekijk profiel
Optreden
« Reactie #6 Gepost op: juni 07, 2004, 11:02:16 am »
quote:
Wilhelmina schreef op 06 juni 2004 om 14:00:
[...]

Ik ga vanavond naar de chr ger kerk in Lisse waar mijn dochter met haar band gaat meewerken aan een ( jeugd?)dienst.
Jongste twee gaan mee, daar ze gevraagd zijn in de toekomst ook deel te gaan uitmaken van de band.
Dus voorlopig zit ik er weer aan vast, niet erg, fijn om mee te maken.

Arm schaap

Hoe was het?

Oh ik ga vanavond naar een concert van X-aLt, de huisband van Kingsize... beetje voorprogramma voor het Rondoutreach-project, zaterdag na de EO-jongerendag.
« Laatst bewerkt op: juni 07, 2004, 11:03:24 am door Marnix »
In nothing is the power of the dark lord more clearly shown than in the estrangement that devides all those who still oppose him - Tolkien

Wilhelmina

• Want uit Hem, en door Hem en t
    • Bekijk profiel
Optreden
« Reactie #7 Gepost op: juni 07, 2004, 11:47:50 am »
quote:
Marnix schreef op 07 juni 2004 om 11:02:
[...]

Hoe was het?

Oh ik ga vanavond naar een concert van X-aLt, de huisband van Kingsize... .

Schitterend, zelfs ik was verbaasd door de kwaliteit die ze leveren.
Helaas, de mensen waren niet uit hun bank te branden. Er was zo'n liturgie waarin aangekondigd stond wanneer de meute moest gaan staan, en wanneer ze weer moesten gaan zitten. Dat deden ze dan ook allemaal braaf.
Mijn dochter heeft ze nog geprobeerd te motiveren vooral te gaan staan en mee te zingen en te klappen wat dan precies één liedje duurde waarna een ieder zich weer op zijn achterste liet vallen.
het was een gezamenlijke ( praise!) dienst van de chr ger kerk en de ned ger kerk.
Barstensvol jongelui op de achterste 4 banken, maar geen leven in te krijgen.
Nou ja, het begin is er, de eerste praise dienst aldaar. ( de ouderen waaren eerlijk waar geadviseerd deze avonddienst thuis te blijven) Dat snap ik niet, het is gewoon hele prachtige professionele muziek, met mooie getuigenissen tussendoor.
Vrijdag zingen ze in een tentcampagne in Rotterdam. Dus voor de liefhebbers.

Merwekade

• Laat uw licht schijnen
    • Bekijk profiel
Optreden
« Reactie #8 Gepost op: juni 13, 2004, 12:17:40 pm »
Ben 12 juni naar een dubbel concert van Share en Spirit geweest.

Prima concert met een prima sfeer. Gezongen nummer werden op een indrukkende meeslepende wijze gebracht. Echt een aanrader. Kijk op de website voor de volgende concerten

Lalage

• Ik ben bevrijd!
    • Bekijk profiel
Optreden
« Reactie #9 Gepost op: juni 13, 2004, 03:45:41 pm »
Mezzamorpheus, cool dat je naar Petra bent geweest! Mijn laatste concert ff denken... de cd-presentatie van Ayreon's nieuwe album 'The Human Equation'. En daarvoor Neal Morse denk ik, dat was in november, ik weet het niet zo goed meer. In de planning staan het Flevofestival en in september Iona.
Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld; men verzuimt slechts om ze toe te passen. Blaise Pascal

Aquila

• Bekijk profiel
Optreden
« Reactie #10 Gepost op: juni 14, 2004, 11:32:05 am »
Third Day, afgelopen zaterdag (12 juni). Gaaf concert, een briljante combinatie van Rock & Roll met Worship; ook het voorprogramma met drie Nederlandse aanbiddingsleiders (Elisa Krijgsman, Marcel Zimmer en Kees Kraaijenoord) was erg goed. Enige minpuntje was dat het geluid wel erg hard was... (en volgens mij ben ik niet de enige die daar last van had).
kijk naar de wolken, hoor naar de wind

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Optreden
« Reactie #11 Gepost op: juni 14, 2004, 12:10:16 pm »
Ik was er ook en het was cool inderdaad! Echt een megaconcert! Vooral bij Thief, Your Love Oh Lord en Show Your Glory stond het kippenvel op m'n rug... En verder vooral heerlijk gerockt! Toffe lui zijn het, die 3D-mensen... Het geluid stond inderdaad helaas wat te hard, wat je vooral opbreekt als je dicht bij de boxen staat heb ik gemerkt...  
« Laatst bewerkt op: juni 14, 2004, 12:11:03 pm door Mezzamorpheus »

M@rgreet

• Niet moeten, maar willen.
    • Bekijk profiel
Optreden
« Reactie #12 Gepost op: juni 14, 2004, 12:57:06 pm »
Komende zaterdag, naar het afscheidsconcert van Phil Collins. Verheug me al weken!
"Alles heeft Hij voortreffelijk gemaakt op Zijn tijd"