Auteur Topic: Better Than Life - Praise en worship-avond in IJmuiden  (gelezen 999 keer)

dirigentje

• Elke dag een nieuw begin
    • Bekijk profiel
Better Than Life - Praise en worship-avond in IJmuiden
« Gepost op: juni 14, 2004, 01:16:11 pm »
Hai allemaal,
Ik dacht het forum even te gaan misbruiken om jullie allemaal attent te maken op een geweldige praise- en worshipavond in IJmuiden. Het thema van de avond is "Better than life". Praisegroep 4U zal de avond muzikaal invullen en ze hebben voor die gelegenheid een fantastische live-band achter zich staan.
Ook gospelkoor SIGN (wie kent ze niet?) zal acte de presence geven met twee nieuwe nummers die hopelijk op hun CD zullen komen te staan.
Lekker samen zingen dus en na afloop wordt er nog gezellig wat gedronken.
Wanneer? 27 Juni a.s. zal het spektakel plaatsvinden in de Petrakerk in IJmuiden, Merwedestraat 7. Het begint om 20.00 uur, de zaal gaat open om 19.30 uur. De toegang is natuurlijk gratis. Het zou leuk zijn om zoveel mogelijk van jullie daar te ontmoeten.
M.a.w.: DIT WIL JE VAST NIET MISSEN!!!
Als mensen wat meer info willen (of een poster/flyer om in de kerkhal op te hangen) mail me dan even: duran@infoscan.nl.

gr. Dirigentje

dirigentje

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: juni 14, 2004, 04:43:57 pm »
Ik zou het trouwens leuk vinden om via dit bericht wat reacties van forum-leden te horen die gaan komen... Dan kunnen we daarna misschien op het forum praten over hoe je het vond, wat er goed en niet goed was en hoe we deze avonden kunnen verbeteren.
Thanks!
Dirigentje

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: juni 14, 2004, 04:47:56 pm »
schopje naar het prikbord, daar past het volgens mij en een andere gebruiker beter

(Ik had zelf ook al een Topic Report aangemaakt Maar na die tweede TopicReport mag ik vast wel stiekem hem verplaatsen zonder dat de mods van Muziek het merken...)
« Laatst bewerkt op: juni 14, 2004, 04:48:43 pm door Wybo »
Pinkeltjefan

dirigentje

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: juni 14, 2004, 05:02:09 pm »
Hahaha ok... Ik ben op dit forum nog een beetje een nitwit... Ik wist niet eens dat er een prikbord was maar je hebt helemaal gelijk: daar past het veeeeel beter. Bedankt voor de verwijzing!

gr. Dirigentje

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: juni 16, 2004, 06:31:43 pm »
deze kan wel dicht lijkt me
Pinkeltjefan