Auteur Topic: Oorlog in Irak?  (gelezen 5859 keer)

vaneccles

• Bekijk profiel
Oorlog in Irak?
« Reactie #50 Gepost op: januari 08, 2004, 06:23:02 pm »
Baldur,zonder ironie:er al eens aan gedacht iets van een petitie te schrijven voor
onze regering (en wat meer is:de media...)?

Baldur

• Profetie
    • Bekijk profiel
Oorlog in Irak?
« Reactie #51 Gepost op: januari 10, 2004, 04:13:04 pm »
Beste Vaneccles,

Dank voor je reactie! Het heeft geen zin om een petitie te schrijven voor onze regering. Zijn zijn niets meer en minder dan pionnen in het grote spel en spelen hun spel mee. Meen niet dat de vrede en vrijheid hier in deze wereld iets is van God. God geeft Satan evenveel kans om een volk te verzamelen !bokken) als Jezus (schapen) Jezuqs is niet gekomen om vrede te brengen of deze wereld te redden. Immers wij verwachten een NIEUWE wereld; Het is een kwestie van kiezen. Bovendien is het zo dat deze mensen veelal menen dat wat zij doen; rechtvaardig en juist is. Satan bewerkt de mens en streelt zijn ego. Nederland doet niet mee met de oorlog in Irak omdat ze dat zelf zo fijn vinden. Nederland steunt de Verenigde Staten omdat ook Nederland brood op de plank wil en niet omgevormd wil worden tot een Staat die aan de bedelstaf is geraakt door politiek ongehoorzaamheid. dat is bijv Sirië wel overkomen.  Nederlandse politici volgen de Paus na, zij staren zich blind op wereldse successen. Wat kunnen onze Mariniers bijdragen aan een wereld Orde of vrede. Zo zal het mij niet verbazen als Nederland ongewild meewerkt aan dictaturen of de val er van in het Caraibische gebied en Zuid Amerika onder het mom van drugsbestrijding, als blijkt dat bijv de CIA vide de drugslijnen -ook- wapens sturen aan hun welgezinde oerroristen in Zuid Amerika, zoals in een documantaire bleek op Discovery. De machten die achter de politiek zitten zijn duister en mystiek. Vrijmetselarij en grote economische maar ooki diverse kerken werken nauw samen om de One World Order Staat tot een succes te maken.

Onze tijd en situatie verschilt maar weinig van de tijd waar de Gott mit uns dictatuur leefde en werkte in een grote wereldomvattende organisatie. Als God een aantal middelen heeft en inzet om Zijn Hemels Rijk gestalte te geven, dan zal ook Satan in zijn beperktheid alleen die middelen kunnen gebruiken en hergebruiken deze wereld tot zijn domein te maken. In onze tijd en de tijd die ons nog rest, wellicht enkele generaties na ons, zullen alle politiek-religieuze en economische modellen of experimenten zich mixen of vermengen tot een allerlaatste experimentele vorm die de One World Order rechtvaardigen. Het zal een dictatoriale weg bewandelen omdat de mens -ook- niet in staat s om overal met de instandhouding van haar wetten en regels aanwezig kan zijn.

En Cyberworld zal lijken op geweldige en veelbeloofde wereld van gerechtigheid. Maar het zal blijken dat de mens in die wereld slechts een human resourch is om Satans wensen en gebruiken hen tot in de eeuwige dood te leiden, zoals eens de leiders van het Derde Rijke miljoenen oprechte mensen de dood injoegen omdat Satan hun Meester was. Wie meent dat er iets is verandert houdt zichzelf een worst voor. Want eeuwige gerechtigehid is alleen bij Jezus en de Vader in de Hemel en daar horen wij thuis zoals Hij uiteindelijk zich wenst; hopelijk zijn allen daar die God wenst; bij zich te hebben.

vaneccles

• Bekijk profiel
Oorlog in Irak?
« Reactie #52 Gepost op: januari 11, 2004, 05:48:23 pm »
De ellende vliegt me om de oren hier,en jij vertelt me dat een actie,zoals het op-
stellen van een petitie geen zin heeft!
Laat ik dat niet weer horen!

Nee,rondhangen op een forum heeft pas zin..
Wat had er gebeurd wanneer Willem van Oranje (die van die rare nakomelingen..),
rustig op zijn gat was blijven zitten en,kauwend op een stuk zoethout,de legenda-
rische woorden had gesproken:"De koning van Spanje is mij te machtig,de groe-
ten en tot kijk maar weer!"
Sorry voor deze uitbarsting,Baldur,maar dat soort fatalisme...as the saying goes:
"Nu even niet!"

Tot later,Van.

Baldur

• Profetie
    • Bekijk profiel
Oorlog in Irak?
« Reactie #53 Gepost op: maart 24, 2004, 03:42:27 pm »
Irak krijgt weer ministerie van Defensie

Gepubliceerd op woensdag 24 maart 2004

BAGDAD (ANP) - In een televisietoespraak voor de Iraakse bevolking heeft de Amerikaanse bewindvoerder Paul Bremer woensdag gezegd dat er nog deze week een nieuw ministerie van Defensie wordt opgericht. Het vorige ministerie werd ontbonden na de Amerikaanse invasie in Irak.

Over ruim drie maanden staat de machtsoverdracht van de door de Amerikanen geleide bezettingsmacht aan de Irakezen gepland.

Weer een "bondgenoot" om een oorlog tegen het volk van de Almachtige God te beginnen (Openbaring 13). Want waarvoor anders heb je een uitbreiding van je (wereld-) macht anders voor nodig, als je uit bent om alle "terroristen" uit te roeien. En stel, iedereen is 'gedefinieerd in zijn eigen cultuur naar Amerikaans model. Was würde es dan heissen, Ein Volk, Ein Reich, und Ein Führer te hebben, of ruimen we dan alle wapens op.

