Auteur Topic: Compliment voor Hebbez  (gelezen 615 keer)

Jan W

• Moderator Muziek
  • mail to: redactie@forum.gkv.nl
    • Bekijk profiel
Compliment voor Hebbez
« Gepost op: juli 04, 2004, 01:51:58 pm »
Afgelopen zaterdag lag de nieuwst Hebbez weer in mijn brievenbus. Een compliment is op zijn plaats. Eindelijk een blad dat in staat is om op een positieve manier onze cultuuruitingen tegemoet te treden, zonder te vervallen in een 'betweterig toontje' of met alles mee te heulen. Alleen jammer dan men nog niet zo veel oog heeft voor de wat meer alternatieve hoek, waarin genoeg moois is te ontdekken. Maar goed een lezer moet ook wat te wensen hebben. Vooralsnog kan ik het blad Hebbez bij een ieder die interesse heeft in cultuur aanbevelen, en is  het eigenlijk verplichte kost voor iedere ouder met opgroeiende kinderen. Meer informatie Hebbez
Met vriendelijke groeten,

Jan Wietsma, Zwolle

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Compliment voor Hebbez
« Reactie #1 Gepost op: juli 04, 2004, 02:44:03 pm »
Dank!    
We hebben er inderdaad flink ons best op gedaan...  

quote:
Jan W schreef op 04 juli 2004 om 13:51:
Vooralsnog kan ik het blad Hebbez bij een ieder die interesse heeft in cultuur aanbevelen, en is  het eigenlijk verplichte kost voor iedere ouder met opgroeiende kinderen.

Euh..., als ik zo vrij mag zijn: de HebbeZ! is toch vooral voor het 'opgroeiende kind' bedoeld en minder voor de ouder...    
Maar elke extra lezer is natuurlijk (meer) dan welkom!  
« Laatst bewerkt op: juli 04, 2004, 02:46:17 pm door Mezzamorpheus »

Jan W

• Moderator Muziek
  • mail to: redactie@forum.gkv.nl
    • Bekijk profiel
Compliment voor Hebbez
« Reactie #2 Gepost op: juli 04, 2004, 04:46:54 pm »
quote:
Mezzamorpheus schreef op 04 juli 2004 om 14:44:

Euh..., als ik zo vrij mag zijn: de HebbeZ! is toch vooral voor het 'opgroeiende kind' bedoeld en minder voor de ouder...    
Maar elke extra lezer is natuurlijk (meer) dan welkom!  

In mijn optiek zou juist de ouder zich ook in de cultuurbelevingswereld van zijn kind moeten verdiepen. Kennis nemen van het aangebode hoort daarbij, anders weet je niet wat er speelt.
Met vriendelijke groeten,

Jan Wietsma, Zwolle