Oh ik kom net terug van Fire, en had daar echt een supertijd!
www.fireholland.org En ik ga week 3 weer terug.
Heb ook onwijs veel van de bijbel geleerd, verhalen en teksten, en hoe in de praktijk te brengen.
Donderdagavond zending naar Amsterdam:P Red light destrict en de dam.
God aanbidden met elkaar en mensen die je aanspreken uitleggen waarvoor je daar bent en vertellen over God.
Iedereen zegt dat ik veranderd ben en het uitstraal
Echt voor iedereen aan te raden!
Het is nog 2 weken en ze komen nog vaker bij elkaar in weekenden enzo in de loop van het jaar.
De school is gevestigd in Pensecola, en hier komen mensen ons lesgeven.
Thema in week 1 was Gods verlangen, en gebed.
Week 2 is geestelijke volwassenheid en week 3 uitstappen of evangelisatie ofzo.
Staat allemaal op de site. En de sfeer die er heerst is zo tof! Echt liefde tussen iedereen. En je komt gewoon terug daarna en gaat weer verder. Een vriend uit vrijgemaakte kerk kwam ook kijken, en vond het echt tof. Het is natuurlijk wel anders, maar niet slecht. Juist heel opbouwend en daarna ga je gewoon terug naar je plaats en je kerk.
Op zich was het radicaal, maar niet radicaal radicaal. Je leert hoe God echt is, God is goed. Gedachtes die ik had die niet klopten kwamen daar naar boven merkte ik. Ik was echt onwijs kritisch, en dit uitte ik ook vaak naar anderen. Ik dacht ook dat ik gelijk had, maar God vergeeft, want Hij is goed, en het was ook uit onwetendheid.
Maargoed.
Misschien tot ziens:) Er waren echt veel jongeren uit gereformeerde kerken daar.