Maar;

Psalmen 27
2   Toen de misdadigers kwamen om mij te vernietigen (dat waren mijn vijanden en tegenstanders) zijn zij zelf gestruikeld en gevallen.
3   Al komt een heel leger op mij af, ik word niet bang. Al wordt er oorlog tegen mij gevoerd, ik blijf toch vertrouwen!
4   Ik heb de HERE slechts één ding gevraagd, daar gaat mijn hele hart naar uit: dat ik mijn hele leven in het huis van de HERE mag blijven. Om de lieflijkheid van de HERE te kunnen zien en steeds meer over Hem te leren in Zijn tempel.

en

Prediker 9
17   Maar toch zijn de rustige woorden van een wijze man beter dan de kreten van een koning van dwazen.
18   Wijsheid is beter dan oorlogstuig, maar één dwaas bederft veel goeds.

en

Jeremia 14
15   Daarom", zegt de HERE, "zal Ik deze leugenprofeten straffen, die in mijn naam spreken zonder dat Ik ze heb gestuurd. Want zij zeggen dat er geen oorlog of hongersnood zal komen. Zij zullen zelf door oorlog en hongersnood omkomen!
16   En van de mensen voor wie zij profeteren, zullen de lijken in de straten van Jeruzalem worden neergegooid, slachtoffers van oorlog en hongersnood. Niemand zal de lijken begraven. De mannen en hun zonen en dochters zullen allen omkomen. Want Ik zal hen treffen met een vreselijke straf als loon voor hun zonde.
17   Vertel hun daarom het volgende: Dag en nacht zullen mijn ogen nat zijn van tranen en Ik kan niet ophouden met huilen, want mijn volk is met het zwaard geslagen en dodelijk gewond.

zoals gezegd;

Mattheüs 24
4-5    "Laat je door niemand iets wijsmaken", antwoordde Jezus. "Want er zullen velen komen die beweren dat zij de Christus zijn (de Paus bijvoorbeeld). Zij zullen vele mensen op het verkeerde spoor brengen.
6   Wanneer jullie allerlei berichten over oorlog horen, maak je dan niet ongerust. Er moeten wel oorlogen komen, maar die wijzen er niet op dat het einde er al is.
7   Over de hele wereld zullen volken tegen elkaar worden opgehitst. Er zullen hongersnoden en aardbevingen zijn. Nu hier, dan daar.

Markus 13
6   Want er zullen verscheidene mensen komen, die zeggen dat zij de Christus zijn. En zij zullen velen achter zich aan krijgen.
7   Laat je niet in de war brengen door oorlogen en berichten over oorlog. Het staat vast dat die zullen komen, maar je mag er niet uit opmaken dat het einde er dan al is.
8   Want over de hele wereld zullen de volken tegen elkaar worden opgehitst om oorlog te voeren. Er zullen aardbevingen en hongersnoden zijn. Nu hier, dan weer daar. Maar deze dingen zijn niet meer dan een voorspel, want het ergste komt nog.

Dus bereid u voor op een ander leven en een andere (Grond-) wet van een -ander- Rijk

Want u ziet dit toch gebeuren en is -de- profetie (van Jezus);

Openbaring 16
13   Toen zag ik uit de bek van de draak, uit de bek van het beest en uit de mond van de leugenprofeet drie boze geesten komen. Zij zagen eruit als kikkers.
14   Het waren duivelse geesten, die opmerkelijke dingen deden. Zij gingen naar alle koningen van de aarde om hen bijeen te brengen voor de oorlog op de grote dag van de Almachtige God.
15   "Ik kom als een dief in de nacht. Gelukkig is hij die wakker blijft en zijn kleren aanhoudt. Hij zal niet naakt rondlopen. Hij hoeft zich niet te schamen voor de mensen die hem zien."

en Rome doet er lustig aan mee (de Hoer aan de waterwegen= het valse Evangelie verkondigende aan de volken) Die samenspand met de Koningen der aarde; het 1e Beest uit de zee (mensenmassa der aarde)

Openbaring 19
18   Jullie mogen het vlees eten van koningen, generaals en soldaten, van paarden en hun ruiters, van vrijen en slaven, van kleinen en groten."
19   Ik zag het beest samen met de koningen van de aarde. Zij hadden hun legers verzameld om oorlog te voeren tegen Hem, Die op het paard zit en tegen Zijn leger.
20   Het beest en de leugenprofeet, die onder het oog van het beest opmerkelijke dingen had gedaan, werden gevangen genomen. Door die opmerkelijke dingen waren alle mensen verleid, die het teken van het beest droegen en het standbeeld van het beest aanbaden = Dat wat de USA in burgerwetten zal opdringen aan de wereldbevolking; oorlog is een midel om de mensheid te dwingen dat Best en haar Merkteken na te volgen.

.Zowel het beest als de leugenprofeet werden levend in het brandende zwavelmeer gegooid.

Dus; Ga uit van haar opdat gij geen deel hebt aan haar plagen! Openbaring 14)

Want:

Openbaring 20
7   Als die duizend jaar voorbij zijn, zal satan uit zijn gevangenis worden losgelaten.
8   Hij zal erop uitgaan om de volken van de vier windstreken, Gog en Magog, te misleiden en aan te zetten tot de oorlog; er waren zoveel soldaten als het zand van de zee.
9   Zij rukten van alle kanten op en belegerden het kamp van de gelovigen, de stad die God liefheeft. Maar er kwam vuur uit de hemel dat hen verteerde.

Het maakt wél uit wat je geloofd; wilt u horen bij de bokken of de schapen!
« Laatst bewerkt op: maart 24, 2004, 04:02:02 pm door Baldur »